Světlo na motokolo/malý motocykl
Kategorie:
Veteráni
Světlo na motokolo/malý motocykl.
Cena 1.000.-Kč
Cena 1.000.-Kč
Podobné inzeráty
Prodám nádherně zachovalé, zcela kompletní, perfektně fungující francouzské motokolo zn. MOTOBECANE PANTIN TYPE AV37 MOBYLETTE MOBYMATIC z roku 1954 , obsah motoru 49,9cm3. Motokolo startuje na šlápnutí a jede velmi hezky. Lak vč. červených linek velmi krásně zachovalý. Chromy perfektní. Zajímavostí motokola je to, že se buď jede jako na kole, nebo se "přepne" do motorové polohy, to se provede posunutím "šroubu" na velkém talíři do polohy "moteur" a jedete již za pomoci motoru. Díky spojce - systému Mobymatic Dimoby, lze zastavit vč. motoru v chodu. Po přidání plynu, se motokolo opět rozjede. Vše funguje tak jak má. Chromovaná řidítka s béžovými "gripy" s logem "M" - Motobecane. Hliníkové nostalgicky otočené páčky brzd s logem "M" Motobecane. "Bubínkové" brzdy. Přední vidlice odpružená. Parádní originální zvonek pod předním světlem s logem "M" Motobecane . Světla SOUBITEZ / CIBIE. Obě světla svítí (přední samozřejmě "žlutě" francouzsky). V předním světle je funkční tachometr. Motokolo má zachovalé štítky jak na rámu, tak i na motoru. Všechna čísla samozřejmě souhlasí. Hliníkové nápisy MOBYLETTE, MOBYMATIC jsou zachovalé. Krásné kožené sedlo J. REYDEL - perfektní stav. Chromované ráfky RIGIDA - Made in France. Chromy krásné. Celobílé pneumatiky 600x50B Cyclomoteur (perfektní stav). Originální hliníková pumpička MOBYLETTE - Made in France. Víčko nádrže s logem "M" - Motobecane, Graissez Castrol Self Mixing. Na nosiči je kožená brašnička na nářadí zn. MOTOBECANE, vč. dobového nářadí. Chromované páky šlapek, hliníkové šlapky Motobecane, atd, atd..
Velmi elegantní, nádherně zachovalé motokolo v originálním plně funkčním stavu.
Prodám francouzské motokolo MOTOBECANE Typ AV3 MOBYLETTE - rovný rám, z roku výroby 1950 , obsah motoru 49,9cm3. Hezky zachovalý, pojízdný, původní, zcela kompletní stav s dobovou patinou. Motokolo startuje na šlápnutí a jede velmi hezky. Vše funguje tak jak má. Obě světla svítí, brzdy brzdí, zvonek zvoní. Přijdete, šlápnete, jedete. Zajímavostí je to, že se buď může jet jen jako na jízdním kole, nebo za pomoci motoru. To se provede posunutím - vysunutím "mechanismu" na řemenici z pozice "vélo" do pozice "moteur". Chromovaná řidítka s béžovými rukojetěmi. Chromovaný zvonek CHRISTOPHORUM ... Made in France. Nostalgicky otočené hliníkové páčky brzd. Na páčkách je logo "M" - MOTOBECANE. Světla LUXOR / SOUBITEZ (obě svítí). Chromované páky šlapek, hliníkové šlapky LYOTARD s bílými špalkami. Původní hezky zachovalé víčko nádrže s emblémem "M" - MOTOBECANE CASTROL SELF MIXING , na nádrži dobová etiketa CASTROL "Z" . Hliníkové nápisy na krytu řetězu MOBYLETTE jsou hezky zachovalé. Logo "M" - MOTOBECANE na zadním nosiči. Sedlo J.REYDEL - MOTOBECANE. Béžovoboké pneumatiky 600x50B. Chromované ráfky RIGIDA, středy ráfků IDEA, středy ráfků s mazničkou. Kovové čepičky ventilků. Hliníková pumpička TORNADE SOLIBLOC - Made in France. Na svůj věk 73 let má motokolo hezky zachovalý tmavý šedý lak vč původních bílých linek. Vše s dobovou patinou.. Krásným estetickým prvkem je chromované řetězové kolo s velmi krásnými emblémy-logy "MOTOBECANE ".
Původní stav.
Prodám velmi vzácné Motokolo Durkopp M 12 Sport, velmi slušný základ pro renovaci, Motokolo pochází ze začátku 30 let, je jich dochováno velmi málo kusů ale mnoho dílů sedí s ostatními motokoly jako jsou motokola osazená motorem fichtel sachs, jedná se o Motokolo které sloužilo německé armádě během WWII, na vydlici jsou ještě zbytky vojenského nátěru,k nádrži je i ruční razení, vyměním za díly na Jawa Pérak popřípadě torzo Ardie 125 MF, cena za celek je 800 eur, cca 19000 kč po domluve pošlu i kurírem, pro více info mě kontaktujte prostřednictvím meilu nebo telefonicky na uvedeném čísle. Případně se můžete podívat na moje další inzeráty
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV.
Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax.
Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm.
Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná.
Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa.
Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze.
Dohoda možná.
Prvotní kontakt prosím přes email.
Prodám velmi pěkné francouzské motokolo Motobecane MiniMoby v originálním stavu. Stroj je plně pojízdný, snadné ovládání, vše funguje, jak má, originál pneu Michelin, silné přední světlo, vhodné i pro ženy, není potřeba řidičský průkaz. Možnost páčkou odpojit motor a šlapat jako na kole. Stroj je stejné konstrukce jako Mobylette Cady.