Stabilní motor 4-Takt 7.5 Hp
Kategorie:
Motory
SPALOVACÍ MOTOR VÝKONNÝ A SPOLEHLIVÝ
7,5 Hp
Profesionální motor OHV o výkonu 7,5 k!
Použití: pro sněhové frézy, zahušťovadla, silniční stroje, kultivátory, zametací stroje, spalovací čerpadla a mnoho dalších zařízení.
Motor - Horní ventil OHV (Over Head Valve) nižší spotřeba paliva až o 30% ve srovnání s jinými spalovacími motory, má nižší úroveň hluku a vibrací při současném lepším točivém momentu a účinnosti.
Technická data:
- Výkon motoru: 7,5 Hp
- Zdvihový objem válce: 215 cm3
- Typ válce - hliník
- Komprese - 7,0:1
- Ruční startér
- Horizontální hřídel
- Přímý hřídel, 58 mm dlouhý, 20 mm silný
- Plnicí hrdlo oleje s měrkou oleje
- Vzduchový filtr: houba
- Rozměry - 405 x 450 x 443 mm
Vzdálenost šroubů - 157 x 82 mm
- Výkon: 5,51 kW / 7,5 HP při 3600 ot./min
- Maximální točivý moment: 20 Nm
- Objem nádrže: 3,6 l
- Objem olejové vany: 0,6 l
- Zapalování: elektronické
- Maximální spotřeba paliva: 1,5-2 l/hod.
- Hmotnost: 16 kg
7,5 Hp
Profesionální motor OHV o výkonu 7,5 k!
Použití: pro sněhové frézy, zahušťovadla, silniční stroje, kultivátory, zametací stroje, spalovací čerpadla a mnoho dalších zařízení.
Motor - Horní ventil OHV (Over Head Valve) nižší spotřeba paliva až o 30% ve srovnání s jinými spalovacími motory, má nižší úroveň hluku a vibrací při současném lepším točivém momentu a účinnosti.
Technická data:
- Výkon motoru: 7,5 Hp
- Zdvihový objem válce: 215 cm3
- Typ válce - hliník
- Komprese - 7,0:1
- Ruční startér
- Horizontální hřídel
- Přímý hřídel, 58 mm dlouhý, 20 mm silný
- Plnicí hrdlo oleje s měrkou oleje
- Vzduchový filtr: houba
- Rozměry - 405 x 450 x 443 mm
Vzdálenost šroubů - 157 x 82 mm
- Výkon: 5,51 kW / 7,5 HP při 3600 ot./min
- Maximální točivý moment: 20 Nm
- Objem nádrže: 3,6 l
- Objem olejové vany: 0,6 l
- Zapalování: elektronické
- Maximální spotřeba paliva: 1,5-2 l/hod.
- Hmotnost: 16 kg
Podobné inzeráty
BENZÍNOVÝ MOTOR LEX 170F + 0,6L motorový olej SAE 10W30.
Náhrada - kopie motoru HONDA GX 160.
4-takt, vzduchem chlazený, ruční startování, zapalování TCI tranzistorové.
Výkon motoru - max. 7 KM / 5,2 kW / 3600 ot./min.
Průměr hnacího hřídele: 19 mm.
Délka hřídele se závitem: 57 mm.
Objem motoru: - 223 cm3.
Max. točivý moment - 17 Nm.
Startování - manuálně.
Elektrické zapalování tranzistorové.
Objem nádrže - 3,6 L.
Druh paliva - benzín.
Spotřeba paliva - max. 2,2 L / hod.
Olej do motoru: SAE 10W30.
Kapacita olejové nádrže - 0,6 L.
Šroub - 157 x 82 mm.
Rozměry - 405 x 450 x 443 mm.
Hmotnost - cca 17 kg.
Vhodný na: generátor, vodní čerpadlo, pila, motokáru a mnoho dalších stavebních strojů + zahrádkářství apod.
NOVÝ s dokladem + ZÁRUKA.
POZOR !
Motor je dodáván bez oleje, proto před prvním spuštěním je třeba nalít motorový olej 10W-30 cca 0,6L.
BEZ OLEJE NEBO nízké hladině oleje MOTOR NELZE nastartovat !
SVÍČKA NEDÁVÁ jiskru !
První výměna oleje se musí uskutečnit po 8 hodinách provozu. Každá další výměna oleje po 25 hodinách provozu. Před každým nastartováním motoru třeba dodržet správnou hladinu oleje!
Když se díváte přímo na osku - hřídel, směr otáčení je doleva - proti směru hodinových ručiček.
V případě zájmu NOVÁ odstředivá spojka:
135/19 mm s 2-mi řemenicemi na 2 klínové řemeny, cena: 2340 Kč
115/19 mm s jednou řemenicí na jeden klínový řemen, cena: 2280 Kč
Uvedená cena je konečná - včetně přepravy, zasíláme kurýrem.
Zasíláme na dobírku kurýrem.
Platí se mu v Kč nebo kartou.
.
Dobry den, predavam tieto motory:
naftovy, vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je elektrocentrala, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila, pohon generatora k fotovoltaike a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 16hp
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 160kg
Vrtanie: 100mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je novy, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, alebo elektricke 12V. (Uvedena cena je pre motor s elektr. startom) Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory. Pozrite si video:
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 70e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
PRODÁM
Spalovací motor GX160 170F 7KM hřídel 20 mm náhrada OHV 168F 170F s elektrickým startováním
ZDARMA - 12V 7,2 Ah gelová baterie
Nabízíme moderní spalovací motor s přímou vodorovnou hřídelí - průměr 20 mm
Motor se používá v zařízeních, jako jsou:
motorová čerpadla,
zhutňovače půdy,
kultivátory,
sněhové frézy
motokáry atd
Nový spalovací motor o objemu - výkonnější verze osvědčeného motoru 208 m3, 7,0 hp.
Technická data:
7,0 koňských sil
objem 208 ccm
ocelový válec
elektrický start s ručním startováním
spínač zapalování
vybavena snímačem hladiny oleje
průměrná spotřeba paliva 0,9 l/h
rozteč montážních šroubů 75x160 (fazole)
délka hřídele 55 mm (měřeno od olejového těsnění)
šířka klínu 5mm
Závit hřídele 5/16 UNF
*Barva motoru se může lišit od obrázku
12V 7,2Ah gelová baterie
parametry:
Kapacita: 7,2Ah
Napětí: 12V
Maximální vybíjecí proud: 80 A
Rozměry: 150x60x95mm
Kladný pól: levý
Odplynění: žádné
Hmotnost: 2,1 kg
Prodám stabilní motor Lorenz.poválečný, benzínový,motor se točí,prasklý a zavařený blok motoru,ulomený držák karburátoru.Cena 4 tisíc.Nebo vyměním za nějaký motor na Jawu nebo ČZ
Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Maximalny vykon: 20hp (hodinovy)
Nominalny vykon: 19hp (neobmedzeny cas)
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 175kg
Vrtanie: 110mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je NOVY, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripominaju motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadzaju z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, posledne motory uz ale zabezpecujem s elektrickym starterom na 12V a cena je vratane startera. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 60e, pre CR cca 90e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 8hp
Otacky: 900-2300/min
Hm. bez naplni: 75kg
Vrtanie x zdvih: 80x80mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Kubota.
Cena je vr. dokladu a DPH. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely a servis.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora. Cena je 630e, s elektrickym startom 690e. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1300 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 80e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.