Subaru Forester turbo
Kategorie:
Ostatní značky
Prodám vozidlo subaru forester turbo na náhradní díly. Pouze jako celek.
Podobné inzeráty
FOR SALE genuine non stock Subaru Forester JDM STi 2006 MR, heavily modified, full service history, professionally LHD converted, full service, EU registration available. Facelift. App 500 PS. Very rare car, only app 2 500 produced totally. Už facelift 2005 model. Cca 500 koní.
Výbava JDM verze Forester STi:
MOTOR JDM STi s "Big port" hlavami
LHD ŘÍZENÍ 13:1
FRONT DIFF A.P.HELICAL
CENTER DIFF - VISCOUS COUPLING SLIP LIMITER,
6Q GEAR with DCCD
REAR DIFF R180 - SURETRAC
Hliníková ramena, přední lízátko STi, velké černé BREMBO brzdy (větší než klasická STi Bremba, samosvorný diferenciály, DCCD, šestikvalt shodný s JDM Imprezou STi, ale je robustnější, přídavné budíky STi Genome s kontrolérem, dva klíče, alarm, STi bodykit, zadní křídlo, sedačky STi atd. Kompletní servisní historie. Forester STi je ještě z Japonska extrémně upraven - seznam úprav přikládám. Aktuálně dokončujeme přestavbu na LHD a ladění jednotky u profesionálů. Případně je možné postavit tento Forester STi zpět do série, pak by byla cena 580 000 Kč. Lze přihlásit na české nebo na EU doklady, není v ceně. Fotky z přestavby pošlu případně přes Úschovnu nebo část z nich najdete zde:
Modelu Subaru Forester STi vyrobili japonci pouze cca 2 500 kusů celkově.
Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4
TAG Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 RECARO BREMBO AYC
Prodám veškeré náhradni dily:Subaru forester 2.0d forester 2.0d 108kw převodovka,motor,kapota, náraznik,alternátor,servo,čerpadlo,starter, vstřiky,škrtici klapka,turbo,světla předni, světlomety i zadni,dveře,kufr,sedačky,volant,airbag,stahov ačky,budiky, kola,těhlice,brzdiče,náprava, chladič,řidici jednotka,zadní náprava,páčky řídící jednotka motoru, zámek, centrál, startér, alternátor, airbag, dveře, blatník, okno, nárazník, střecha, pásy, sahara, tlumič, těhlice, náprava,spojka, setrvačník, lamela, cívka, sedačky, chladič, zrcátko, veškeré plasty, spínač, rádio, páčky, zadní světlo, stěrač, výztuha, interiér, brzdy, abs, vstřiky, hadice, motorek stěračů, rameno, brzdové kotouče, zadní plato, spínací skříňka s klíčkem, stahovačka, ventilátor topení, regulace (regulátor) topení, ruční brzda, zpětné zrcátko,přední maska, blatnik blatnik levé, pravé elektrické i manuální zrcátko,ventil, filtr box... Subaru 2.0d subaru turbo 2.0d turbo forester turbo
vstřiky forester vstřikovače 2.0d 108kw
!!!!!! POUZE OSOBNÍ ODBĚR) !!!!!!
VOLAT PO-PÁ 8:00-16:00
SO 8.00-11:30
FOR SALE VERY RARE GENUINE JDM RHD SUBARU FORESTER STi 2004. ONLY 3500 pcs produced totally. 18 palcové lehké kované disky originál STI, 18×7.5JJ ET48, 225/45R18 Made in Japan by Subaru. Body kit originál STi - nepodřený, nelakovaný. Xenony. Velké Brembo brzdy STi. Motor japonská verze STi. Podvozek STi série (tedy sportovněji laděný, o 30 mm snížený), hliníková ramena, samosvorný diferenciál vepředu i vzadu (Suretrac LSD), velmi robustní šestikvalt STi, výfuk STi Genome, turbotimer, takže motor netrpí. Sportovní ABS.
MOTOR JDM STi s "Big port" hlavami
FRONT DIFF A.P.HELICAL
CENTER DIFF - VISCOUS COUPLING SLIP LIMITER, lze zastavět DCCD
REAR DIFF R180 - SURETRAC
Přímo z Japonska přijel originál JDM RHD Subaru Forester STi 2004 v modré barvě, s nulovou korozí. Jen cca 3 500 vyrobených kusů celkově. Absolutně bez koroze, nikdy bourané. Cca 300 koní. Motor bez pazvuků zatepla ani zastudena, převodovka OK, diffy OK, vše funguje jak má, včetně klimy. Kompletní servisní historie. K autu může být dodána kompletní přestavbová sada včetně ostrého řízení a můžeme zorganizovat i přestavbu samotnou. Lze přihlásit na české SPZ. Výměna případně možná jen za opravdu hezké a atraktivní auto, děkuji za pochopení.
