Stojan na převoz motocyklu. Novy kvalitní
Kategorie:
Náhradní díly
Stojan na převoz jakéhokoliv motocyklu. Stojan určen k přepravě motocyklu v dodávce- vozíku apod. Stabilní stojan. Stojan nový nepouzity.Možnost osobního předání Benešovsko- Praha a nebo zaslat poštou
Podobné inzeráty
Nový hlavní stojan pro Yamaha SR500, SR400
Na světě dnes není moc věcí, které by se udrželi ve výrobě déle než několik let. To ale rozhodně neplatí o legendárním stroji Yamaha SR500 /SR400 který je vyráběn v prakticky nezměněné podobě už více než 40let a jezdí po celém světě. Vývojový tým Yamahy v roce 1978 odvedl zkrátka brilantní práci.
Nikdy jsem si nemyslel že je to možné, ale i na tak dokonalém stroji jakým Yamaha SR500/400 bezesporu je, se mi podařilo najít výrobní chybu. V žádném případě ne na motocyklu jako takovém, ale pouze a jenom na jeho Hlavním Stojanu.
Měl jsem v dílně několik těchto starších strojů a vždy měly jedno společné – ohnutý a zdeformovaný hlavní stojan. Yamaha při vývoji této motorky vsadila na jednoduchost a nízkou hmotnost, což je u celé motorky naprosto v pořádku, ne však u hlavního stojanu.
Představte si že svoji novou Yamahu SR500/400 postavíte na sériový hlavní stojan - funguje perfektně, nicméně po tom, co na ní na hlavním stojanu dynamicky skočíte vahou průměrného jezdce a pokusíte se jí nakopnout jediným možným způsobem – nakopávačkou se stane to, že po čase takovéto zátěže, začne subtilní konstrukce hlavního stojanu pomalu povolovat.
Jako první jdou na řadu dorazy stojanu při jeho vyklopení, nevím z jakého důvodu, ale Yamaha je vyrobila z 2mm tlustého plechového výlisku, který zkrátka nemá šanci odolat delšímu namáhání a stojan se tak postupem času začne překlápět směrem dopředu, až se zadní kolo dotkne země, i když je motorka na hlavním stojanu. Dále při tom dochází ke kontaktu páky vyklápění stojanu se zemí a v neposlední řadě často i k ohybu hlavních trubek stojanu vlivem velké zátěže při nakopávání.
Nebavilo mě neustálé rovnání sériových stojanů, které nikam nevede a rozhodl sem se to vyřešit jednou pro vždy.
Nový zde nabízený stojan má rozměrové parametry shodné se sériovým stojanem, pouze s tím rozdílem, že má odstraněny veškeré nedostatky.
Hlavní nohy jsou vyrobeny z 3mm tlusté oceli (oproti 2mm u sériového), takže nedochází při zátěži k jejich ohybu. Dorazy stojanu nejsou z levného plechového výlisku, ale z plné ho ocelového hranolu, který bez problému zvládne zátěž, které je při startování vystavován. Hmotnost takto posíleného stojanu narostla o 142g což je zhruba váha lehčího mobilního telefonu, pokud ho vyjmete z obalu.
Montáž na vám zabere caa 15minut a váš stroj dovedete k dokonalosti s použitím krásného perfektně funkčního s láskou vyrobeného dílu……nebo si můžete koupit orig. stojan od výrobce za 5500Kč.
Progresivní pružiny Yamaha Tenere 700
Progresivní pružina nabízí pozvolný a komfortní nástup na začátku zdvihu a postupně vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Sada obsahuje: 2ks přední pružiny, 1ks zadní, 2x 1L tlumičového oleje (ISO VG 32 = 7,5W)
Návod ke stažení + video návod na YT
Tlumičový olej LSAdventure svými vlastnostmi předčí běžné tlumičové oleje a dle výsledků z laboratoře se řadí po boku tlumičovému oleji od proslulé firmy MOTOREX
Popis:
Progresivní pružiny jsou mimořádně oblíbené u jezdců v běžném provozu, ale především při výletu mimo silnice!
