Stojan pod zadní kolo
Kategorie:
Náhradní díly
Viz foto
![Stojan pod zadní kolo](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Podobné inzeráty
![Těsnění hlavy /víka Fiat Uno Tempra Tipo Croma Panda... 23ks](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
23 kusů těsně hlavy válců a víka ventilů. Cena je za komplet.
Těsnění je starší, nepoužité. Většina v původním balení.
Těsnění pod hlavu Fiat Tempra - Tipo - Ducato, Alfa Romeo 145 - 155
Těsnění pod hlavu Lancia Delta - Dedra
Těsnění pod hlavu Fiat Tipo - Lancia Delta
Těsnění pod hlavu Fiat 127 D - Uno D - Panda D
Těsnění pod hlavu Fiat Ritmo
Těsnění pod hlavu Fiat Tempra - Tipo - Ducato - Alfa 145 - 155 - Lancia Dedra
Těsnění pod hlavu Fiat Uno TD
Těsnění pod hlavu Fiat Uno TD
Těsnění pod hlavu Fiat Ritmo - Regata
Těsnění pod hlavu Fiat Tipo - Tempra - Croma
Těsnění pod hlavu Fiat Tipo
Těsnění pod hlavu Fiat Ritmo D - Regata D
Těsnění pod hlavu Fiat Ritmo - Regata - Tipo
Těsnění pod hlavu Fiat Uno TD
Těsnění pod hlavu Lada Samara
Těsnění pod hlavu Fiat Croma - Ducato
Těsnění pod hlavu Fiat Uno TD
Těsnění pod hlavu Fiat Uno TD
Těsnění pod hlavu Fiat Fiorino - Punto - Tempra - Tipo - Alfa Romeo - Lancia
Těsnění víka ventilů Fiat Barvo - Coupe - Marea - Lancia Kappa
Těsnění víka ventilů Alfa Romeo - Lancia
Těsnění víka ventilů Alfa Romeo 164
Těsnění víka ventilů Audi 80 - 90 - 100 - 200 - VW Passat
![Brzdové destičky CL Brakes 2328 X59](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Nové, nepoužité brzdové destičky na jeden třmen CL Brakes (Carbone Lorraine). Skladem 2sady
Sleva 35% z 749,-Kč
Sintrované. Každá destička obsahuje alespoň deset složek (bronz, keramiku, grafity, …). Tyto složky tvoří třecí směsi, které se zahřívají v peci o teplotě 900 °C. Na rozdíl od organických destiček, kde se jednotlivé částečky spojují lepidlem, mají sintrované, tedy za vysokých teplot zpékané destičky, delší životnost, vyšší účinnost a mají nižší sklon k vadnutí.
X59 zadní brzda, jak pro motokros, tak pro enduro brzdí stabilně stejně ve všech rychlostech. Je pozvolnější s citlivějším nástupem
překontroluj rozměr destiček
odpovídá EBC FA084
Brzdové destičky pro:
ATV ARCTIC CAT
- DVX 400, 2005-2008 - zadní
ATV HONDA
- 300 EX, 1993-2008 - zadní (TRX 300 EX Fourtrax (93-08) / TRX 300 EX Sportrax (01-08))
- TRX 400 EX, 1999-2008 - zadní (TRX 400 EX Fourtrax (99-08) / TRX 400 EX Sportrax (01-08))
ATV KAWASAKI
- KXF 250 Tecate, 1987-1988 - zadní A1 / A2 Tecate
- KSF 250 Mojave, 1987-2004 - zadní A1-A17 Mojave
- KEF 300 Lakota, 1995-2004 - zadní A1 - A6 Lakota
- KFX 400, 2002-2008 - zadní
- KFX 450 R, 2007-2014 - zadní
ATV SUZUKI
- LT-Z 400, 2003-2010 - zadní Quad Sport
- LT-R 450, 2006-2012 - zadní LT-R 450 Quad Racer
ATV YAMAHA
- YFS 200 Blaster, 2003-2006 - zadní
- YFM 250 Raptor, 2008-2013 - zadní
- YFM 350 FX Wolverine, 1995-2005 - zadní
- YFZ 350 Banshee, 1987-2009 - zadní Banshee (A-M) (87-89); Banshee (T-W) (90-09)
- YFM 350 Warrior, 1987-2011 - zadní
- YFM 350 Raptor, 2004-2009 - zadní
- YFZ 450, 2004-2005 - zadní S/T/R
KAWASAKI
- KX 80, 1988-2000 - zadní L / N / R-R6
- KX 85, 2001-2020 - zadní
- KX 100, 1995-2016 - zadní
SUZUKI
- RM 100, 2003-2003 - zadní
- RM 125, 1988-1988 - zadní J
- RM 250, 1987-1988 - zadní H / J
- RM 500, 1987-1987 - zadní H
YAMAHA
- YZ 80, 1993-2001 - zadní E / F / G / H1 / J1 (93-01)
- YZ 85, 2002-2020 - zadní
- YZ 125, 1989-1989 - zadní V / W
- YZ 250, 1989-1989 - zadní YZ 250 W / WRW (2T)
![Nový hlavní stojan pro Yamaha SR500, SR400](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Nový hlavní stojan pro Yamaha SR500, SR400
Na světě dnes není moc věcí, které by se udrželi ve výrobě déle než několik let. To ale rozhodně neplatí o legendárním stroji Yamaha SR500 /SR400 který je vyráběn v prakticky nezměněné podobě už více než 40let a jezdí po celém světě. Vývojový tým Yamahy v roce 1978 odvedl zkrátka brilantní práci.
