inzerce, prodej, prodám, bazar

Stojan pod zadní kolo

Kategorie: Náhradní díly

Stojan pod zadní kolo
Podobné inzeráty
Těsnění hlavy /víka Fiat Uno Tempra Tipo Croma Panda... 23ks
23 kusů těsně hlavy válců a víka ventilů. Cena je za komplet. Těsnění je starší, nepoužité. Většina v původním balení. Těsnění pod hlavu Fiat Tempra - Tipo - Ducato, Alfa Romeo 145 - 155 Těsnění pod hlavu Lancia Delta - Dedra Těsnění pod hlavu Fiat Tipo - Lancia Delta Těsnění pod hlavu Fiat 127 D - Uno D - Panda D Těsnění pod hlavu Fiat Ritmo Těsnění pod hlavu Fiat Tempra - Tipo - Ducato - Alfa 145 - 155 - Lancia Dedra Těsnění pod hlavu Fiat Uno TD Těsnění pod hlavu Fiat Uno TD Těsnění pod hlavu Fiat Ritmo - Regata Těsnění pod hlavu Fiat Tipo - Tempra - Croma Těsnění pod hlavu Fiat Tipo Těsnění pod hlavu Fiat Ritmo D - Regata D Těsnění pod hlavu Fiat Ritmo - Regata - Tipo Těsnění pod hlavu Fiat Uno TD Těsnění pod hlavu Lada Samara Těsnění pod hlavu Fiat Croma - Ducato Těsnění pod hlavu Fiat Uno TD Těsnění pod hlavu Fiat Uno TD Těsnění pod hlavu Fiat Fiorino - Punto - Tempra - Tipo - Alfa Romeo - Lancia Těsnění víka ventilů Fiat Barvo - Coupe - Marea - Lancia Kappa Těsnění víka ventilů Alfa Romeo - Lancia Těsnění víka ventilů Alfa Romeo 164 Těsnění víka ventilů Audi 80 - 90 - 100 - 200 - VW Passat
Brzdové destičky CL Brakes 2328 X59
Nové, nepoužité brzdové destičky na jeden třmen CL Brakes (Carbone Lorraine). Skladem 2sady Sleva 35% z 749,-Kč Sintrované. Každá destička obsahuje alespoň deset složek (bronz, keramiku, grafity, …). Tyto složky tvoří třecí směsi, které se zahřívají v peci o teplotě 900 °C. Na rozdíl od organických destiček, kde se jednotlivé částečky spojují lepidlem, mají sintrované, tedy za vysokých teplot zpékané destičky, delší životnost, vyšší účinnost a mají nižší sklon k vadnutí. X59 zadní brzda, jak pro motokros, tak pro enduro brzdí stabilně stejně ve všech rychlostech. Je pozvolnější s citlivějším nástupem překontroluj rozměr destiček odpovídá EBC FA084 Brzdové destičky pro: ATV ARCTIC CAT - DVX 400, 2005-2008 - zadní ATV HONDA - 300 EX, 1993-2008 - zadní (TRX 300 EX Fourtrax (93-08) / TRX 300 EX Sportrax (01-08)) - TRX 400 EX, 1999-2008 - zadní (TRX 400 EX Fourtrax (99-08) / TRX 400 EX Sportrax (01-08)) ATV KAWASAKI - KXF 250 Tecate, 1987-1988 - zadní A1 / A2 Tecate - KSF 250 Mojave, 1987-2004 - zadní A1-A17 Mojave - KEF 300 Lakota, 1995-2004 - zadní A1 - A6 Lakota - KFX 400, 2002-2008 - zadní - KFX 450 R, 2007-2014 - zadní ATV SUZUKI - LT-Z 400, 2003-2010 - zadní Quad Sport - LT-R 450, 2006-2012 - zadní LT-R 450 Quad Racer ATV YAMAHA - YFS 200 Blaster, 2003-2006 - zadní - YFM 250 Raptor, 2008-2013 - zadní - YFM 350 FX Wolverine, 1995-2005 - zadní - YFZ 350 Banshee, 1987-2009 - zadní Banshee (A-M) (87-89); Banshee (T-W) (90-09) - YFM 350 Warrior, 1987-2011 - zadní - YFM 350 Raptor, 2004-2009 - zadní - YFZ 450, 2004-2005 - zadní S/T/R KAWASAKI - KX 80, 1988-2000 - zadní L / N / R-R6 - KX 85, 2001-2020 - zadní - KX 100, 1995-2016 - zadní SUZUKI - RM 100, 2003-2003 - zadní - RM 125, 1988-1988 - zadní J - RM 250, 1987-1988 - zadní H / J - RM 500, 1987-1987 - zadní H YAMAHA - YZ 80, 1993-2001 - zadní E / F / G / H1 / J1 (93-01) - YZ 85, 2002-2020 - zadní - YZ 125, 1989-1989 - zadní V / W - YZ 250, 1989-1989 - zadní YZ 250 W / WRW (2T)
Nový hlavní stojan pro Yamaha SR500, SR400
