Stojan Jawa 50 Pionýr 05,20,21,23
Kategorie:
Náhradní díly
Nový stojan na JAWA 50 Pionýr Mustang
Podobné inzeráty
Nabízím kartery na jawa 50 pionýr, mustang 550, hlavy na 21,23,20,05, kryty spojky na stadiona, jawettu, a všechny typy pionýra a kryty zapalování na pionýry.
Ceny za kus:
Kartery jawa 05 za 1000kč
Kartery párové jawa 21,20,23 prodáno
Kartery nepárové jawa 21,20,23 za 500kč
Kryt spojky jawa 50 za 300kč
Kryt zapalovámí jawa 550,555 prodáno
Kryt zapalování jawa 20,21,23 za 500kč
Hlava jawa 20,21,23 (s nálitkem uvnitř) za 200kč
Hlava jawa 05 bez nálitku za 400kč
Kryt spojky jawetta, stadion 500kč
V případě zájmu pište na email: kubakladivoun@
Prodávám originalní tunel na Jawa pionýr 05, 20
Prodávám z důvodu přestavby pionýra na 21
Po opískování
Stav viz foto
Jawa jawa Pionýr pionýr mustang 21 20 Jawa jawa 23 mustang sidecar 23 panelka pionýr kývačka Simson simson Babeta 207 210 250 175 350 500 sidecar stadion díly KTM minibike pitbike skůtr fichtl pincek korádo Schwalbe veterán náhradní díly revmaplechy panelka
Prodám tyto nová, nově vypletená kola na Jawa 50/Pionýr typ 20,21,23
V kolech jsou zapleteny nové středy osazené novými ložisky.
Nový výplet i nové nyple.
Nový chromovaný ráfek.
Cena za kus 3200 Kč.
Cena za obě kola 6400 Kč.
Dále prodám nové řidítka cena 850 Kč.
Lanko tachometru pionýr 200 Kč kus.
Lanko spojkové stadion 96 Kč kus
Parabola předního světla 750 Kč.
Věneček řízení 48 Kč.
Kulička do řízení 5 Kč.
Stupačky zadní originál lakované pár za 380 Kč.
Gumové díly, pionýr, Jawa.
Guma zadního světla 88 Kč.
Gumová průchodky 29 Kč ks.
Lemovka krytu řetězu Jawa 88.
Lemovka horní masky Jawa 55 Kč.
Lemovka kastlíku 68 Kč.
Pište SMS nonstop na tel:
prodám různé díly na motorky Jawa, ČZ. Stojany na moto, použité, od 700,-Kč, velký č.1 /Jawa 632 až 638 za 1500,-Kč. Stojan č.3 na moto ČZ 125 a 150 ccm,už není. Stojan pionýr 20/21 za 600,-Kč. Přední blatník na babetu za 300,-Kč, kola na babetu - kompletní i s brzdovým štíty, kus po 1000,-Kč... (Stojan č.7 na moto Jawa 90 už není.) Další plechařina na babetu, pionýra, po 400 až 600,-Kč. Kompletní řídítka na Babetu i přepínači, páčky a lanka, celkem za 900,-Kč. Kříže na pionýra - typ 550.., kus po 300,-Kč.
Nový hlavní stojan pro Yamaha SR500, SR400
Na světě dnes není moc věcí, které by se udrželi ve výrobě déle než několik let. To ale rozhodně neplatí o legendárním stroji Yamaha SR500 /SR400 který je vyráběn v prakticky nezměněné podobě už více než 40let a jezdí po celém světě. Vývojový tým Yamahy v roce 1978 odvedl zkrátka brilantní práci.
Nikdy jsem si nemyslel že je to možné, ale i na tak dokonalém stroji jakým Yamaha SR500/400 bezesporu je, se mi podařilo najít výrobní chybu. V žádném případě ne na motocyklu jako takovém, ale pouze a jenom na jeho Hlavním Stojanu.
Měl jsem v dílně několik těchto starších strojů a vždy měly jedno společné – ohnutý a zdeformovaný hlavní stojan. Yamaha při vývoji této motorky vsadila na jednoduchost a nízkou hmotnost, což je u celé motorky naprosto v pořádku, ne však u hlavního stojanu.
Představte si že svoji novou Yamahu SR500/400 postavíte na sériový hlavní stojan - funguje perfektně, nicméně po tom, co na ní na hlavním stojanu dynamicky skočíte vahou průměrného jezdce a pokusíte se jí nakopnout jediným možným způsobem – nakopávačkou se stane to, že po čase takovéto zátěže, začne subtilní konstrukce hlavního stojanu pomalu povolovat.
Jako první jdou na řadu dorazy stojanu při jeho vyklopení, nevím z jakého důvodu, ale Yamaha je vyrobila z 2mm tlustého plechového výlisku, který zkrátka nemá šanci odolat delšímu namáhání a stojan se tak postupem času začne překlápět směrem dopředu, až se zadní kolo dotkne země, i když je motorka na hlavním stojanu. Dále při tom dochází ke kontaktu páky vyklápění stojanu se zemí a v neposlední řadě často i k ohybu hlavních trubek stojanu vlivem velké zátěže při nakopávání.
Nebavilo mě neustálé rovnání sériových stojanů, které nikam nevede a rozhodl sem se to vyřešit jednou pro vždy.
Nový zde nabízený stojan má rozměrové parametry shodné se sériovým stojanem, pouze s tím rozdílem, že má odstraněny veškeré nedostatky.
Hlavní nohy jsou vyrobeny z 3mm tlusté oceli (oproti 2mm u sériového), takže nedochází při zátěži k jejich ohybu. Dorazy stojanu nejsou z levného plechového výlisku, ale z plné ho ocelového hranolu, který bez problému zvládne zátěž, které je při startování vystavován. Hmotnost takto posíleného stojanu narostla o 142g což je zhruba váha lehčího mobilního telefonu, pokud ho vyjmete z obalu.
Montáž na vám zabere caa 15minut a váš stroj dovedete k dokonalosti s použitím krásného perfektně funkčního s láskou vyrobeného dílu……nebo si můžete koupit orig. stojan od výrobce za 5500Kč.
Prodám tyto nové ojnice na Jawu 350/354,634,638,639,640.
Také použití na ČZ 175/477 apod.
Cena sady ojniční na repas
klikovky Jawa 350 tj. 2 kusy od firmy CKR. 1700kč.pár.
Cena sady ojniční na repas klikovky Jawa 350 od firmy Rocket 1500kč.pár.
Dále nabízím k prodeji.
Ojniční sadu na Jawa 250/353 Kyvačka a nebo Pérák.
Horní oko s bronzem na 15 čep.
Cena 888 Kč.
Ojniční sada Panelka kovaná na 18mm čep. 1280 Kč.
Ojnice na Jawa 50/20,21,23 Pionýr na 14" pístní čep. Cena 650 Kč
Ojnice sada. Babetta 600 Kč.
Ojnice sada. Simson 600 Kč.
Jehlové klece k pístním čepúm na Jawa 350, na MZ 150, MZ 250, ojniční klece spodní, čelní kroužky a vymezení pístního čepu, ložisko jehlové do motoru 638-640 atd. Nacením dle potřeby.
Pístní čepy, bronzové pouzdra, pojistky pístního čepu, klece a další. Nacením dle potřeby.