Nikdy jsem si nemyslel že je to možné, ale i na tak dokonalém stroji jakým Yamaha SR500/400 bezesporu je, se mi podařilo najít výrobní chybu. V žádném případě ne na motocyklu jako takovém, ale pouze a jenom na jeho Hlavním Stojanu.
Měl jsem v dílně několik těchto starších strojů a vždy měly jedno společné – ohnutý a zdeformovaný hlavní stojan. Yamaha při vývoji této motorky vsadila na jednoduchost a nízkou hmotnost, což je u celé motorky naprosto v pořádku, ne však u hlavního stojanu.
Představte si že svoji novou Yamahu SR500/400 postavíte na sériový hlavní stojan - funguje perfektně, nicméně po tom, co na ní na hlavním stojanu dynamicky skočíte vahou průměrného jezdce a pokusíte se jí nakopnout jediným možným způsobem – nakopávačkou se stane to, že po čase takovéto zátěže, začne subtilní konstrukce hlavního stojanu pomalu povolovat.
Jako první jdou na řadu dorazy stojanu při jeho vyklopení, nevím z jakého důvodu, ale Yamaha je vyrobila z 2mm tlustého plechového výlisku, který zkrátka nemá šanci odolat delšímu namáhání a stojan se tak postupem času začne překlápět směrem dopředu, až se zadní kolo dotkne země, i když je motorka na hlavním stojanu. Dále při tom dochází ke kontaktu páky vyklápění stojanu se zemí a v neposlední řadě často i k ohybu hlavních trubek stojanu vlivem velké zátěže při nakopávání.
Nebavilo mě neustálé rovnání sériových stojanů, které nikam nevede a rozhodl sem se to vyřešit jednou pro vždy.
Nový zde nabízený stojan má rozměrové parametry shodné se sériovým stojanem, pouze s tím rozdílem, že má odstraněny veškeré nedostatky.
Hlavní nohy jsou vyrobeny z 3mm tlusté oceli (oproti 2mm u sériového), takže nedochází při zátěži k jejich ohybu. Dorazy stojanu nejsou z levného plechového výlisku, ale z plné ho ocelového hranolu, který bez problému zvládne zátěž, které je při startování vystavován. Hmotnost takto posíleného stojanu narostla o 142g což je zhruba váha lehčího mobilního telefonu, pokud ho vyjmete z obalu.
Montáž na vám zabere caa 15minut a váš stroj dovedete k dokonalosti s použitím krásného perfektně funkčního s láskou vyrobeného dílu……nebo si můžete koupit orig. stojan od výrobce za 5500Kč.
![Ozubená kola rychlostí převodovka VW,Škoda](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Předmětem prodeje jsou ozubené kola a jehličkové ložisko pátého rychlostního stupně pro manuální převodovky použíté ve vozidlech VW, AUDI, SEAT, ŠKODA.
