inzerce, prodej, prodám, bazar

správa socialních sítí, administrátor e-shopu, šička, švadle

Kategorie: Administrativa

Dobrý den, touto cestou sháním zaměstnání jako administrátor e-shopu, správa sociálních sítí a podobné. Ale také zaměstnání jako švadlena vyučená v oboru.
Má praxe je v nejmenovaném e-shopu kde jsem produkty fotografovala, následně upravovala fotografie a vkládala je na e-shop. Dále mám zkušenosti s natáčením a střihem videí pro sociální sítě, zároveň je to i můj koníček. Stále se mám co učit, ale ráda bych našla zaměstnání v tomto oboru. Ráda se učím nové věci, jsem časově flexibilní, vlastním řidičský průkaz skupiny B, jsem velice aktivní řidička. Zaměstnání hledám v Ústí n/L okolí nebo i dálkově na home office.
Za nabídky budu velmi ráda, v případě zájmu mohu zaslat životopis a svou tvorbu videí nebo fotografií.
Prosím neposílejte mi nabídky typu: prodej kosmetiky, sladkostí....
PLATNÉ DO SMAZÁNÍ!
správa socialních sítí, administrátor e-shopu, šička, švadle
Podobné inzeráty
Marketingová + IT Technická Podpora
Do týmu obchodní firmy sídlící v Kunicích u Prahy a působící na trhu od roku 1992, přijmeme na částečný pracovní úvazek (cca 100hod.), kolegu Technické a Marketingové podpory s praktickou znalostí: Správa PC s OS Windows 10 + mobilní telefony OS Android (Samsung). Správa SW: MS Office 2019, Office 365 (Outlook, Word, Excel) + nadstavba CRM eWay, správa uživatelských a e-mailových účtů, OneDrive, používání komunikační platformy Teams, Whatsapp, Zoom, Skype. Fotografování, pořizování doku videí, práce s fotobankami a grafickým SW (nejlépe SW Corel Draw), video editorem (Pinnacle), vytváření prezentací (PowerPoint), úpravy výkresů v CAD. Jednání s dodavateli služeb (O2, Xerox, eWay, , Active 24, Solid pixels, Skylink). Zajištění marketingových kampaní, správa web stránek pomocí šablon, vč. evidence domén, vyhodnocení sledovatelnosti Analytics ). Objednávání potřebného HW i SW, zajištění spotř. materiálu pro 2 síťové tiskárny Xerox vč. zajištění jejich provozu, základní správa datového úložiště NAS.
Asistent / Asistentka
Hledáme nového kolegu/kolegyni do kanceláři. Nástupní plat za plny úvazek 25 000 Kč. Firma: European Youth Forum, nadační fond(zaměstnavatel) Místo pracoviště: Praha - Hostivař Možnost výběru pracovního poměru: • práce na plný úvazek, • práce na částečný úvazek, • brigáda. Smluvní vztah: pracovní smlouva (3 měsíce zkušební + 1rok z možnosti prodloužení) Vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou nebo bez, nebo studenti. Jazyky: čeština (výborná), angličtina (pokročilá)  Benefity: bonusy/prémie, provize z prodeje, zajímavé pracovní cestovaní, obrovský možnosti komunikace v tanečním oboru. Zařazení: Marketing tanečního oboru, ubytování, eventy, služby O pozici: I když jsme malá organizace , nabízíme velké možnosti pro ti , kteří chtějí pracovat a mají ambiciózní cílí.    Děláme akce pro děti a mládež už déle než dva desetileté. Máme za sebou hodně úspěšně provedených akce. Ted hledáme toho, kdo do své práce dokáže dát entuziasmus, um i srdce. Hledáme lidi, kteří to vidí stejně. Nástup ihned! Pracovní poměr a pracovní dobu da se nastavit dle Vašich možnosti CO BUDETE DĚLAT? Budete kontaktovat tanečné skupiny od podaní přihlášek, přes asistenci během soutěži a festivaly. Vaší náplní bude denní administrativa, práce z sociální sítí, a splněni organizačních úkolu dle denního pracovního seznamu, komunikace s vedoucími skupin. KOHO HLEDÁME? Hledáme příjemnou osobu, která zvládne komunikovat alespoň 1 světovým jazykem a dobrou češtinou. Má přátelské vystupování a zvládne profesionálně zátěž vysoké obsazenosti a případné řešení urgentních dotazu. Velmi dobře ovládá PC. Ideálně mít zkušenosti s práce na sociálních sítí. NABÍZÍME: Práci v Rodinem prosedí, v přátelském kolektivu, z velkými možností. Rozsáhlou BENEFITNÍ NABÍDKU: • Solidní finanční ohodnocení • Zaměstnanecké ubytování je možně • Možnost využiti pracovní kuchyni, včetně kávovaru a mikrovlnnou trouby Zajímavý pracovní cesty třeba Itálie nebo Francie.
Práce z domova
