Stojan na motocykl
Kategorie:
Náhradní díly
Krásný profi zvedák na motorku
Podobné inzeráty
Nový hlavní stojan pro Yamaha SR500, SR400
Na světě dnes není moc věcí, které by se udrželi ve výrobě déle než několik let. To ale rozhodně neplatí o legendárním stroji Yamaha SR500 /SR400 který je vyráběn v prakticky nezměněné podobě už více než 40let a jezdí po celém světě. Vývojový tým Yamahy v roce 1978 odvedl zkrátka brilantní práci.
Nikdy jsem si nemyslel že je to možné, ale i na tak dokonalém stroji jakým Yamaha SR500/400 bezesporu je, se mi podařilo najít výrobní chybu. V žádném případě ne na motocyklu jako takovém, ale pouze a jenom na jeho Hlavním Stojanu.
Měl jsem v dílně několik těchto starších strojů a vždy měly jedno společné – ohnutý a zdeformovaný hlavní stojan. Yamaha při vývoji této motorky vsadila na jednoduchost a nízkou hmotnost, což je u celé motorky naprosto v pořádku, ne však u hlavního stojanu.
Představte si že svoji novou Yamahu SR500/400 postavíte na sériový hlavní stojan - funguje perfektně, nicméně po tom, co na ní na hlavním stojanu dynamicky skočíte vahou průměrného jezdce a pokusíte se jí nakopnout jediným možným způsobem – nakopávačkou se stane to, že po čase takovéto zátěže, začne subtilní konstrukce hlavního stojanu pomalu povolovat.
Jako první jdou na řadu dorazy stojanu při jeho vyklopení, nevím z jakého důvodu, ale Yamaha je vyrobila z 2mm tlustého plechového výlisku, který zkrátka nemá šanci odolat delšímu namáhání a stojan se tak postupem času začne překlápět směrem dopředu, až se zadní kolo dotkne země, i když je motorka na hlavním stojanu. Dále při tom dochází ke kontaktu páky vyklápění stojanu se zemí a v neposlední řadě často i k ohybu hlavních trubek stojanu vlivem velké zátěže při nakopávání.
Nebavilo mě neustálé rovnání sériových stojanů, které nikam nevede a rozhodl sem se to vyřešit jednou pro vždy.
Nový zde nabízený stojan má rozměrové parametry shodné se sériovým stojanem, pouze s tím rozdílem, že má odstraněny veškeré nedostatky.
Hlavní nohy jsou vyrobeny z 3mm tlusté oceli (oproti 2mm u sériového), takže nedochází při zátěži k jejich ohybu. Dorazy stojanu nejsou z levného plechového výlisku, ale z plné ho ocelového hranolu, který bez problému zvládne zátěž, které je při startování vystavován. Hmotnost takto posíleného stojanu narostla o 142g což je zhruba váha lehčího mobilního telefonu, pokud ho vyjmete z obalu.
Montáž na vám zabere caa 15minut a váš stroj dovedete k dokonalosti s použitím krásného perfektně funkčního s láskou vyrobeného dílu……nebo si můžete koupit orig. stojan od výrobce za 5500Kč.
Prodám stojan na motocykl pod zadní vidlici. Velikost je standard, syn to měl na Suzuki SV 650, po prodeji motorky překáží. Gumové packy jsou naprosto bez poškození (nehrozí poškrábání vidlice), šířka je nastavitelná, celý stojan lze rozebrat. Neposílám, pouze osobně Příbram, Dobríš, Praha.
Stojan na převoz jakéhokoliv motocyklu. Stojan určen k přepravě motocyklu v dodávce- vozíku apod. Stabilní stojan. Stojan nový nepouzity.Možnost osobního předání Benešovsko- Praha a nebo zaslat poštou
Skoro kompletní motocykl rok výr. 1982 vhodný na renovaci nebo na jako sbírka dílů . Tento motocykl není v CZ běžný, je jich málo. Chybí přední maska a světlo, klín pod motor, zadní plast a pár drobností. Motocykl měl CZ TP, z důvodu odhlášky/nepřepsání majitele byl vyřazen z evidence. Zatím volejte pouze zájemci o celý motocykl tak jak je. Pokud máte zájem o díly, napište sms a eventuelně pokud se moto neprodá jako celek, tak se Vám ozvu . Motorka k vidění v Liberci.
Středový stojan (hlavní stojan) pro motocykly Simson S50, S51, S53, S70, S83. Ložisková trubka pro středový stojan a pryžová zátka jsou součástí dodávky.