inzerce, prodej, prodám, bazar

Táhání kabelů, tras v liště - není nutné být elektrikář

Kategorie: IT a telekomunikace

Nabízíme soubor práce tj. trasování od HDR k AC apd. lze i úkolově. Obsah práce: trasování v liště, nutné práce jako dopojení provede certifikovaný pravovník. Vaše práce pouze "trasování", placeno úkolově, splatnost 21 dnů.

Práce po celé ČR nebo do okolí 100 km od Pardubic / Chlumec nad Cidlinou

Ostatní náležitosti budou řešeny při osobním jednání.
Táhání kabelů, tras v liště - není nutné být elektrikář
Podobné inzeráty
Wi-Fi montér
Co vás čeká - montáže, demontáže, servis wi-fi antén - práce ve výškách - krimpování UTP kabelů - kontrola funkčnosti spoje - komunikace se zákazníkem Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít - pečlivost - spolehlivost - solidní vystupování - ochota učit se nové věci - řidičský průkaz - vlastní automobil - chybějící odborné znalosti, vám rádi doplníme Výhodou bude, pokud budete umět - základní práce s PC - základy síťování Co vám můžeme nabídnout - časová flexibilita - možnost okamžitého proplácení práce - možnost i jako DPP - hodinová sazba 300-500 Kč + proplácení PM
Administrativní posila do týmu
Aktuálně hledáme nového kolegu / kolegyni do naší kanceláře v Mělníku. Někoho, koho by bavilo pracovat jako obchodní referent, a zároveň v rámci office týmu pomáhat s chodem kanceláře. Co budete řešit? Různorodou administrativní práci točící se okolo chodu firmy. Administrativní podpora kolegů. Vyřizování požadavků zákazníků a komunikace s nimi. Administrativa veškerých procesů zákaznického servisu (kompletní správa agendy přiděleného zákazníka, přijímání a vyřizování objednávek, zpracování objednávek, příprava k fakturaci. Jaké byste měl/měla tyto znalosti a dovednosti: Ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou. Angličtina, stačí základy. Znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook apod.). Dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování. Schopnost pracovat samostatně a pečlivě. Smysl pro humor a chuť do života. Být trpělivá/ý a neměla by ti vadit ani rutinní administrativní činnost. Měl/a bys mít chuť se učit novým věcem. Co Vám můžeme nabídnout: Přátelský a spolupracující tým ochotný předávat své znalosti. Neformální prostředí a zábavné firemní akce. Příjemnou kancelář. Práci, která Vás bude bavit.
Hledáme administrátora pro systém SIPKON
Hledáme administrátora pro systém SIPKON! SIPKON je inovativní systém pro správu obchodní komunikace, který slouží k efektivnímu propojení společností se svými klienty. Hledáme zkušeného administrátora, který bude zodpovědný za správu a podporu tohoto systému. Vaší rolí bude zajistit stabilitu a bezpečnost systému SIPKON, včetně instalace, nastavení a aktualizace softwaru, monitorování systému, řešení technických problémů a poskytování podpory uživatelům. Hledáme člověka s praxí v administraci SIPKON nebo podobných systémů, se znalostí sítových technologií a schopností práce s databázemi. Kromě toho musíte být komunikativní, technicky gramotní a umět pracovat v týmu. Nabízíme konkurenceschopné platové podmínky, profesionální rozvoj a možnost pracovat v dynamické a rozvíjející se společnosti. Pokud věříte ve své schopnosti a jste připraveni na tento výzvu, pošlete nám své životopis ještě dnes a staňte se součástí týmu ! pracevcestine@
Sales specialista / obchodní zástupce
Líbilo by se vám pracovat pro nadnárodní společnost Vodafone Czech Republic a.s. ve spolupráci s business partnerem Logimont s.r.o., kde jste odměňováni za to co skutečně uděláte? Pokud ano, hledáme akvizičního obchodního zástupce pro segment živnostníků, malých a středně velkých firem. Budete kontaktovat firemní zákazníky na základě hovorů domluvených naším Call centrem. Co u nás budete dělat? Na začátku se můžete těšit na kvalitní zaškolení, které Vás seznámí se vším, co budete potřebovat znát při své práci. Až se dozvíte vše potřebné, budete: - poskytovat informace o nabídce Vodafone, zjišťovat potřeby a přání zákazníků a hledat pro ně nejvhodnější řešení. Na začátku s podporou, poté samostatně vést obchodní jednání. - připravovat cenovou nabídku a řešení na míru - zpracovávat související administrativu - reprezentovat značku Vodafone a spolupracovat s dalšími lidmi z týmu Co od vás očekáváme? - Zaměření na výsledek, spolehlivost a zodpovědnost - Obchodního ducha, nadšení pro prodej - Proaktivní přístup - Schopnost řídit efektivně svůj čas - Zkušenost s prodejem pro vás bude výhodou, není však podmínkou, vše Vás naučíme Co Vám můžeme nabídnout? - Propracovaný systém školení – produktový trénink a trénink obchodních dovedností - Průběžné vzdělávání - Nadstandardní finanční ohodnocení pomocí provizního systému - základní výdělek 20 000,- + neomezené provize. Ti nejúspěšnější z nás vydělávají přes 100 000,- měsíčně. - Práci si přizpůsobíte svým možnostem – nabízíme flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova - Individuální a týmové soutěže - Zázemí kanceláře v Teplicích a Karlových Varech - Dlouholeté zkušenosti v oboru - Tým super lidí a manažera, který vás podpoří - Nadstandartní výdělek, notebook a neomezený tarif včetně dat Životopisy zasílejte na email @ Budeme se na Vás těšit. Business partner Logimont s.r.o Zpracování osobních údajů Pro potřeby tohoto výběrového řízení zpracovává Vaše osobní údaje v roli správce společnost Logimont s.r.o., se sídlem U radnice 956/8,Teplice, IČO: 17379555, (dále také jen „obchodní partner společnosti Vodafone“). V případě jakýchkoliv dotazů ve vztahu ke zpracování Vašich osobních údajů ze strany správce využijte, prosím, tento kontakt: @