Stojan na motorku
Kategorie:
Náhradní díly
Stojan na motorku s možností nastavení šířky. Pište kdykoli, volejte po 18. hodině.
Podobné inzeráty
Nový hlavní stojan pro Yamaha SR500, SR400
Na světě dnes není moc věcí, které by se udrželi ve výrobě déle než několik let. To ale rozhodně neplatí o legendárním stroji Yamaha SR500 /SR400 který je vyráběn v prakticky nezměněné podobě už více než 40let a jezdí po celém světě. Vývojový tým Yamahy v roce 1978 odvedl zkrátka brilantní práci.
Nikdy jsem si nemyslel že je to možné, ale i na tak dokonalém stroji jakým Yamaha SR500/400 bezesporu je, se mi podařilo najít výrobní chybu. V žádném případě ne na motocyklu jako takovém, ale pouze a jenom na jeho Hlavním Stojanu.
Měl jsem v dílně několik těchto starších strojů a vždy měly jedno společné – ohnutý a zdeformovaný hlavní stojan. Yamaha při vývoji této motorky vsadila na jednoduchost a nízkou hmotnost, což je u celé motorky naprosto v pořádku, ne však u hlavního stojanu.
Představte si že svoji novou Yamahu SR500/400 postavíte na sériový hlavní stojan - funguje perfektně, nicméně po tom, co na ní na hlavním stojanu dynamicky skočíte vahou průměrného jezdce a pokusíte se jí nakopnout jediným možným způsobem – nakopávačkou se stane to, že po čase takovéto zátěže, začne subtilní konstrukce hlavního stojanu pomalu povolovat.
Jako první jdou na řadu dorazy stojanu při jeho vyklopení, nevím z jakého důvodu, ale Yamaha je vyrobila z 2mm tlustého plechového výlisku, který zkrátka nemá šanci odolat delšímu namáhání a stojan se tak postupem času začne překlápět směrem dopředu, až se zadní kolo dotkne země, i když je motorka na hlavním stojanu. Dále při tom dochází ke kontaktu páky vyklápění stojanu se zemí a v neposlední řadě často i k ohybu hlavních trubek stojanu vlivem velké zátěže při nakopávání.
Nebavilo mě neustálé rovnání sériových stojanů, které nikam nevede a rozhodl sem se to vyřešit jednou pro vždy.
Nový zde nabízený stojan má rozměrové parametry shodné se sériovým stojanem, pouze s tím rozdílem, že má odstraněny veškeré nedostatky.
Hlavní nohy jsou vyrobeny z 3mm tlusté oceli (oproti 2mm u sériového), takže nedochází při zátěži k jejich ohybu. Dorazy stojanu nejsou z levného plechového výlisku, ale z plné ho ocelového hranolu, který bez problému zvládne zátěž, které je při startování vystavován. Hmotnost takto posíleného stojanu narostla o 142g což je zhruba váha lehčího mobilního telefonu, pokud ho vyjmete z obalu.
Montáž na vám zabere caa 15minut a váš stroj dovedete k dokonalosti s použitím krásného perfektně funkčního s láskou vyrobeného dílu……nebo si můžete koupit orig. stojan od výrobce za 5500Kč.
Stojan na převoz jakéhokoliv motocyklu. Stojan určen k přepravě motocyklu v dodávce- vozíku apod. Stabilní stojan. Stojan nový nepouzity.Možnost osobního předání Benešovsko- Praha a nebo zaslat poštou
Prodám stojan na motocykl pod zadní vidlici. Velikost je standard, syn to měl na Suzuki SV 650, po prodeji motorky překáží. Gumové packy jsou naprosto bez poškození (nehrozí poškrábání vidlice), šířka je nastavitelná, celý stojan lze rozebrat. Neposílám, pouze osobně Příbram, Dobríš, Praha.
Středový stojan (hlavní stojan) pro motocykly Simson S50, S51, S53, S70, S83. Ložisková trubka pro středový stojan a pryžová zátka jsou součástí dodávky.
Repasování originálních servomotorků, servopohonů na klimatizace Audi, VW, Seat, ŠKODA (VÝMĚNA MOTORKŮ, VNITŘNOSTÍ A NOVÉ POTENCIOMETRY, PROMAZÁNO, VYZKOUŠENO).
Parametry nového výrobku!
Poštovné zásilkovna 69Kč na místo opravy, 119Kč zpět za Vámi do 3 prac. dnů na dobírku. V připadě platby předem cca 40Kč méně.
500Kč repase vnitřního potenciometru, 900Kč kompletní repase vč.motorku.
Foto ilustrační, pro více informací mne kontaktujte.
Tyto motorky jdou použít místo následujících motorků:
1K0 907 511B (V159)
1K1 907 511C (V158)
1K0 907 511D (V71)
1K1 907 511E (V107)
1K1 907 511G (V113)
1K0 907 511Q (V159, V158, V71, V107, V113)
1K0 907 511 (V70)
5Q0 907 511L (V70)
1J0 907 511
1J1 907 511
1J2 907 511
1K0 907 511
1K1 907 511
1K2 907 511
3C0 907 511
3C1 907 511
4B1 820 511
4B2 820 511
4F0 820 511
6Q0 907 511
8D1 820 511
8D2 820 511
8E1 820 511
8Z0 819 453
8Z1 819 453
8Z2 819 453
1J0907511
1J1907511
1J290751 1
1K0907511
1K1907511
1K2907511
3 C0907511
3C1907511
4B1820511
4B28205 11
4F0820511
6Q0907511
8D1820511
8D2820511
8E1820511
8Z0819453
8Z1819453
8Z2819453
Ovladaci prvek klimatizace, Servomotorek klimatizace, servo, Nastavovaci prvek, smesovaci klapka, Prepinaci ventil, prepinaci klapka, ventilacni klapky