Zdravím, jsem maminka na rodičovské dovolené a touto cestou hledám smysluplnou práci/přivýdělek plně vykonávanou z domova. Mám zkušenosti s administrativou, obchodní korespondencí, ovládám strojopis, a dále práci s PC (MS Office, Daktela, SAP) Již mám zkušenosti s prací z domova při rodičovské dovolené jako telefonní operátorka a administrátor webových stránek. Jsem pečlivá, zodpovědná a svou práci odevzdávám včas. Nabídky MLM, TianDe, Oriflame, Global3000 apod. prosím nenabízet. Za nabídky předem děkuji a těším se na případnou spolupráci.
Administrativní pracovník
Hledáme posilu našeho týmu. Jsme mladá firma s dostatkem zkušeností. Vzhledem k rychlému růstu potřebujeme rozšířit naše řady. Spentra s.r.o. se zabývá primárně autoporadenstvím, provozuje autoservis, pneuservis a autobazar. Pracovní poměr: práce na DPP, DPČ, v případě potřeby zkrácený úvazek PP Práce vhodná také pro: absolventy, studenty, maminky na mateřské Rozsah: 15-20h/týden Firma: Spentra s.r.o. Minimální ukončené vzdělání: základní Co od Vás očekáváme - řidičský průkaz skupiny B - schopnost kvalitního projevu, komunikace s klienty - dobrá znalost práce s PC (základní dovednosti v MS Office) - aktivní znalost AJ/DE výhodou - dobrá znalost českého pravopisu - samostatnost, pečlivost, odpovědnost Co Vám můžeme nabídnout: - flexibilní pracovní doba - pracovní telefon - mladistvý kolektiv - přátelské prostředí - parkoviště - pravidelné brunche - kvalitní káva na pracovišti Náplň práce: - obsluha firemního telefonu, komunikace s klienty - zajištění chodu kanceláře (běžná administrativa, vyřizování pošty a telefonů, objednávání kanc. materiálu + občerstvení, pochůzky po úřadech, evidence + archivace dokumentů apod.) - správa evidence vozového parku, evidence drobného majetku, telefonů - zpracování podkladů pro účetní - správa pokladny - převozy automobilů na evidence/STK - tvorba dokumentů potřebných k prodeji vozidel
Asistentka vedení společnosti
Investiční skupina NIDO HOLDING ( hledá do svého týmu asistentku pro vedení společnosti. Požadujeme: • Výbornou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint) pro přípravu textů, tabulek, prezentací, znalost grafického softwaru výhodou • Aktivní a pečlivý přístup k práci, komunikační dovednosti, odolnost vůči zátěži • Důslednost, pozornost, přesnost a odpovědnost • Samostatnost i schopnost pracovat v týmu, flexibilitu • Orientace v účetní a daňové problematice výhodou • Ochotu učit se novým věcem • Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič • Minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání v oboru podnikání výhodou • Předchozí zkušenost a praxe z administrativy - výhodou Náplň práce: • Zajišťování administrativní agendy jednatele společnosti (tvorba a udržování firemních tiskopisů, tvorba zápisů z porad, interních sdělení a příkazů JS) • Zpracovávání smluv, obchodní korespondence (dopisy, objednávky, nabídky a zajištění dokladů do výběrových řízení) • Organizace průběhu návštěv JS, obsluha výpočetní techniky a zajišťování kancelářského spotřebního materiálu. • Aktualizace firemních tvorba a zpracování referenčních materiálů společnosti (letáky, brožury, pozvánky) • Evidence knihy zakázek, faktur, správa pokladny a evidence pokladních dokladů • Příjem, třídění a evidence pošty, správa datové schránky Nabízíme: • zajímavou práci u dynamicky se rozvíjejícího zaměstnavatele • smlouva na HPP • práci v jednosměnném provozu s flexibilní pracovní dobou • mobilní telefon s firemním tarifem, notebook • příspěvek na penzijní připojištění • možnost občasné práce z domova • dobré mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti této pozice a Vašim zkušenostem • 5 týdnů dovolené Nástup: po dohodě možný ihned
Brigáda na 5hod. týdně - 250 Kč / hod.
Spolek Czechoslovak.club, z.s. hledá administrátora sociální sítě, která pomáhá všem potřebným. Nejedná se o žádné MLM. Co práce u nás obnáší? - správa přidělené skupiny v naší sociální síti - registrace lidí v nouzi - maminky s dětmi, samoživitelky, senioři, náhlá ztráta zaměstnání apod. - registrace rodin, škol - příspěvek na obědy pro děti - registrace organizací - spolky, sdružení, neziskovky Požadujeme: - časovou náročnost 1 hod. denně (5 hod. / týdně) - práce na PC - umět pracovat se sociálními sítěmi Nabízíme: - 250 Kč / hod. + bonusy - práce z domu - možnost kariérního růstu - nástup od 1.4.2023 V případě zájmu nám napište na email: