stojan na moto stojan na motocykl
Kategorie:
Náhradní díly
Prodám stojan na motocykl pod zadní vidlici. Velikost je standard, syn to měl na Suzuki SV 650, po prodeji motorky překáží. Gumové packy jsou naprosto bez poškození (nehrozí poškrábání vidlice), šířka je nastavitelná, celý stojan lze rozebrat. Neposílám, pouze osobně Příbram, Dobríš, Praha.
Podobné inzeráty
prodám různé díly na motorky Jawa, ČZ. Stojany na moto, použité, od 700,-Kč, velký č.1 /Jawa 632 až 638 za 1500,-Kč. Stojan č.3 na moto ČZ 125 a 150 ccm,už není. Stojan pionýr 20/21 za 600,-Kč. Přední blatník na babetu za 300,-Kč, kola na babetu - kompletní i s brzdovým štíty, kus po 1000,-Kč... (Stojan č.7 na moto Jawa 90 už není.) Další plechařina na babetu, pionýra, po 400 až 600,-Kč. Kompletní řídítka na Babetu i přepínači, páčky a lanka, celkem za 900,-Kč. Kříže na pionýra - typ 550.., kus po 300,-Kč.
Skoro kompletní motocykl rok výr. 1982 vhodný na renovaci nebo na jako sbírka dílů . Tento motocykl není v CZ běžný, je jich málo. Chybí přední maska a světlo, klín pod motor, zadní plast a pár drobností. Motocykl měl CZ TP, z důvodu odhlášky/nepřepsání majitele byl vyřazen z evidence. Zatím volejte pouze zájemci o celý motocykl tak jak je. Pokud máte zájem o díly, napište sms a eventuelně pokud se moto neprodá jako celek, tak se Vám ozvu . Motorka k vidění v Liberci.
DEBORDELIZACE:
PLATÍ CO JE V TEXTU! (Výfuky NEJSOU)
podsedlový blatník: 500,-
teploměr: 500,-
zadní blatník se světlem: 1100,-
komplet kryt chladiče: 1000,-
řídítka Moto Guzzi Nevada/Florida: 800,-
Plexisklo super stav Moto Guzzi Nevada/Florida: 1500,-
padáky chrom Moto Guzzi: 1000,-
buben s paknama NOVÉ: 1200,-
orig. nářadí s kastlíkem a obalem Honda CX: 1000,-
příruby sání pár: 1000,-
blinkry HONDA CX pár 400,-
přístrojovka Moto Guzzi: 1000,-
uchycení světla Moto Guzz V65 LARIO: 500,-
kotouče Honda? 6 děr: 300,-/ks
kryt chladiče nerez Honda CX: 400,-
Při zájmu zašlu další fotky.
Dohoda možná.
Nový hlavní stojan pro Yamaha SR500, SR400
Na světě dnes není moc věcí, které by se udrželi ve výrobě déle než několik let. To ale rozhodně neplatí o legendárním stroji Yamaha SR500 /SR400 který je vyráběn v prakticky nezměněné podobě už více než 40let a jezdí po celém světě. Vývojový tým Yamahy v roce 1978 odvedl zkrátka brilantní práci.
Nikdy jsem si nemyslel že je to možné, ale i na tak dokonalém stroji jakým Yamaha SR500/400 bezesporu je, se mi podařilo najít výrobní chybu. V žádném případě ne na motocyklu jako takovém, ale pouze a jenom na jeho Hlavním Stojanu.
Měl jsem v dílně několik těchto starších strojů a vždy měly jedno společné – ohnutý a zdeformovaný hlavní stojan. Yamaha při vývoji této motorky vsadila na jednoduchost a nízkou hmotnost, což je u celé motorky naprosto v pořádku, ne však u hlavního stojanu.
Představte si že svoji novou Yamahu SR500/400 postavíte na sériový hlavní stojan - funguje perfektně, nicméně po tom, co na ní na hlavním stojanu dynamicky skočíte vahou průměrného jezdce a pokusíte se jí nakopnout jediným možným způsobem – nakopávačkou se stane to, že po čase takovéto zátěže, začne subtilní konstrukce hlavního stojanu pomalu povolovat.
