Tlumiče 2 kusy motocykl veterán BMW 750
Kategorie:
Veteráni
jedna se o originál
Podobné inzeráty
Nabízím díly tlumiče pérování ŠKODA 105 100 110R 120 130 FAV FEL, originální původní výroba CZ, nové, nepoužité. Cena uvedena u jednotlivých položek. Osobní převzetí, nebo poštovné od 39,- Kč, platba předem bank.převodem…
103-395 222 vodítko pístnice tlumiče 20,- Kč
103-395 801 vložka tlumiče konická oko 3,- Kč
103-395 803 manžeta tlumiče čočka ŠKODA 20,- Kč
103-395 804 manžeta tlumiče čočka JAWA 20,- Kč
110-422 312 držák předního tlumiče Š-100-120 49,- Kč
113-395 800 vložka tlumiče hladká 4,- Kč
113-495 801 vložka tlumiče drážka 5,- Kč
115-395 210 miska pružiny zad.tlumiče Š-FAV-FEL 39,- Kč
115-458 070 pouzdro ložiska př.tlumiče Š-FAV-FEL 17,- Kč
115-495 999 těsnící kroužek zad.tlumiče Š-FAV-FEL 20,- Kč
969-500 170 ložisko př.tlumiče PLC 23-7 Š-FAV-FEL 49,- Kč
Š1000 Š1100 Š100 Š110 Š105 Š120 Š130 Š135 Š136 RAPID GARDE FAVORIT FORMAN FELICIA
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV.
Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax.
Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm.
Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná.
Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa.
Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze.
Dohoda možná.
Prvotní kontakt prosím přes email.
prodam na renovacii :
skoda 445 spartak 1957 r.v.
skoda 450 roadster 1957 r.v.
SKODA 440 SPARTAK 1956 - NEKOMPLETNI
auta na renovacii s papirami bile znacku a TP
pouzivane nahradni diely s fotku
NABITKY PROSIM DO EMAIL
PRODAM NEJVYZSI NABITCE
PRODAVAM CELKOM CELY SKLAD NE PRODAVAM NA KUSY!!
tag Škoda skoda
Spartak 440 1101 1102 tudor octavia 1200 1201 CSSR Veteran oldtimer ne felicia felda popular 460 420 monte carlo
1000mb 1100 mbx , 110r hlinova hlinkove , 100 , 105 , 110 , 120 , 125 , 130 , 135 , 136 , gli , ric , rapid , garde , 130LR , 130RS , Mb , Mbx , Mbg, erko , Apollo , Jupiter , Meteor , MTX , metalex , Kopretiny , ARC , ATS , Jitrnice , Otvíráky , KN krize , HK Engineering , estelle export lse veteran oldtimer glx gle mtx zavodni prototyp museo muzeum 110 rs erka felicja
Klasická Honda 750, nádherný zvuk. Sedlo není původní, jinak vše jak bylo, v minulosti byla kompletně rozebraná, rám komaxit nástřik, g.o. motoru. Vlastním ji cca 20 let. Platná STK. Doklady rok 84 typ CB 750K, motocykl by měl být rok 80, snad chybně vyplněné při dovozu z Kanady v 90tych letech (motocykl má originál jeden přední kotouč a vzadu buben - americká verze, tam je to pořád rovně a moc není potřeba brzdit). Motorku mám cca 20let. Motocykl není úplně vhodný pro začátečníka, specifické jízdní vlastnosti proti dnešním strojům, žádné jízdní asistenty, má 4 karburátory atd... Nespěchám, moto uloženo a spí v garáž.
Má platné doklady, bohužel špatně zapsaná velikost kol, úřednice napsala přední 16" zadní 18" ve skutečnosti má stroj přední 19 a zadní 16. Tuto skutečnost jsem ochotný zohlednit v ceně.
Prodám Dněpr K 750 z roku 1959 s polským tp k přihlášení.Motocykl je po renovaci,rámu,plechařiny.Motocykl má krátký rám,lampy želvy,půlený blatník,řidítka z M72,nová sedačka,orginální pláště,originální zadní tlumiče,nové výfuky.Motocykl se nachází v Polsku.V ceně je zahrnuta doprava až k Vá lepší komunikaci je možná domluva přes kolegu v česku prostřednictvím kontaktního emailu.Ke každému motocyklu je natočené video na vyžádání lze zašlu.