Zlepšují vlastnosti a stabilitu motocyklu všech úrovní náročnosti použití a zatížení jezdcem. Drobné silniční nerovnosti jsou tlumené jemně vinutou částí pružiny, velké nerovnosti hustší vinutou částí. Tento efekt se dobře projevuje i při brzdném účinku. Čím více tuto pružinu zatížíš, tím je tužší.
S těmito pružinami dokáže pružení perfektně pracovat i s jedním jezdcem, protože dokáže být v závislosti na zatížení měkčí, ale v případě jízdy s větší zátěží např. se dvěma jezdci / skoky pracuje opět perfektně díky hustšímu vinutí
Progresivní pružiny Ti dodají více důvěry a jízda se stane komfortnější a rychlejší. Na základě zkušeností mnoha zákazníků výborně odstraňují nepříjemné vlnění motocyklu v zatáčkách. U enduro motocyklů zvyšují světlou výšku motocyklu, což je v terénu užitečné a zvyšují též rozsah funkčního tlumení motocyklu na maximum.
TECHNICKÉ PARAMETRY
Tuhost přední: 5,8 - 6,5 - 8,5 [N/mm] (tuhost se mění v závislosti na stlačení pružiny)
Tuhost zadní: 75 - 85 [N/mm] (tuhost se mění v závislosti na stlačení pružiny)
Tuhost originál pružin: 5,7 [N/mm] přední a 65 [N/mm] zadní
Tlumičový olej: ISO VG 32 (podle starší "normy" též 7,5W)
Dodávané množství: 2x 1L
Viskozita při 40°C: 33 [mm2/sec]
Viskozita při 100°C: 7 [mm2/sec]
Viskozitní index: 180 [-]
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Na pružinách najeto jen pár tisíc km, koupené v 2020
Výměnu zvládne každý, jen odšroubovat víčko vidlice a vytáhnout pružinu ;) (viz. foto)
Prodávám z důvodu celkového nevyužití moto
Předání Praha-Vlasim
Prodám Nové laděné výfuky Thundering Eagle
Určené pro Kawasaki Vulcan, Vn Clasic, En atd...
Výfuky jsou Nové vyrobené z nerezu,povrchová úprava leštění (tím pádem mají výhodu,lze je v případě pádu a odření zpět přeleštit).
Upozorňuji,že se jedná o ruční práci.
Výfuky mají tzv.basovou píšťalu,která vytváří hluboký zvuk,lze ztišit(např.pro cesty mimo čr.)
Novinkou je basová píšťala pálená laserem s možností nastavení hlučnosti výfuku(funguje to tak,že vyndáte basovou píšťalu a pomocí plynulého přenastavení klapky zvolíte kolik zplodin půjde přes tlumící části výfuku)
Mají HOM.značky.
Rozměry_ceny:
Průměr 70 mm (délka 470mm+propoj na svod) 14800 kč Pár
Průměr 85 mm (délka 570-650mm+propoj na svod) 17800 kč Pár
Průměr 90 mm (délka 570-600mm+propoj na svod) 18800 kč Pár
Průměr 104 mm (délka 600-620mm+propoj na svod) 19800 kč Pár
Cena je za jeden pár pro jeden motocykl.Plus 1800-2500 kč za montáž a seřízení bohatosti karburátorů.V ceně montáže je kromě práce,spojovací materiál tj.propoje na svody držáky,jímky na lambda sondy,atd...(ta je daná typem motocyklu)
Montáž obsahuje:
Demontáž starých výfuků,dopasování a dovaření držáků,svodů krytů dle motocyklu a seřízení bohatosti směsi karburátorů(takže pak už nikam nemusíte na doladění bohatosti).Doba montáže je dle typu motocyklu,většinou 5-7 hodin(takže na počkání)
Výfuky,dokážu namontovat i na laděné svody,nebo vyrobit výfuky dle přání zákazníka (termín je třeba domluvit telefonicky)
V případě,že by zákazník nebyl se zvukem spokojený,namontuji zpět výfuky původní a nic neplatí.
Možnost realizace i o víkendu+500kč
Hlinsko v Čechách.
Tel:
Prodám Nové laděné výfuky Thundering Eagle
Určené pro Harley Davidson:Sportster,Softail,Dyna,Road King,Electra Glide,Fat Boy,Atd...
