Supra 3.0 Targa 1986 po kompletni repasi
Kategorie:
Toyota
Prodam Toyotu Supru 3.0 1986 vsechny dily originalni, po kompletni repasi vcerne prevodovky, karoserie, kol atd. - sberatelsky kousek, atmosfericky motor, automaticka prevodovka, kuze.
Podobné inzeráty
Prodam Toyota Supra MK3 - Motor 1JZ 550koni,do vozu je vlozena obrovska investice,brzdy,diferencial,motor,moznost na ethanol,kola,podvozek,programovatelna lednotka na vykon vozu,vyfuk,targa,mnoho veci poslano s Japonska v cetne motoru.Kdo se nesvezl nevi co kupuje....,brutus
Proinvestovano cca 1500.000,-
Prodám 4ks a 4ks vstrikovacu na Toyota Supra 23250-46100 a 23250-16140. cena za komplet. jsou nove, nepouzite.
440CC DENSO FUEL INJECTOR 23250-46100 FOR TOYOTA SUPRA ARISTO SOARER 1JZ 2JZGTE
FUEL INJECTOR 23250-16140 FOR TOYOTA CAMRY TURBO COROLLA LEVIN 4AGE 4A-GE AE86
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Kúpim Toyotu mr2 Mk2 v akomkoľvek stave burane zabudnuté nepojazdné bez papierov chcem to na projekt takže stav mi je jedno potrebujem kasnu a motor nápravy hlavne môže byť aj anglické
Druhá generácia (W20; 1989–1999)
Produkcia
1989-September 1999
Typ karosérie
2-dverové kupé
2-dverová targa
Usporiadanie
Motor pred zadnou nápravou, zadný náhon
Motor(y)
2,2 l 5S-FE R4 (SW21)
2,0 l 3S-GE R4 (SW20)
2,0 l 3S-GTE turbo R4 (SW20)
Prevodovka(y)
4-rýchlostná automatická
5-rýchlostná manuálna
Rázvor
2400 mm
Dĺžka
4171 mm
Šírka
1699 mm
Výška
1234 mm
Hmotnosť
1262 kg (1991T targa); 1179 kg
senzor tlaku v pneumatikách, automatické parkování, bezklíčové odemykání, palubní počítač, digitální příjem rádia (DAB), autorádio, automatické přepínání dálkových světel, alu kola, el. zrcátka, vyhřívaná zrcátka, senzor stěračů, centrální zamykání, řazení pádly pod volantem, aut. uzávěrka diferenciálu, přední světla LED, deaktivace airbagu spolujezdce, plní 'EURO VI', Apple CarPlay, multifunkční volant, nastavitelný volant, regulace tuhosti podvozku, dvouzónová klimatizace, hlasové ovládání palubního počítače, tempomat, adaptivní tempomat, parkovací senzory zadní, parkovací senzory přední, venkovní teploměr, posilovač řízení, stabilizace podvozku (ESP), protiprokluzový systém kol (ASR), EDS, nouzové brzdění (PEBS), aut. zabrzdění v kopci, zadní pohon, aut. převodovka, ABS
Toyota supra A90 3.0 250kW 2020 11000km. Vůz byl nový a nebyl předváděcí. Head Up display kamera Navigace telefon sound system JBL. V této ceně jsou sedačky Recaro Sportster v alcantaře s vyhříváním a s airbagem, karbonový volant s perforovanou kůží, plastové a karbonové doplňky, sportovní výfuk Milltek s el. klapkou, větší koncovky a nádherný zvuk + downpipe. Volitelná mapa výkonu MHD, sání MST, plastové trubky na vzduch vyměněny za hliník, carbon kryt motoru, výztuha motoru. Lakované kola a kryty zrcátek do černé. Po dohodě můžu prodat velké 6 pístkové brzdy AP, 384mm kotouče z Audi RS6. Všechny originální díly mám k autu.