Stupačka na motocykl
Kategorie:
Veteráni
Stupačky na motorku. Nejspíš JAWA, ČZ nebo MZ. Jedna svařovaná. Pryž zachovalá.
Volat ve večerních hodinách nebo psát na email. Inzerát platí do smazání. Denně odesíláme pomocí PPL! Cena zásilkovného od 130 Kč i s dobírkou.
V současné době se v ČR vyprodukuje mnohem více kovového odpadu, než jsou naše ocelárny schopny zpracovat. Proto většina kovového šrotu míří do čínských oceláren. Zde se naše české použitelné, ale vyhozené, kovové výrobky přetaví v mnohdy ve výrobky zcela stejné, avšak nové, a vyrobené z oceli ochuzené a zdaleka ne tak ušlechtilé, jako bývala kdysi ta naše ocel stará, česká. Stejné lodě, které plují z Číny k nám do Evropy s nekvalitním zahradním náčiním, dopravují z Evropy zpět do Číny (aby nejely prázdné), naše kvalitní české náčiní, vyrobené kdysi ručně českými mistry kováři.
Dáváme proto nový smysl starým věcem.
Prohlédněte si celou naší inzerci!
Volat ve večerních hodinách nebo psát na email. Inzerát platí do smazání. Denně odesíláme pomocí PPL! Cena zásilkovného od 130 Kč i s dobírkou.
V současné době se v ČR vyprodukuje mnohem více kovového odpadu, než jsou naše ocelárny schopny zpracovat. Proto většina kovového šrotu míří do čínských oceláren. Zde se naše české použitelné, ale vyhozené, kovové výrobky přetaví v mnohdy ve výrobky zcela stejné, avšak nové, a vyrobené z oceli ochuzené a zdaleka ne tak ušlechtilé, jako bývala kdysi ta naše ocel stará, česká. Stejné lodě, které plují z Číny k nám do Evropy s nekvalitním zahradním náčiním, dopravují z Evropy zpět do Číny (aby nejely prázdné), naše kvalitní české náčiní, vyrobené kdysi ručně českými mistry kováři.
Dáváme proto nový smysl starým věcem.
Prohlédněte si celou naší inzerci!
Podobné inzeráty
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV.
Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax.
Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm.
Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná.
Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa.
Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze.
Dohoda možná.
Prvotní kontakt prosím přes email.
Prodám nějaké díly na starý motocykl jawa čz kývačka 250 350 držák na motor náhon tachometru pedál brzda 250 ccm vařená za 150 kč a autoškola zadní brzdy za 200 kč brýle na kývačku spodní horní malá velká dělaný tlumič na fichtkros apod. ozubené proti kolo na spojku nové 511 516 motokross, vidlice přední teleskopy řidítka rozeta startovací segment třmeny brzdy přepínače rozpěra trubka kola na Honda aj. zadní kyvná vidlice kryty tlumičů asi MZ Simson aj. stupačka zadní přední záchyt reakce osa aj. drobné díly, prodej či směna za ND na dobové závodní mota silniční motocykl motokára dragster vodní kluzák trialka minikára motor dokumentace k závodům stará modelařina - motory dělané rc auto lodě na spalovák modely s pulsním motorem aj., doplatek z mé strany možný....
Na prodej vzácný a sběratelsky velice zajímavý motocykl Triumph 6/1 650 OHV , který se vyráběl mezi lety 1934 až 1936. Je to úplně první paralelní dvouválec vyrobený Triumphem. Navrhl jej slavný konstruktér Val Page.
Tento motocykl je předchůdcem slavného Speed Twina a Tigera 100, které odstartovaly éru paralelních dvouválců.
Tohoto typu bylo vyrobenu nejspíš 100 až 600 ks, dochovaný počet se odhaduje na cca 35.
Vrchem ovládané ventily dvouválcového motoru nejsou na motocyklu zapouzdřeny, primární převod z klikové hřídele na převodovku je řešen ozubeným soukolím, převodovka a motor jsou smontovány do monobloku, spojka je mokrá v hliníkovém krytu. To vše tvoří impozantní a velice moderní motor, který je vsazen do velkého, masivního podvozku.
Motocykl byl určen pro těžkou práci, zejména pro připojení sidecaru. Solo je ovšem také skvělý turistický model, vynikající hladkým chodem motoru, pružností a sílou.
Jedinečná příležitost pořídit si výjimečný a téměř nesehnatelný motocykl.
Motocykl je v nedokončené renovaci.
Prodám nějaké díly na starý motocykl jawa čz kývačka 250 350 držák na motor náhon tachometru pedál brzda 250 ccm vařená za 150 kč a autoškola zadní brzdy za 200 kč brýle na kývačku spodní horní malá velká dělaný tlumič na fichtkros apod. ozubené proti kolo na spojku nové 511 516 motokross, malá rozeta, vidlice přední teleskopy řidítka rozeta startovací segment třmeny brzdy přepínače rozpěra trubka kola na Honda aj. zadní kyvná vidlice kryty tlumičů asi MZ Simson aj. stupačka zadní přední záchyt reakce osa aj. drobné díly, prodej či směna za ND na dobové závodní mota silniční motocykl motokára dragster vodní kluzák trialka minikára motor dokumentace k závodům stará modelařina - motory dělané rc auto lodě na spalovák modely s pulsním motorem aj., doplatek z mé strany možný....