Sociologický slovnik
Kategorie:
Učebnice, skripta - VŠ
Hezký stav. Občas podtrženo. Mozno zaslat fotografie knihy.
Podobné inzeráty
Prodám následující knihy, naprosto v perfektním stavu, nijak nepoškozené.
Základy psychoterapie - S. Kratochvíl, PC 475 Kč, nyní 350 Kč
Psychoanalytická teorie - P. Fonagy, M. Target, PC 660 Kč, nyní 500 Kč PRODÁNO
Cesta životem - P. Říčan, PC 480 Kč, nyní 350 Kč
Úvod do psychologie - M. Nakonečný, PC 200 Kč, nyní 150 Kč - PRODÁNO
Učebnice obecné psychologie - A. Plháková, PC 300 Kč, nyní 200 Kč - PRODÁNO
Sociologický slovník- B. Geist, PC 550, nyní 250 Kč
Možno zaslat poštou či přes zásilkovnu.
Slovník moderní ekonomie.. hesla jako důchodová spotřební křivka, lexikografické preference, lidský kapitál či naivní akcelerátor ..
Vedoucí autorského týmu: David W. Pearce, vydáno Victoria Publishing vázáná, perfektní stav, rok vydání 1995
Prodám Česko/německý; Německo/český slovník Dr. Hugo Siebenschein celkem čtyři knihy, velmi zachovalé.
Encyklopedii praktické žurnalistiky sestavil pod vedením Barbory Osvaldové a Jana Halady početný kolektiv zkušených pedagogů, kteří působí na katedře žurnalistiky Institutu komunikačních studií a žurnalistiky na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Kniha obsahuje především abecedně řazený slovník, který přináší stručný a srozumitelný výklad 450 hesel, téměř 300 přímých odkazů a přes 150 ilustrací. Tematicky encyklopedie zahrnuje nejen vysvětlení důležitých pojmů z oblasti tištěných médií (včetně pojmů z oblasti fotografie, tisku a grafické úpravy), ale i rozhlasu a televize, moderních masových médií (včetně těch, které dosud nemají ani vžité české názvy jako briefing, newsroom, pre-press apod.) a rovněž moderních informačních technologií, které se žurnalistiky bytostně dotýkají (CD-ROM, DVD, internet,
Vlastní slovník doplňují praktické přílohy. Obsahují jak úplný text Listiny základních práv a svobod a Etického kodexu novináře, tak užitečný mediální adresář (organizace, periodika, rozhlasové a televizní staice, tiskové agentury), dále přehled korektorských značek a portrétní minigalérii osobností klasiků naší žurnalistiky a tisku.
Knížka, první svého druhu na našem knižním trhu, má všechny předpoklady, aby se stala užitečnou příručkou nejen pro všechny, kteří pracují v oblasti masových médií či pomýšlejí na studium žurnalistiky, ale aby oslovila i nejširší zainteresovanou veřejnost.