Jako první jdou na řadu dorazy stojanu při jeho vyklopení, nevím z jakého důvodu, ale Yamaha je vyrobila z 2mm tlustého plechového výlisku, který zkrátka nemá šanci odolat delšímu namáhání a stojan se tak postupem času začne překlápět směrem dopředu, až se zadní kolo dotkne země, i když je motorka na hlavním stojanu. Dále při tom dochází ke kontaktu páky vyklápění stojanu se zemí a v neposlední řadě často i k ohybu hlavních trubek stojanu vlivem velké zátěže při nakopávání.
Nebavilo mě neustálé rovnání sériových stojanů, které nikam nevede a rozhodl sem se to vyřešit jednou pro vždy.
Nový zde nabízený stojan má rozměrové parametry shodné se sériovým stojanem, pouze s tím rozdílem, že má odstraněny veškeré nedostatky.
Hlavní nohy jsou vyrobeny z 3mm tlusté oceli (oproti 2mm u sériového), takže nedochází při zátěži k jejich ohybu. Dorazy stojanu nejsou z levného plechového výlisku, ale z plné ho ocelového hranolu, který bez problému zvládne zátěž, které je při startování vystavován. Hmotnost takto posíleného stojanu narostla o 142g což je zhruba váha lehčího mobilního telefonu, pokud ho vyjmete z obalu.
Montáž na vám zabere caa 15minut a váš stroj dovedete k dokonalosti s použitím krásného perfektně funkčního s láskou vyrobeného dílu……nebo si můžete koupit orig. stojan od výrobce za 5500Kč.
prodám různé díly na moto. Kostra na moto typ ČZ 477, je za 2.000,-Kč. Použité doutníky výfuků na moto jawa panel/sport kus po 300,-Kč /jen dva na pravou stranu/. Na Jawa Mustang/či 20/21 kus po 400,-Kč. Pneu skutr - 500,-Kč /jako nová/. Mezikruží, ráfky kol, kus po 150,-Kč. Mezikruží do skutr. kol po 150,-Kč. Hvězdice-brzdový buben do kola skutr je za 250,-Kč. Kompletní zadní kolo na péráka /rozměr zadního středu kola-délka 11,8 cm/ je za 2.500,-Kč, přední brzdový štít na péráka /původní Janeček/ je za 1.900,-Kč.
Univerzalní palivový kohout
Suzuki LTZ 250
Suzuki LTZ400 LTZ400Z 2003-2008 Suzuki DR 200 1986-1987
Suzuki DR 250 1990-1995
Suzuki DR350 DR350S DR350SE 1990-1999
Suzuki KING QUAD 300 1992-2000
Yamaha YFM 600 1989-2001
Yamaha YFM 660 Grizzly 2002-2008
Yamaha BIG BEAR YFM250 2007-2009
Yamaha Big Bear 350 YFM350 1987-1999
Yamaha Raptor 350 1986-2010
Yamaha Bear Tracker 250 YFM250 1999-2004
Yamaha Bruin 250 YFM250 2005-2006
Yamaha Moto-4 350 1987-1995
Yamaha Moto-4 250 1989-1991
Yamaha Moto-4 YFM200 1985-1989
Yamaha Moto-4 YFM225 1986-1988
Yamaha Moto-4 YFM250 1990-1991
Yamaha XT 350 1985-2000
Yamaha XT 225 2003
Yamaha XT600E 1990-1995
Yamaha XT600 1984-1989
Yamaha WR450F 2003-2005
Yamaha WR426F 2001-2002
Yamaha WR400F 1998-2000
Yamaha WR250Z WR250F 1992-2006
Yamaha TTR225 1999-2004
Yamaha TTR 250 2001-2007
Yamaha TTR 230 2005-2011
Yamaha TTR 90 TTR90E 2000-2007
Yamaha TTR 90 125 230 250 2000-2011
Yamaha Kodiak 400 YFM 400 1993-1999
Yamaha Kodiak 450 YFM450 2003-2006
Yamaha XVS1100 V-Star 2001-2008
Yamaha Banshee 350 YFZ350 1987-2006
Yamaha WARRIOR 350 YFM350 1987-2004
Yamaha Wolverine 350 1995-2005
Yamaha Raptor 660 2001-2005
Yamaha Timberwolf 250 YFB250 1992 1996
Yamaha Grizzly 450 YFM 450 2007-2013
Polaris Predator 500 2003-2008
Polaris Trail Blazer 250 2000-2003
Polaris Outlaw 525 IRS 2007-2008
A na mnoho dalsích