Volkswagen Transporter T5 2.0TDi Kody převodovek: NCX LRS MAG PCB MQT PCA
1.Kolo 02A311158AS -počet zubů: 49
2.Kolo 02A311361BF -počet zubů: 29
ložisko jehličkové 02A311265D
VW touran 1.9tdi 6r. typ:02S Kódy převodovek:FYG GQM GQN JCL JCM JWX KVT
1.Kolo 02S 311 166 AG -počet zubů 29
2.Kolo 02S 311 349 M - počet zubů 40
VW transporter T4 T5 1.9tdi Kódy převodovek GMS FJL GTX GTV JQS JQW FJK GTW JCF JQT HDC HCX JCE JCJ HCW
1.Kolo 02Z 311 158 -počet zubů 37
2.Kolo 02Z 311 361 - počet zubů 23
VW transporter T4 T5 1.9tdi Kódy převodovek FJH, GTZ, , JCC, JCD, HCZ, HCY JQR JQQ HVU FJJ GTY HVU JDD
1.Kolo 02Z 311 361 A -počet zubů 27
2.Kolo 02Z 311 158 A - počet zubů 41
Ozubená kola VW SEAT typ převodovky:02J, 02A, 02B Kódy převodovek:EKU EXA EGS ASD DTA CAT CHA CEY
1.kolo 02A 311 158 R - počet zubů 46
2.kolo 02A 311 361 H - počet zubů 33
Ozubená kola páteho rychlostního stupně ŠKODA, VW, SEAT Typ: 02T kódy převodovek:GVY JHV LVQ GSB GKU JJL JUS
1.kolo 02T311158N - počet zubů 48
2.kolo 02T311361A - počet zubů 39
1.kolo 02T311361B - počet zubů 37
2.kolo 02T311158P - počet zubů 50
Možnost osobního vyzvednutí nebo zaslání po celé ČR a SK. Nenašli jste díl co potřebujete. Neváhejte Nás kontaktovat, určitě Vám pomůžeme
![Pružiny, péra nové nepoužité](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
prodám nové nepoužité pružiny cena za ks. prodej v páru
ATI značka typ rok od rok do přední/zadní
0345 Alfa 147/156 ZADNÍ
0132 Audi 80 91 94 ZADNÍ
0481 Audi 80-90 78 87 ZADNÍ
0483 Audi 80 Quattro 91 94 ZADNÍ
0493 BMW 3 82 94 PŘEDNÍ
0248 BMW 7 E32 86 94 PŘEDNÍ
0158 Fiat Tipo 88 95 PŘEDNÍ
0025 Ford Escort Orion 90 PŘEDNÍ
0133 Ford Fiesta III 89 95 ZADNÍ
0580 Ford Escort 83 90 ZADNÍ
0013 Ford Escort Orion 90 95 ZADNÍ
0216 Ford Transit 85 91 PŘEDNÍ
0151 Ford Mondeo-Cougar 96 00 ZADNÍ
0587 Hyundai Excel 91 94 PŘEDNÍ
0559 Hyundai Sonata 98 5 PŘEDNÍ
0592 Hyundai Accent 94 97 ZADNÍ
0334 Mazda 626 III 87 97 ZADNÍ
0215 Mercedes S W210 95 3 ZADNÍ
0275 Mercedes W210 95 2 ZADNÍ
0734 Mercedes 190 85 93 PŘEDNÍ
0185 Nissan Sunny 91 95 ZADNÍ
0713 Opel Kadet 84 91 PŘEDNÍ
0108 Opel Corsa A 83 93 PŘEDNÍ
0789 Rover SD1 76 86 PŘEDNÍ
0794 Rover SD1 76 86 ZADNÍ
0799 Saab 900 78 93 PŘEDNÍ
0805 Saab 900 78 93 ZADNÍ
0806 Saab 99/900 Turbo 78 84 ZADNÍ
0800 Saab 99/900 Turbo 78 84 PŘEDNÍ
0161 Toyota Carina ST171 87 95 ZADNÍ
0871 Toyota Corolla 89 92 ZADNÍ
0110 Volvo 740/940 84 97 ZADNÍ
0093 VW Jetta 78 84 ZADNÍ
0241 VW LT 75 96 PŘEDNÍ
0897 VW Passat 74 80 ZADNÍ
0008 VW Golf II, Jetta II Gti 83 92 PŘEDNÍ
0891 VW-SEAT Pollo, Ibiza, Cordoba 94 99 PŘEDNÍ
![Yamaha XJ 600 - Diversion](https://www.inzeraty-bazar.cz/images/no-photo.png)
Yamaha XJ 600 - Diversion - 2.8. - 09:38
Nabízím k prodeji tyto věci z této motorky:
přední kolo, zadní kyvnou vidlici, osy kol, klakson, plynovou rukojeť, cívku 2-3, držák zadní rozety, boční stojan, zadní + přední světlo, držáky motoru, přední + zadní brzdy - celé, zadní brzdový kotouč, zadní blatník, skoro celá elektroinstalace vč. relátek, spínač bočního stojanu, přístrojová deska - tachometr, otáčkoměr, držák stupačky pravé s brzdovým pedálem, kryt řetězu, rám bez štítku, motor...
Tyto věci už nemám:
přední brzdový kotouč,spojková páčka+lanko, brýle spodní a horní, přední pneu, kabely co vedou k budíkům (včetně žárovek), madla spolujezdce, přední blatník, lanko náhonu tachometru, kapotáž přední, řetězová sada lešení budíků, př. plexi, plast k plexi, zadní plasty (kapotáž), palivový kohout, spínací skříňka, výfukové svody, 4 x blinkr, řídítka, přední a zadní stupačky, řadička, držák levé stupačky, levé víko motoru,CDI, zadní kolo, výfuky - koncovky, odrazky, startér, zadní pneu, brzdová páčka, blinkry, centrální tlumič, padáky, pravý ovladač na řídítkách - startovaní - chcípání, nádržka brzdové kapaliny-zadní, airbox, palivové čerpadlo, karburátory, nádrž, spojkový koš-vnitřní i vnější, sedadlo, přední vidlice, třmen př.brzdy s pumpou a hadicí, zadní kyvná vidlice, spínač světla zadní brzdy, přední kolo, rám, víčko nádrže s klíčkem.
Z motoru vyjmut spojkový koš, čufl k vymezovaní spojky, ozubené kolečko ke spojkovému koši.