Nový hlavní stojan pro Yamaha SR500, SR400 Na světě dnes není moc věcí, které by se udrželi ve výrobě déle než několik let. To ale rozhodně neplatí o legendárním stroji Yamaha SR500 /SR400 který je vyráběn v prakticky nezměněné podobě už více než 40let a jezdí po celém světě. Vývojový tým Yamahy v roce 1978 odvedl zkrátka brilantní práci. Nikdy jsem si nemyslel že je to možné, ale i na tak dokonalém stroji jakým Yamaha SR500/400 bezesporu je, se mi podařilo najít výrobní chybu. V žádném případě ne na motocyklu jako takovém, ale pouze a jenom na jeho Hlavním Stojanu. Měl jsem v dílně několik těchto starších strojů a vždy měly jedno společné – ohnutý a zdeformovaný hlavní stojan. Yamaha při vývoji této motorky vsadila na jednoduchost a nízkou hmotnost, což je u celé motorky naprosto v pořádku, ne však u hlavního stojanu. Představte si že svoji novou Yamahu SR500/400 postavíte na sériový hlavní stojan - funguje perfektně, nicméně po tom, co na ní na hlavním stojanu dynamicky skočíte vahou průměrného jezdce a pokusíte se jí nakopnout jediným možným způsobem – nakopávačkou se stane to, že po čase takovéto zátěže, začne subtilní konstrukce hlavního stojanu pomalu povolovat. Jako první jdou na řadu dorazy stojanu při jeho vyklopení, nevím z jakého důvodu, ale Yamaha je vyrobila z 2mm tlustého plechového výlisku, který zkrátka nemá šanci odolat delšímu namáhání a stojan se tak postupem času začne překlápět směrem dopředu, až se zadní kolo dotkne země, i když je motorka na hlavním stojanu. Dále při tom dochází ke kontaktu páky vyklápění stojanu se zemí a v neposlední řadě často i k ohybu hlavních trubek stojanu vlivem velké zátěže při nakopávání. Nebavilo mě neustálé rovnání sériových stojanů, které nikam nevede a rozhodl sem se to vyřešit jednou pro vždy. Nový zde nabízený stojan má rozměrové parametry shodné se sériovým stojanem, pouze s tím rozdílem, že má odstraněny veškeré nedostatky. Hlavní nohy jsou vyrobeny z 3mm tlusté oceli (oproti 2mm u sériového), takže nedochází při zátěži k jejich ohybu. Dorazy stojanu nejsou z levného plechového výlisku, ale z plné ho ocelového hranolu, který bez problému zvládne zátěž, které je při startování vystavován. Hmotnost takto posíleného stojanu narostla o 142g což je zhruba váha lehčího mobilního telefonu, pokud ho vyjmete z obalu. Montáž na vám zabere caa 15minut a váš stroj dovedete k dokonalosti s použitím krásného perfektně funkčního s láskou vyrobeného dílu……nebo si můžete koupit orig. stojan od výrobce za 5500Kč.
Ozubená kola rychlostí převodovka VW,Škoda
Předmětem prodeje jsou ozubené kola a jehličkové ložisko pátého rychlostního stupně pro manuální převodovky použíté ve vozidlech VW, AUDI, SEAT, ŠKODA. Volkswagen Transporter T5 2.0TDi Kody převodovek: NCX LRS MAG PCB MQT PCA 1.Kolo 02A311158AS -počet zubů: 49 2.Kolo 02A311361BF -počet zubů: 29 ložisko jehličkové 02A311265D VW touran 1.9tdi 6r. typ:02S Kódy převodovek:FYG GQM GQN JCL JCM JWX KVT 1.Kolo 02S 311 166 AG -počet zubů 29 2.Kolo 02S 311 349 M - počet zubů 40 VW transporter T4 T5 1.9tdi Kódy převodovek GMS FJL GTX GTV JQS JQW FJK GTW JCF JQT HDC HCX JCE JCJ HCW 1.Kolo 02Z 311 158 -počet zubů 37 2.Kolo 02Z 311 361 - počet zubů 23 VW transporter T4 T5 1.9tdi Kódy převodovek FJH, GTZ, , JCC, JCD, HCZ, HCY JQR JQQ HVU FJJ GTY HVU JDD 1.Kolo 02Z 311 361 A -počet zubů 27 2.Kolo 