Táhání kabelů, tras v liště - není nutné být elektrikář
Kategorie:
IT a telekomunikace
Nabízíme soubor práce tj. trasování od HDR k AC apd. lze i úkolově. Obsah práce: trasování v liště, nutné práce jako dopojení provede certifikovaný pravovník. Vaše práce pouze "trasování", placeno úkolově, splatnost 21 dnů.
Práce po celé ČR nebo do okolí 100 km od Pardubic / Chlumec nad Cidlinou
Ostatní náležitosti budou řešeny při osobním jednání.
Práce po celé ČR nebo do okolí 100 km od Pardubic / Chlumec nad Cidlinou
Ostatní náležitosti budou řešeny při osobním jednání.
Podobné inzeráty
Co vás čeká
- montáže, demontáže, servis wi-fi antén
- práce ve výškách
- krimpování UTP kabelů
- kontrola funkčnosti spoje
- komunikace se zákazníkem
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- pečlivost
- spolehlivost
- solidní vystupování
- ochota učit se nové věci
- řidičský průkaz
- vlastní automobil
- chybějící odborné znalosti, vám rádi doplníme
Výhodou bude, pokud budete umět
- základní práce s PC
- základy síťování
Co vám můžeme nabídnout
- časová flexibilita
- možnost okamžitého proplácení práce
- možnost i jako DPP
- hodinová sazba 300-500 Kč + proplácení PM
Aktuálně hledáme nového kolegu / kolegyni do naší kanceláře v Mělníku. Někoho, koho by bavilo pracovat jako obchodní referent, a zároveň v rámci office týmu pomáhat s chodem kanceláře.
Co budete řešit?
Různorodou administrativní práci točící se okolo chodu firmy.
Administrativní podpora kolegů.
Vyřizování požadavků zákazníků a komunikace s nimi.
Administrativa veškerých procesů zákaznického servisu (kompletní správa agendy přiděleného zákazníka, přijímání a vyřizování objednávek, zpracování objednávek, příprava k fakturaci.
Jaké byste měl/měla tyto znalosti a dovednosti:
Ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou.
Angličtina, stačí základy.
Znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook apod.).
Dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování.
Schopnost pracovat samostatně a pečlivě.
Smysl pro humor a chuť do života.
Být trpělivá/ý a neměla by ti vadit ani rutinní administrativní činnost.
Měl/a bys mít chuť se učit novým věcem.
Co Vám můžeme nabídnout:
Přátelský a spolupracující tým ochotný předávat své znalosti.
Neformální prostředí a zábavné firemní akce.
Příjemnou kancelář.
Práci, která Vás bude bavit.
Hledáme administrátora pro systém SIPKON!
SIPKON je inovativní systém pro správu obchodní komunikace, který slouží k efektivnímu propojení společností se svými klienty. Hledáme zkušeného administrátora, který bude zodpovědný za správu a podporu tohoto systému.
Vaší rolí bude zajistit stabilitu a bezpečnost systému SIPKON, včetně instalace, nastavení a aktualizace softwaru, monitorování systému, řešení technických problémů a poskytování podpory uživatelům.
Hledáme člověka s praxí v administraci SIPKON nebo podobných systémů, se znalostí sítových technologií a schopností práce s databázemi. Kromě toho musíte být komunikativní, technicky gramotní a umět pracovat v týmu.
Nabízíme konkurenceschopné platové podmínky, profesionální rozvoj a možnost pracovat v dynamické a rozvíjející se společnosti. Pokud věříte ve své schopnosti a jste připraveni na tento výzvu, pošlete nám své životopis ještě dnes a staňte se součástí týmu !
pracevcestine@
Líbilo by se vám pracovat pro nadnárodní společnost Vodafone Czech Republic a.s. ve spolupráci s business partnerem Logimont s.r.o., kde jste odměňováni za to co skutečně uděláte? Pokud ano, hledáme akvizičního obchodního zástupce pro segment živnostníků, malých a středně velkých firem. Budete kontaktovat firemní zákazníky na základě hovorů domluvených naším Call centrem.
Co u nás budete dělat?
Na začátku se můžete těšit na kvalitní zaškolení, které Vás seznámí se vším, co budete potřebovat znát při své práci.
Až se dozvíte vše potřebné, budete:
- poskytovat informace o nabídce Vodafone, zjišťovat potřeby a přání zákazníků a hledat pro ně
nejvhodnější řešení. Na začátku s podporou, poté samostatně vést obchodní jednání.
- připravovat cenovou nabídku a řešení na míru
- zpracovávat související administrativu
- reprezentovat značku Vodafone a spolupracovat s dalšími lidmi z týmu
Co od vás očekáváme?
- Zaměření na výsledek, spolehlivost a zodpovědnost
- Obchodního ducha, nadšení pro prodej
- Proaktivní přístup
- Schopnost řídit efektivně svůj čas
- Zkušenost s prodejem pro vás bude výhodou, není však podmínkou, vše Vás naučíme
Co Vám můžeme nabídnout?
- Propracovaný systém školení – produktový trénink a trénink obchodních dovedností
- Průběžné vzdělávání
- Nadstandardní finanční ohodnocení pomocí provizního systému - základní výdělek 20 000,- +
neomezené provize. Ti nejúspěšnější z nás vydělávají přes 100 000,- měsíčně.
- Práci si přizpůsobíte svým možnostem – nabízíme flexibilní pracovní dobu a možnost práce
z domova
- Individuální a týmové soutěže
- Zázemí kanceláře v Teplicích a Karlových Varech
- Dlouholeté zkušenosti v oboru
- Tým super lidí a manažera, který vás podpoří
- Nadstandartní výdělek, notebook a neomezený tarif včetně dat
Životopisy zasílejte na email @
Budeme se na Vás těšit.
Business partner Logimont s.r.o
Zpracování osobních údajů
Pro potřeby tohoto výběrového řízení zpracovává Vaše osobní údaje v roli správce společnost Logimont s.r.o., se sídlem U radnice 956/8,Teplice, IČO: 17379555, (dále také jen „obchodní partner společnosti Vodafone“). V případě jakýchkoliv dotazů ve vztahu ke zpracování Vašich osobních údajů ze strany správce využijte, prosím, tento kontakt: @