Star. motor na moto veterána polovina 30 let
Kategorie:
Veteráni
Starý a motor na moto veterána polovina 30 let v nálezovém stavu.. motor lze protočit a má kompresi..
Podobné inzeráty
Prodám přívěsný vozík za veterána škodu MB, škoda 100, či Octavia. Jeden z prvních má výrobní číslo 300 rok 1967. Ideální dobový doplněk za vašeho veterána. Vše původni plachta nepopraskana, je k tomu i konstrukce pod plachtu není na foto. Krásný kola krásný vzorek málo jeta. Odrazka jsou k tomu nová. Vše původní nikdy nebyl na STK původní TP i malý knížečka na moji osobu. Pojištění placeno. Cením si ho na více než je napsáno, ale nechám ho za tu cenu co je uvedena. Jedinečný kousek.
Koupím starou trialku Petrovku trialka terénní trialový motocykl dobová doma stavěná terénní stavba motokross na závody motocross minikáru hurtovnici sajdu na sjezd z kopce gravity race motokára nebo silniční závodní motocykl či starý sidecar dobovou stavbu či jen motor přestavěný na závodní na silniční moto dragster sprint motokáru rychlostní člun kluzák loď závodní motor značky Jawa čz Manet Tatran MZ Bultaco Sachs Rotax Pavesi Maico či automobilový motor Tatra Škoda Fiat Wartburg Trabant aj., upravebný přestavěný motor pincek 50 pionýr 550 555 20 21 23 fichtl s vodním chlazením Krejbich vícekvalt aj. motor předělaný na rotační šoupě deskové válcové vodníka na více rychlostní přestavěný z dvou na čtyřtakt aj., i jen jeho samostatný díl, dělanou hlavu válec závodní karburátor Amal BVF Dellorto aj., i doma stavěný motor do V řadový boxer nebo kartery označené testační raznicí TK, lodní motor dělaný, závěsný, přestavěný z motocyklového jawa čz MZ nebo König Delfín MONO apod. či předválečný z USA Německa např. bronzový hliníkový boxer aj. Soutěžní motor čz scott skott nebo jen jejich díly spojka klika řadící vidlička startování karter apod. Závodní ND jako dělaná kapotáž nádrž rám kolo s náběrem vzduchu pro chlazení výfuk ... Děkuji za jakoukoliv nabídku.
Prodám Yamahu SR500,rok 1978,typ 2J4 jedna z prvních,kdy se začali vyrábět!
Kupoval jsem ji před 7 lety jako nepojízdnou na svůj projekt (cafe racer).
Moto komplet rozebrané a vyměněná hlava válce ( hlava + píst na kontrole v motorárně vše ok)
Další opravy ; Repase předního brzdiče + nový pístek a těsnění, výměna ložisek kyvné vidlice + dorazy,vyčištění karburátoru + nová sada trysky a těsnění, výměna gufer přední vidlice +olej, nové ložiska motoru,gufera + gufírka ventilů a zabroušení sedel ventilů,broušení a stříkání rámu, nádrž obroušená a opraveny nerovnosti + nastříkaná v základu, nová těsnící sada palivového ventilu, nové ložiska krku řízení, nová těsnící sada nádobky a páčky přední brzdy, nové gumové dorazy zadního kola rozety, nový řetěz a další drobné opravy.
Pak se narodila dcera a moto bylo 5 let v garáži. Nyní jsem vyměnil olej (10W50) a projel. Potřebuji místo a hlavně mám už jiné priority, proto moto prodávám jako celek,buď na přihlášení ( německý TP lze přihlásit na bílé spz), nebo na díly. Moto jezdí, svítí, troubí, jen se musí zapojit směrovky a asi nové relé,to už sem neřešil. Rád bych ji předal do dobrých rukou. Moto chytá na nášlápnutí.
Při seriózním jednání jsem ochoten se domluvit na ceně. Více info po tel. když nebudu brát zavolám zpět.
Rok výroby 1984 najeto 5.900km ! Moto se musí projít vyčistit karburátor atd... Jedná se o zajímavé moto jediný ks. Dovoz Itálie.
Jezdec a odborný mechanik Vasco Loro stavěl závodní motocykly v 60. letech za použití sériových motorů.
Loro získal světový rekord pro Motobi v roce 1955 v Monze na 250ccm popelnicové kombinaci. Jel na něm sólo, s 60kg závažím v křesle. Získal rekordy třídy na 8 hodin, 500 mil a 1000 km. Stroj byl vystaven v roce 1955 na Milano Motor Fair.
Vasco Loro soutěžil v roce 1971 v Grand Prix 500 ccm na Yamaze.
Jedná se o motocykl tohoto závodníka jeho vlastní stavba jediná svého druhu ! Je zapsán i v Italském TP !!! Moto vhodné pro sběratele nebo pro někoho, kdo chce být originální. K moto je Italský TP, a certifikát italského veterán klubu. Možná i výměna za něco jiného moto, auto, zemědělský, stavební, zahradní stroj atd...
Koupím dobovou stavbu s motorem pionýr ficht jako starou trialku Petrovku trialka terénní trialový motocykl dobová doma stavěná terénní stavba motokross na závody motocross minikáru hurtovnici sajdu na sjezd z kopce gravity race motokára nebo silniční závodní motocykl či starý sidecar dobovou stavbu či jen motor přestavěný na závodní na silniční moto dragster koště na sprint motokáru rychlostní člun kluzák loď závodní motor značky Jawa čz Manet Tatran MZ Bultaco Sachs Rotax Pavesi Maico či automobilový motor Tatra Škoda Fiat Wartburg Trabant aj., upravebný přestavěný motor pincek 50 pionýr 550 555 20 21 23 fichtl s vodním chlazením Krejbich vícekvalt aj. motor předělaný na rotační šoupě deskové válcové kuželové klapkové sání vodníka vodní chlazení na více rychlostní přestavěný z dvou na čtyřtakt aj., i jen jeho samostatný díl, dělanou hlavu válec klapku závodní karburátor Amal BVF Dellorto aj., i doma stavěný motor do V řadový boxer nebo kartery označené testační raznicí TK, lodní motor dělaný, závěsný tlačný přestavěný z motocyklového jawa čz MZ Propulsor nebo König Delfín MONO apod. či předválečný z USA Německa např. bronzový hliníkový boxer aj. Soutěžní motor čz scott skott nebo jen jejich díly spojka klika řadící vidlička startování karter apod. Závodní ND jako dělaná kapotáž nádrž rám kolo s náběrem vzduchu pro chlazení výfuk ... Děkuji za jakoukoliv nabídku.
Prodám ráfek na veterána. Podle toho co jsem dohledal by se mělo jednat o kolo na Jawa kývačka půlbuben - ČZ 125 ccm typ 351 nebo 150 ccm typ 352. Stav viz foto, na renovaci. Ráfek má 36 děr na špice + 1 díra na ventilek, šířka ráfku je cca 6,7cm a průměr ráfku je cca 43cm. Dále je k ráfku soubor dílů, kde je například výfuk rybina, stupačka, plovák do karburátoru, páčka plyn a brzda nebo spojka, přepínač světel, náhon tachometru a nějaké další komponenty. Nevím, jestli všechny díly patří na moto jawa kývačka, ale možná by mohly být také na moped stadion nebo něco podobného. Předání osobně nebo poštovné 150,-Kč - 200,-Kč.