02Z 311 158 A - počet zubů 41 Ozubená kola VW SEAT typ převodovky:02J, 02A, 02B Kódy převodovek:EKU EXA EGS ASD DTA CAT CHA CEY 1.kolo 02A 311 158 R - počet zubů 46 2.kolo 02A 311 361 H - počet zubů 33 Ozubená kola páteho rychlostního stupně ŠKODA, VW, SEAT Typ: 02T kódy převodovek:GVY JHV LVQ GSB GKU JJL JUS 1.kolo 02T311158N - počet zubů 48 2.kolo 02T311361A - počet zubů 39 1.kolo 02T311361B - počet zubů 37 2.kolo 02T311158P - počet zubů 50 Možnost osobního vyzvednutí nebo zaslání po celé ČR a SK. Nenašli jste díl co potřebujete. Neváhejte Nás kontaktovat, určitě Vám pomůžeme
Pružiny, péra nové nepoužité
prodám nové nepoužité pružiny cena za ks. prodej v páru ATI značka typ rok od rok do přední/zadní 0345 Alfa 147/156 ZADNÍ 0132 Audi 80 91 94 ZADNÍ 0481 Audi 80-90 78 87 ZADNÍ 0483 Audi 80 Quattro 91 94 ZADNÍ 0493 BMW 3 82 94 PŘEDNÍ 0248 BMW 7 E32 86 94 PŘEDNÍ 0158 Fiat Tipo 88 95 PŘEDNÍ 0025 Ford Escort Orion 90 PŘEDNÍ 0133 Ford Fiesta III 89 95 ZADNÍ 0580 Ford Escort 83 90 ZADNÍ 0013 Ford Escort Orion 90 95 ZADNÍ 0216 Ford Transit 85 91 PŘEDNÍ 0151 Ford Mondeo-Cougar 96 00 ZADNÍ 0587 Hyundai Excel 91 94 PŘEDNÍ 0559 Hyundai Sonata 98 5 PŘEDNÍ 0592 Hyundai Accent 94 97 ZADNÍ 0334 Mazda 626 III 87 97 ZADNÍ 0215 Mercedes S W210 95 3 ZADNÍ 0275 Mercedes W210 95 2 ZADNÍ 0734 Mercedes 190 85 93 PŘEDNÍ 0185 Nissan Sunny 91 95 ZADNÍ 0713 Opel Kadet 84 91 PŘEDNÍ 0108 Opel Corsa A 83 93 PŘEDNÍ 0789 Rover SD1 76 86 PŘEDNÍ 0794 Rover SD1 76 86 ZADNÍ 0799 Saab 900 78 93 PŘEDNÍ 0805 Saab 900 78 93 ZADNÍ 0806 Saab 99/900 Turbo 78 84 ZADNÍ 0800 Saab 99/900 Turbo 78 84 PŘEDNÍ 0161 Toyota Carina ST171 87 95 ZADNÍ 0871 Toyota Corolla 89 92 ZADNÍ 0110 Volvo 740/940 84 97 ZADNÍ 0093 VW Jetta 78 84 ZADNÍ 0241 VW LT 75 96 PŘEDNÍ 0897 VW Passat 74 80 ZADNÍ 0008 VW Golf II, Jetta II Gti 83 92 PŘEDNÍ 0891 VW-SEAT Pollo, Ibiza, Cordoba 94 99 PŘEDNÍ
Yamaha XJ 600 - Diversion
Yamaha XJ 600 - Diversion - 2.8. - 09:38 Nabízím k prodeji tyto věci z této motorky: přední kolo, zadní kyvnou vidlici, osy kol, klakson, plynovou rukojeť, cívku 2-3, držák zadní rozety, boční stojan, zadní + přední světlo, držáky motoru, přední + zadní brzdy - celé, zadní brzdový kotouč, zadní blatník, skoro celá elektroinstalace vč. relátek, spínač bočního stojanu, přístrojová deska - tachometr, otáčkoměr, držák stupačky pravé s brzdovým pedálem, kryt řetězu, rám bez štítku, motor... Tyto věci už nemám: přední brzdový kotouč,spojková páčka+lanko, brýle spodní a horní, přední pneu, kabely co vedou k budíkům (včetně žárovek), madla spolujezdce, přední blatník, lanko náhonu tachometru, kapotáž přední, řetězová sada lešení budíků, př. plexi, plast k plexi, zadní plasty (kapotáž), palivový kohout, spínací skříňka, výfukové svody, 4 x blinkr, řídítka, přední a zadní stupačky, řadička, držák levé stupačky, levé víko motoru,CDI, zadní kolo, výfuky - koncovky, odrazky, startér, zadní pneu, brzdová páčka, blinkry, centrální tlumič, padáky, pravý ovladač na řídítkách - startovaní - chcípání, nádržka brzdové kapaliny-zadní, airbox, palivové čerpadlo, karburátory, nádrž, spojkový koš-vnitřní i vnější, sedadlo, přední vidlice, třmen př.brzdy s pumpou a hadicí, zadní kyvná vidlice, spínač světla zadní brzdy, přední kolo, rám, víčko nádrže s klíčkem. Z motoru vyjmut spojkový koš, čufl k vymezovaní spojky, ozubené kolečko ke spojkovému koši.