Výfuky jsou Nové vyrobené z nerezu,povrchová úprava leštění (tím pádem mají výhodu,lze je v případě pádu a odření zpět přeleštit).
Upozorňuji,že se jedná o ruční práci.
Výfuky mají tzv.basovou píšťalu,která vytváří hluboký zvuk,lze ztišit(např.pro cesty mimo čr.)
Novinkou je basová píšťala pálená laserem s možností nastavení hlučnosti výfuku(funguje to tak,že vyndáte basovou píšťalu a pomocí plynulého přenastavení klapky zvolíte kolik zplodin půjde přes tlumící části výfuku)
Mají HOM.značky.
Rozměry_ceny:
Průměr 70 mm (délka 470mm+propoj na svod) 14800 kč Pár
Průměr 85 mm (délka 570-650mm+propoj na svod) 17800 kč Pár
Průměr 90 mm (délka 570-600nn+propoj na svod) 18800 kč Pár
Průměr 104 mm (délka 600-620mm+propoj na svod) 19800 kč Pár
Průměr 104mm (délka nad 620mm Např. pro Electra Glide) 21500 kč Pár
Cena je za jeden pár pro jeden motocykl.Plus 1800-2500 kč za montáž a seřízení bohatosti karburátorů.V ceně montáže je kromě práce,spojovací materiál tj.propoje na svody držáky,jímky na lambda sondy,atd...(ta je daná typem motocyklu)
Montáž obsahuje:
Demontáž starých výfuků,dopasování a dovaření držáků,svodů krytů dle motocyklu a seřízení bohatosti směsi karburátorů(takže pak už nikam nemusíte na doladění bohatosti).Doba montáže je dle typu motocyklu,většinou 5-7 hodin(takže na počkání)
Výfuky,dokážu namontovat i na laděné svody,nebo vyrobit výfuky dle přání zákazníka (termín je třeba domluvit telefonicky)
V případě,že by zákazník nebyl se zvukem spokojený,namontuji zpět výfuky původní a nic neplatí.
Možnost realizace i o víkendu+500kč
Hlinsko v Čechách.
Tel:
Prodám laděné výfuky Thundering Eagle
Určené pro Suzuki Intruder,Marauder,Volusia,Bolevard,Savage,atd..
Výfuky jsou Nové vyrobené z nerezu,povrchová úprava leštění (tím pádem mají výhodu,lze je v případě pádu a odření zpět přeleštit).
Upozorňuji,že se jedná o ruční práci.
Výfuky mají tzv.basovou píšťalu,která vytváří hluboký zvuk,lze ztišit(např.pro cesty mimo čr.)
Novinkou je basová píšťala pálená laserem s možností nastavení hlučnosti výfuku(funguje to tak,že vyndáte basovou píšťalu a pomocí plynulého přenastavení klapky zvolíte kolik zplodin půjde přes tlumící části výfuku)
Mají HOM.značky.
Rozměry_ceny:
Průměr 70 mm (délka 470mm+propoj na svod) 14800 kč Pár
Průměr 85 mm (délka 570-650mm+propoj na svod) 17800 kč Pár
Průměr 90 mm (délka 570-600 +propoj na svod) 18800 kč Pár
Průměr 104 mm (délka 600-620mm+propoj na svod) 19800 kč Pár
Cena je za jeden pár pro jeden motocykl.Plus 1800-2500 kč za montáž a seřízení bohatosti karburátorů.V ceně montáže je kromě práce,spojovací materiál tj.propoje na svody držáky,jímky na lambda sondy,atd...(ta je daná typem motocyklu)
Montáž obsahuje:
Demontáž starých výfuků,dopasování a dovaření držáků,svodů krytů dle motocyklu a seřízení bohatosti směsi karburátorů(takže pak už nikam nemusíte na doladění bohatosti).Doba montáže je dle typu motocyklu,většinou 5-7 hodin(takže na počkání)
Výfuky,dokážu namontovat i na laděné svody,nebo vyrobit výfuky dle přání zákazníka (termín je třeba domluvit telefonicky)
V případě,že by zákazník nebyl se zvukem spokojený,namontuji zpět výfuky původní a nic neplatí.
Možnost realizace i o víkendu+500kč
Hlinsko v Čechách.
Tel: