inzerce, prodej, prodám, bazar

Telefonní podpora obchodního teamu

Kategorie: Administrativa

Hledáme telefonní podporu pro obchodní team.

Jak práce vypadá?
- budete kontaktovat firemní zákazníky
- požadavky zákazníků předáte na obchodního zástupce
- nejedná se o aktivní prodej

Očekáváme
- dobré argumentační schopnosti
- znalost práce na PC - MS office
- příjemné vystupování
- proaktivní přístup
- samostatnost
- ochotu učit se novým věcem
- vlastní notebook s přístupem k internetu

Nabízíme
- dynamický a neustále se rozvíjející obor telekomunikací
- možnost kariérního posunu a osobního rozvoje
- práce z domova
- stabilní a dlouhodobou spolupráci
- hodinová mzda + odměna dle vykonané práce
- možnost práce na částečný úvazek
- výhodný mobilní tarif
- spolupráce formou Živnostenského listu

Zajímá Vás něco dalšího? Nebojte se nás zeptat!
V případě zájmu prosím zašlete Váš životopis na: hrabek.jakub@
Telefonní podpora obchodního teamu
Podobné inzeráty
Obchodní zástupce
Dobrý den, jsme personální agentura, která aktuálně do našeho kolektivu hledá šikovného obchodního zástupce s praxi na této pozici min. 1 rok. Náplň práce: navazování nových kontaktů a hledání nových obchodních příležitostí, vyjednávání obchodních podmínek, ideálně pokud již máte kontakty na potenciální zaměstnavatele, HR oddělení, nebo personalisty, kterým by jste služby personální agentury mohli nabídnout. Očekáváme: praxi v oboru, pozice není vhodná pro zájemce bez předchozí praxe obchodního zástupce, PC, ŘP, samostatnost, zodpovědnost a pracovitost, komunikační a vyjednávací dovedností, vytváření vlastní iniciativy, samostatnost. Nabízíme: samostatnou pozici, kde máte možnost se rozvíjet a realizovat své nápady, mladý a přátelský kolektiv, notebook, mobilní tel., práci na HPP ( možnost i ŽL). Základní plat + provize každý měsíc z uzavřených zakázek ( záleží dle vlastních výsledků cca 50 - 80 tis. Kč/ měsíc). Své životopisy zasílejte na: personalwork-agency@
Na pozici - Samostatný provozní technik
Přijmeme zodpovědného kolegu nebo kolegyni s technickým zaměřením. Požadujeme: • SPŠ nebo SŠ – technického zaměření • schopnost vedení teamu • komunikativnost • administrativní úkony • znalost MS Excel, Word, Office • časovou flexibilitu • organizační schopnosti, • řidičský průkaz skupiny B Nabízíme: • perspektivní práci a zázemí prosperující firmy • mzda od 35 000,- Kč (nástup) až 50 000,- Kč • individuální odměny • firemní akce • stravenky • 5 týdnů dovolené • práci na HPP • možný nástup ihned
Na pozici - Samostatný provozní technik
Přijmeme zodpovědného kolegu nebo kolegyni s technickým zaměřením. Požadujeme: • SPŠ nebo SŠ – technického zaměření • schopnost vedení teamu • komunikativnost • administrativní úkony • znalost MS Excel, Word, Office • časovou flexibilitu • organizační schopnosti, • řidičský průkaz skupiny B Nabízíme: • perspektivní práci a zázemí prosperující firmy • mzda 35 000,- Kč (nástup) až 40 000,-Kč • individuální odměny • firemní akce • stravenky • 5 týdnů dovolené • práci na HPP • možný nástup ihned
Na pozici - Samostatný provozní technik
Přijmeme zodpovědného kolegu nebo kolegyni s technickým zaměřením. Požadujeme: • SPŠ nebo SŠ – technického zaměření • schopnost vedení teamu • komunikativnost • administrativní úkony • znalost MS Excel, Word, Office • časovou flexibilitu • organizační schopnosti, • řidičský průkaz skupiny B Nabízíme: • perspektivní práci a zázemí prosperující firmy • mzda 40 000,- Kč • individuální odměny • firemní akce • stravenky • 5 týdnů dovolené • práci na HPP • možný nástup ihned
Asistent/ka generálního ředitele
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti Komplexní podpora činnosti generálního ředitele Různorodá administrativní podpora (komunikace na firemní i externí úrovni, zodpovědnost za chod kanceláře) Řešení operativních úkolů a požadavků Příprava podkladů pro jednání Organizace schůzek, porad, obchodních jednání Praxe v realitách,zprostředkování uvěru Atraktivní ohodnocení Od 20 000 Kč/měsíc-odměny, bonusy Možnost profesního růstu a seberealizace Práce v mladém kolektivu s přátelskou atmosférou Aktivní využití AJ-výhodou Práce na plný úvazek Flexibilní začátek i konec pracovní doby Požadavky na zaměstnance Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním středoškolské s maturitou Ostatní znalosti Microsoft Office 365 - Pokročilý Řidičský průkaz B
Asistentka obchodního manažera
Náplň práce - domlouvání klientských termínů, telefonická komunikace, vytváření statistik. Kariérní růst. Velmi zajímavá mzda.