Spojkové ložisko
Kategorie:
Náhradní díly
Prodám spojkové ložisko na Opel Zafira
Podobné inzeráty
Prodám novou spojku na na ducato/boxer/jumper r.v. 2006 nahoru , 2,3 HDI, 3,0 HDI. Mám také spojkové ložisko.
Spojkové ložisko Fiat Ducato, Peugeot Boxer, Citroen Jumper od 2006 2.3/3.0 JTD
Spojka LUK - 5990 kč
Spojkové ložisko (Výrobce dle dostupnosti) - 4250 kč.
spojka oe: LuK 626303309, CITROËN: 16 071 150 80 FIAT: 504228280, PEUGEOT: 16 071 150 80, VALEO: 948163, TRIPLE FIVE: 1 626 E27 06AISIN: KE-CI06CITROËN: 2052.X6, FIAT: 504308884, PEUGEOT: 2052.X6, sachs 3000970086,
spojkové ložisko: 55207502, 55251546, 204189, 2041.89, 1611280, ALFA ROMEO: 0055184529, CITROËN: 1611280, FIAT: 55184529, LANCIA: 55184529, PEUGEOT: 1611280, LuK: 510 0093 10, SACHS: 3182 600 161, TRW: PJQ210, FTE: ZA340115.3.1, ALFA ROMEO: 55184529, CITROËN: 2041-83, FIAT: 55207502, LANCIA: 55207502, PEUGEOT: 2041-83, LuK: 510009310, SACHS: 3182600161, FTE: ZA34011531, ALFA ROMEO: 55207502, CITROËN: 2041-89, FIAT: 55251546, PEUGEOT: 2041-89, CITROËN: 204183, PEUGEOT: 204183, CITROËN: 204189, PEUGEOT: 204189, VALEO 810015
Prodám náhradní díly na Š 120 (nové nebo zánovní) viz. foto: spojková lamela- 1ks, spojkové obložení 2ks, brzdové hadice- 6ks, spojkové pracky vypínání spojky- 3 ks, spojkové seřizovací šrouby- 3ks, tlačné ložisko spojky- 2ks, náhon tachometru- 1ks, motorek ostřikovačů - 1ks, ložisko PLC 15-2 -1ks, ložisko 320 5 N- 1ks, ložisko 320 5 dvouřadové- 1ks, ventil topení -1ks, pístní kroužky chrom. prům. 72- 8ks, okenní kliky – 3ks, zpětné zrcátko vnější – 1ks, bovden ovládání plynu-1ks, těsnění, indukční cívka-1ks, kulový čep řízení-1ks, seřizovací šrouby ventilu-6ks, šlapky pedálu-2ks, plovák nádrže -1ks, čidlo teploměru-1ks, žárovky.
Větší ložisko ZKL 1206 - dvouřadé, výklopné 150 Kč
- vnější průměr 62 mm
- vnitřní průměr 30 mm
- šířka 16 mm
Menší ložisko, nevýklopné 100 Kč
- vnější průměr 35 mm
- vnitřní průměr 17 mm
- šířka 10 mm
Dvouřadé kuličkové ložisko 1206 ZKL je konstrukčně shodné s jednořadým kuličkovým ložiskem. Vyznačuje se hlubokými oběžnými drahami a vysokým stupněm přimknutí mezi oběžnými drahami a kuličkami. Ložisko může přenášet kromě radiálního zatížení i axiální zatížení v obou směrech. Dvouřadé kuličkové ložisko je velmi vhodné pro uložení, kde únosnost jednořadého ložiska je nedostačující. Dvouřadé kuličkové ložisko, které má stejný vnější průměr a průměr díry jako jednořadé ložisko, avšak poněkud větší šířku, se vyznačuje podstatně vyšší únosností než jednořadé kuličkové ložisko řady 62 a 63.
Ložisko 22314 JB ZKL (70x150x51 mm)
. soudečkové dvouřadé ložisko
. k dispozici 20 ks
. Rozměry:
vnitřní průměr [ mm ]: 70.000
vnější průměr [ mm ]: 150.000
šířka [ mm ]: 51.000
. Stav: NOVÉ, 100%
. Výroba: ZKL, Česká republika
Soudečkové ložisko 22314 EW33J ZKL má dvě řady soudečků a společnou kulovou oběžnou dráhu vnějšího kroužku. Dvě oběžné dráhy na vnitřním kroužku svírají určitý úhel s osou ložiska. Ložisko je naklápěcí, a může tedy vyrovnávat nesouosost hřídele vzhledem k tělesu či průhyb hřídele. Vzhledem k těmto konstrukčním vlastnostem soudečkové ložisko v podstatě nelze nahradit v mnoha uloženích jinými typy ložisek. Soudečkové ložisko může přenášet kromě radiálního zatížení i vysoká axiální zatížení v obou směrech a svou konstrukcí zaujímají přední postavení na trhu
Ložisko 6408 A
Skvělý stav (viz foto) a vynikající poměr váha/cena
K dodání IHNED: více kusů
Stav: NOVÉ, 100%
Vysvětlivky:
A= vyšší únosnost
Rozměry:
šířka B: 27 mm
vnitřní průměr d: 40 mm
vnější průměr D: 110 mm
váha: 1,25 kg / ks
Balení: ve 3 obalech z nichž poslední je zatavená folie (exportní provedení)
Skladem více kusů, možné pravidelné dodávky
K DODÁNÍ IHNED I LOŽISKA ŘADY 64..
(cena dohodou-levně)
ložisko ks
6403 MAG 1
6403 MAG 2
6405 GPZ 2
6405 MAG 15
6405 ZKL 5
6406 C3 ZKL 21
6406 GPZ 12
6406 MAG 31
6406 URB 5
6406 URB 16
6407 N ZKL 8
6407 MAG 3
6407 ZKL 10
6407 ZKL 2
6408 MAG 4
6408 URB 5
6409 GPZ 1
6409 MAG 17
6410 PL 1
6417 ZKL 1
Ložisko 6408 je jednořadé kuličkové ložisko nerozebíratelné nezakryté. Vyznačuje se tichým chodem, nízkým třením a je vhodné i pro vysoké otáčky. Může přenášet radiální i axiální síly v obou směrech při poměrně vysokých otáčkách díky relativně hlubokým drahám a vysokým stupněm přimknutí mezi valivými tělesy a oběžnými drahami. Pro ložisko je přípustná jen velmi malá naklopitelnost ložiskových kroužků.