inzerce, prodej, prodám, bazar

T18 Toyota Celica 1.6ST-i 77kw new Pneu, komplet brzdy, olej

Kategorie: Toyota

Toyota Celica ST-I

Váha 1090kg

!! BEZ KOROZE !!
Nikdy nepoznala sníh a sůl. Dovoz Španělsko, na přihlášení ES/EU (Import Španělsko-CZ/2600km, ES odhlašovací poplatky, etc. 1300Euro v ceně)

* Auto jede skvěle - Motor startuje krásně, studený, teplý, termostat, topení, chlazení OK.
* Převodovka 5st., řazení, řízení, brzdy, spojka, diferenciál OK. Na 77kw svou váhu super :)

Po preventivním servisu, uložená
` new Pneu (najeto 0km)
` new Limitky 15" Litá kola, originál Toyota/Ronal, vyrobená extra pro Toyotu T20 (Edice, se speciálními matkami 56mm/technicky jde o tlusté, velmi dlouhé trubkové matice, se zapuštěnými centrovacími dříky v litém kole)
` new Brzdové Kotouče Brembo
` new Brzdové Destičky Brembo
` new Olej Motor
` new Filter Motor/Vzduch
` new -30°C Kapalina Ostřikovačů
` new Nástřik olejový - první vrstva konzervace (vodoodpudivý, voda se na kov nedostane, kdo nástřik nechce, stačí jej smýt silnější wapkou, čističem na brzdy)

Interiér nepoškozený, majitelé autem moc nejezdili. Drobné promáčkliny, na vymáčknutí přísavkou, ve spodní části LP a LZ blatníku.

Nemaskované, neleštěné, nevyumělkované... je tak jak bylo od Španělského majitele + nové koberce.

Cena pevná, prodat nepotřebuji, pouze fanouškovi

+EXTRA PHM

Velké Přílepy

Záznamy STK v ES technickém průkazu: 10/97 40t.km, 10/99 70t.km, 10/2001 98t.km, 10/2003 128t.km, 10/2004 137t.km, 10/05 153t.km, 10/06 169t.km, 10/07 185t.km, 10/08 193t.km, 11/09 200t.km, 12/2010 200t.km, 11/2012 200t.km, 1/2014 200.967km, 2/2015 201.460km, 2/2016 205.451km, 2/2017 205.662km, 2/2018 205.790km, 3/2019 206.046km, 10/2020 206.061km, Import, servis, uskladnění, km doteď

Poslední Mrkací... už nikdy žádné nebudou... všechny na trhu jsou dojeté, vybydlené, zkorodované, napadené kutilem, nebo hůře tunerem.
T18 Toyota Celica 1.6ST-i 77kw new Pneu, komplet brzdy, olej
Podobné inzeráty
Toyota Prius IV Hybrid, Executive JBL, Navi, Kožený interiér
Hybridní Toyota Prius IV. Red Executive, s koženým interiérem, nejvyšší výbavou a nevídanou, speciální příplatkovou úpravou sedadel navíc - Originál Toyota. **** new Pneu letní 10.000,- ` R.V. 2016 ` 116.000km ` STK 7/2023 ` Motor benzín 1.8, rozvody ocelové, bezporuchové ` Převodovka Automatická, bezporuchová ` Hybridní systém využívá spolupráci elektromotoru/rekuperace/trakční akumulátory a benzínový motor. **** Příplatkový2 kožený interiér Toyota. Sedadla jsou odlišná, od std. kožených sedadel v Priusu IV. // "Luxusní kožený interiér" je v Priusu IV. vždy příplatkový. Tato konkrétní sedadla, jsou extra příplatkovou výbavou, dostupná pouze ve vybraných zemích... vyladěná o prokládanou kůži v zádech, a celkově preciznější prošívání. ` Xenonová světla, automatické naklápění, hladina světla ` Automatické svícení ` Multifunkční volant s hlasovým ovládáním ` Radarový tempomat ` Antikolizní systém (při tempomatu auto kopíruje vzdálenost i rychlost auta před sebou, umí slabě i prudce brzdit, varovat a téměř zastavit, pokud auto před Vámi prudce brzdí). ` Senzory vzdálenosti, přední, zadní i boční zobrazení, při přiblížení dveří k předmětům, bráně, auto, cyklista, chodci... ` Kamera zadní s parkováním ` JBL Sound premium ` Navigace ` Bluetooth ` Autotelefon H-F, sms i tel. seznam ` Beziklíčový vstup ` 2x klíč ` Litá kola dvě sady letní/zimní, vč. TMPS senzorů tlaku ` Čtení dopravních značek ` Automatické parkování Interiér nepoškozený, originál Toyota gumové koberce + Toyota gumová podložka v kufru. Dvě sady kol ` 17" Toyota originálni letní lita kola s aerodynamickými kryty + 4x TMPS senzor tlaku v pneu + sada matky pro šrouby kol ` 16" Toyota originální litá kola 90% zimní pneu Dunlop Winter Sport + 4x TMPS senzor tlaku v pneu + sada matky pro šrouby kol ` Tažné zařízení originál Toyota (používá se pouze jako držák kol, nelze tahat žádný přívěs) ` Nový vodoodpudivý "olejovazelínový" nástřik podvozku (postřikové materiály 4000). Kdo nechce chránit podvozek, lze odstranit setřením, či čističem na brzdy. ` V Autě je spousta dokumentace, servisní knížka Toyota pro čtenáře, v kožených deskách ------------------------------------- SERVIS 108.000km/dle štítku Toyota ` new Oil Motor SERVIS 112.000km PREVENCE ` new P Kotouče Brembo ` new P Destičky Brembo ` new Z Kotouče Brembo ` new Z destičky Brembo ` new Konzervace Brzd, vše co se hýbat má, je preventivně promazané, pohyblivé... třmeny, brzdiče SERVIS 113.000km 1/2022 ` new Oil motor ` new Air Filter ` new Pylovy/Cabin Filter ` new Konzervace olejem/prevence Jezdí a funguje skvěle PHM a dálniční známka Extra k ceně Proklik... Cena pevná, prodat nepotřebuji, auto nahodile využívám
Toyota Carina E 1,6 GLi Sedan, Klima, BEZ KOROZE 68.000km
Toyota Carina E 1,6i KLIMATIZACE **** Absolutně bez koroze, nikdy nepoznala zimu, žádný sníh, žádná sůl. ` R.V 7/1993... Příští rok YoungTimer/Historické vozidlo/Veterán 30let ` 68.000km Originál ` Na přihlášení, Portugalsko, ` Ekopoplatek 5.000,- ` Motor Čtyřválec Benzín 1,6i 16V 85kw ` Převodovka 5st Manuál ` Klimatizace plně funkční ` Kožený volant čtyřramenný, měkčený, hebký na dotek ` Kožená řadící páka ` Mlhovky přední ` Toyota Autorádio originál ` Držák na brýle u zrcátka ` Alarm s DO ` Centrální zamykání ` Spoiler ` EL. Okna 4x ` Vyhřívání Stěračů je unikátní výbava ` Vyhřívaní zadní okno ` Bezpečnostní šrouby kol ` Litá kola original Edice OZ Toyota ` 2x Klíč + 2x Klíč k Alarmu + 1x DO k Alarmu ` Sklopná zadní sedadla * Po pečlivé majitelce, běžné parkovací šrámy rohu nárazníku, sem tam škrábaneček. Koberce původní originální, červená loga Toyota, neprošlapané. ' new Brzdove Kotouce P ' new Brzdove Desticky P ' Brzdice jako nove ' new Brzdove Bubny Z ' Pakny rucni brzdy, vse uvnitr jako nove ' new Cepy Rizeni ' Spojovacky i manzety OK ' new Pneumatiky, Cerstve obute ' new Sbihavost/Geometrie ' new Air Filter ' new Svicky Motor ' new Oil Motor Cena pevná, prodat nepotřebuji PHM Extra k ceně Velké Přílepy
Toyota Celica T18 2.0 GTi 3SGE 115kW
Dobrý den, rád bych nabídnul k prodeji svůj vůz Toyota Celica T18, motor 3SGE, tudíž 2.0 atmosféra. 156 koní (115kW) Auto je původně z Německa, má najeto necelých 144xxx a je ve velmi zachovalém stavu. Jediné kritické místo je levý blatník, který kvete pod štěrkou, ale mám náhradní použitý a dám ho zdarma k vozu. Momentálně jsou značky v depozitu, ale po domluvě auto přihlásím a bude připraveno na osobní prohlídku. Vozidlo má od Června minulého roku novou technickou. Auto vlastním necelé dva roky a nikdy mě nikde nenechalo. Kromě pravidelného servisu na něm nebylo potřeba nic dělat. Potřebuji větší auto a z tohoto důvodu ho také prodávám. Cena je 200 000Kč, ale jsem ochoten jít s cenou dolů. BAZARY NEVOLAT ANI NEPSAT! Cena automobilu půjde časem už jen a jen nahoru.
Prd Toyota Celica GT Four (GT4) 1998 JDM RHD, už v ČR
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally. Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří. Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"". Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch. Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce. Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd. Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Na prodej: Toyota Celica GT Four (GT4) JDM 1995 RHD prodáno
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally. Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension". Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem. Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch. Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce. Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd. Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
117.000km - Toyota Carina E 1.6 16V, KLIMATIZACE, Bez Koroze
Toyota Carina XLi 1.6i Sedan & Víceprvková zadní náprava (Barva Perleť & Metalíza) ` Motor 1.6 16V EFI (Benzínový čtyřválec, nepřímé vstřikování paliva) ` Převodovka 5st man. ` BEZ KOROZE ` R.V 1995 ` CZ Doklady ` Ekopoplatek Uhrazen ` STK 8/2024 ` Po pečlivém majiteli, Španělsko ` Neuvěřitelně zachovalá, skvěle a pohodově jezdí, garážovaná ` Jezdí i řadí krásně, sahary spínají, funguje, topí, chladí, jak má. ` Klimatizace plně funkční ` Centrální Zamykání ` EL. okna s aut. dojezdem u řidiče ` Litá kola ` Sklopná Zadní Sedadla ` Anténa v A sloupku, vytahovací, nepoškozená **** SERVIS 113.000km, čerstvý, preventivní ` new Pneumatiky (čerstvě obuté, vyvážené, nové) ` new Litá kola 15" Zapsaná v CZ TP (Plus původní plechová sada s orig. kryty kol) ` new Olej motoru ` new Filtr Vzduchový ` new Brzdové Kotouče Přední ` new Brzdové Destičky Přední ` new Brzdové Bubny Zadní ` Uvnitř brzd vše jako nové ` Ruční brzda, pakny, vše stav 90% ` new Čepy řízení (Axiální tyčky řízení, bez vůle) ` new Sbíhavost/Geometrie ` new Koberce na míru Pohodové, klidné auto, které řídí řidič... žádný asistenti, žádná zbytečná elektronika. Cena pevná, Prodat nepotřebuji. PHM k ceně Extra Velké Přílepy