Více fotek je zde:
Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Prodrive Rays, Turbotimer, Evo Evolution Makinen Bugeye Bug JDM STi Limited Spec C Brembo Subaru kovaný WRX japonsko dovoz RHD LHD Type RA Rally Blob eye Hawk eye GT WRX Japanese Domestic Market WRC DCCD WR Limited Toy Toyota Celica GT Four GT-Four GT4 WRX pravák přestavba 22B
Prodám HELLA PAGID zadní brzdové kotouče Subaru, nové nepoužité
Kód: 8DD 355 116-421
286 x 10 mm
2ks
SUBARU FORESTER (SG_) 2.5 RX Nato AWD (SG9) 156HP (11.2002 - 12.2008)
SUBARU FORESTER (SH_) 2.0 AWD 160HP (10.2010 - 12.2014)
SUBARU FORESTER (SJ_) 2.0 XT AWD 253HP (03.2013 - Aktuální)
SUBARU IMPREZA kombi 2.5 i AWD 167HP (09.2007 - 12.2011)
SUBARU IMPREZA limuzína (GE, GV)
SUBARU IMPREZA Šikmá zadní část (GR, GH, G3)
Prodáno,sold. FOR SALE genuine Subaru Forester STi 2006 MR, full service history, professionally LHD converted, full service, EU registration. Facelift. Už facelift 2005 model. Cca 300 koní.
Výbava:
MOTOR JDM STi s "Big port" hlavami
LHD ŘÍZENÍ 13:1
FRONT DIFF A.P.HELICAL
CENTER DIFF - VISCOUS COUPLING SLIP LIMITER, lze zastavět DCCD
REAR DIFF R180 - SURETRAC
Hliníková ramena, přední lízátko STi, BREMBO brzdy, kola kovaná Work Emotions 17 palců se skoro novými gumami Continental, samosvorný diferenciály, šestikvalt shodný s JDM Imprezou STi, ale je robustnější, přídavné budíky STi Genome s kontrolérem, dva klíče, alarm, STi bodykit, zadní křídlo, vyhřívané sedačky STi atd. Kompletní servisní historie.
Na prodej je unikátní a raritní japonská verze Subaru Forester STi 2005, modelová rok 2006. Vše jako Impreza Sti !!! Už kvalitně přestavěné na LHD, lze legálně přihlásit na CZ doklady, není v ceně, můžeme zajistit na klíč. V rámci profi přestavby byl také proveden velký servis (rozvody, pumpa, oleje, filtry, baterie apod atd) v ceně 26 000 Kč. Aktuálně nové přední brzdy komplet, zkontrolovaná klima, nový chladič, oleje, filtry atd. Evropské lampy. Pěkný stav, prakticky bez koroze. Motor neklepe ani zastudena, ani za tepla, nekouří. Jede skvěle, jak Impreza Sti :-) Vše funguje jak má. Auto nebylo havarováno, má jen lakovaný přední blatník - japonec poškrábal. Jsou k dispozici i fotky z japonské certifikované aukce. V případě zájmu lze dovézt přímo z Japonska podobný Forester STi například v modré nebo černé barvě. Děkuji
Více fotek emailem nebo na serveru zde
Subaru Forester SG 2,0 S-Turbo (XT ??)- automat, 4x4, rok 2003, najeto 236 tis. VIN :
Teď zrovna bez technický.
Forester má měněný zadní tlumiče vč. pružin set Pedders, nové obě lambdy denso, olej v převodovce před cca 50tis, chladič, repasovaná přední ramena (odrezený, ošětřený lakem + v dutinách voskem ve spreji)...
Lesník je trochu výkonově koplej - větší turbo TD04, ecutek, čerpadlo walbro, sportovní výfuk (krásnej zvuk). Bohužel na emisích bývá problém ( chce to dobrý známosti ;) ) Myslím že vše děláno v AWD, ale ruku do ohně za to nedám.
Dle TP 130 kW ( cca 176 koní ), na brzdě jsem s tím nebyl, myslím že bude mít díky úpravám víc. V tom automatu je to zvláštní, ale když se rozkočkuje je to paráda. A nebojim se říct že vyjede v terénu nesmysl - prostě forester. A s automatem je to takový uspořádanější ale to je na delší debaty.
K výbavě navíc - sedačky jsou z části s kůží, zamykání řadicí páky ( nikdy jsem to nepoužil ), handsfree Parrot, zadek ve foliích, na zadním nárazníku ochranná lišta a do kufru plastová vana...
Teď proč jde z domu - nemám na něj čas a chuť už se v tom hrabat a pomalu už ho nechci živit (na spotřebu pod 10 zapomeň). Zadní ložisko hučí (mám je koupené-prostě není čas a lis), někde poprdlává výfuk, panorama má prasklé sklo ale drží po hromadě ale nechce spolupracovat, přední kapota je měněná, má krapet jiný odstín. Začíná trošku rozkvýtat, ale třebas misky na zadních tlumičích (na což lesník trpí) jsou cajk. Spíš jsou chycený lemy noa + nemá tu technickou.
Určitě jsem si s ním užil (mám ho 4 roky) jak v terénu, na sněhu tak si i krapet pocestoval ( bohužel s tou spotřebou se dovolená krapet prodraží :D ) Kdybych na něj měl čas a peníze asi bych si ho nechal (srdcovka neasi) ale fakt to nedávám.
Představa o ceně no, s tím, že musí odjet na podvalu a má pár much. Kdyby byl v cajku chtěl bych tak 130, když ale odečtu vady a nedodělky :D myslím že 85 je fér ? No... zkusíme to.
Jinak ale je lesník pojízdnej a je možný ho tady u mě po vesničkách (i po jednom testerským kopečku na louce) projet a otestovat.
Možná by i technická šla udělat, ale to bych řešil až s vážným zájemcem a osobně (upřímně bych se ho ale raděj zbavil tak jak je).