inzerce, prodej, prodám, bazar

SNB MOTO HLÍDKA

Kategorie: Veteráni

Dopravní služba VB, pouzdro na pistoli, opasek přes rameno, brašna. Vše originál, velmi pěkný stav.
SNB MOTO HLÍDKA
Podobné inzeráty
kožená uniforma moto veterán bunda kalhoty policie VB SNB
Větší mírně použitá kožená uniforma na moto veterán bunda kalhoty hlídka policie VB SNB. Kožená policejní souprava na motocykl. Bunda má trochu jiný odstín než kalhoty, které vypadají jako úplně nepoužité. Jak bunda tak i kalhoty jsou v perfektním stavu a 100% funkční. Kalhoty: pas 100cm, délka nohavice od rozkroku 75cm, celková délka 110cm. Bunda: obvod hrudníku 140cm, obvod u krku 48cm, délka rukávu 65cm, celková délka 70cm. Preferuji osobní odběr, nebo platbu poštovného předem - děkuji za pochopení.
Retro vlaječky - SNB VB PSVB
Vlajky vhodné např. do autoveterán garáže. Vlaječka č.1 - PRODANÁ - 22,5x14cm - MS SNB OSTRAVA DOPRAVNÍ INSPEKTORÁT - veterán Volha VB č.2 - 22x14cm - OKRESNÍ ODDĚLENÍ VB KARVINÁ č.3 - 20,5x14cm - OS SNB KARVINÁ - PS VB - pomocná stráž veřejné bezpečnosti č.4 - 26x16,5cm - KRIMINÁLNÍ SLUŽBA SNB KARVINÁ - Vzorný kolektiv (poškozené rohy) Velmi zachovalý stav Cena je za jeden kus Osobní převzetí : Ostrava Zásilkovna : Dle ceníku Jedná se o staré retro použité zboží z dob ČSSR ve funkčním a zachovalém stavu. Inzerát platí do smazání.
Jawa 500 OHC Rotax typ 825 1985 - originál 1 z 30 vyrobených
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV. Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax. Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm. Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná. Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa. Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze. Dohoda možná. Prvotní kontakt prosím přes email.
Prilba, helma ZNB, SNB, VB
Predám prilbu, helmu ZNB, VB, SNB. Stav ako na foto. Cena pevná a konečná 400.-eur. Veľkost prilby nie je viditelná, ale ja mam vyklápaciu prilbu na moto 60-61 a tuto policajnú keď si nasadím tak je tesnejšia. Preto myslím, že to bude tak 58-59. Pod koženým futrom po obvode, je originál o kožu všitý pás penovej gumy. Určite origo stav, ktorý určuje veľkosť prilby. alebo inak povedané obvod hlavy. Keby sa toto vymedzenie odobralo, tak sa použiteľný obvod prilby ( veľkosť prilby ) zväčší. Neviem či prilbu netreba len vysediet, lebo ja ju mam viac ako 20 rokov, ale v nej nejazdím. Cena je 400.-eur. Cena je pevná a konečná. Len predaj. Žiadna výmena. Nie som zberateľ ani veternista, Vzhľadom na infláciu a stále rastúce ceny všetkého, ma prosím nepresviedčajte na žiadnu zľavu. Ďakujem.
Honda VASCO LORO 1 ( XL 500 )
Rok výroby 1984 najeto 5.900km ! Moto se musí projít vyčistit karburátor atd... Jedná se o zajímavé moto jediný ks. Dovoz Itálie. Jezdec a odborný mechanik Vasco Loro stavěl závodní motocykly v 60. letech za použití sériových motorů. Loro získal světový rekord pro Motobi v roce 1955 v Monze na 250ccm popelnicové kombinaci. Jel na něm sólo, s 60kg závažím v křesle. Získal rekordy třídy na 8 hodin, 500 mil a 1000 km. Stroj byl vystaven v roce 1955 na Milano Motor Fair. Vasco Loro soutěžil v roce 1971 v Grand Prix 500 ccm na Yamaze. Jedná se o motocykl tohoto závodníka jeho vlastní stavba jediná svého druhu ! Je zapsán i v Italském TP !!! Moto vhodné pro sběratele nebo pro někoho, kdo chce být originální. K moto je Italský TP, a certifikát italského veterán klubu. Možná i výměna za něco jiného moto, auto, zemědělský, stavební, zahradní stroj atd...
Yamaha SR 500
Prodám Yamahu SR500,rok 1978,typ 2J4 jedna z prvních,kdy se začali vyrábět! Kupoval jsem ji před 7 lety jako nepojízdnou na svůj projekt (cafe racer). Moto komplet rozebrané a vyměněná hlava válce ( hlava + píst na kontrole v motorárně vše ok) Další opravy ; Repase předního brzdiče + nový pístek a těsnění, výměna ložisek kyvné vidlice + dorazy,vyčištění karburátoru + nová sada trysky a těsnění, výměna gufer přední vidlice +olej, nové ložiska motoru,gufera + gufírka ventilů a zabroušení sedel ventilů,broušení a stříkání rámu, nádrž obroušená a opraveny nerovnosti + nastříkaná v základu, nová těsnící sada palivového ventilu, nové ložiska krku řízení, nová těsnící sada nádobky a páčky přední brzdy, nové gumové dorazy zadního kola rozety, nový řetěz a další drobné opravy. Pak se narodila dcera a moto bylo 5 let v garáži. Nyní jsem vyměnil olej (10W50) a projel. Potřebuji místo a hlavně mám už jiné priority, proto moto prodávám jako celek,buď na přihlášení ( německý TP lze přihlásit na bílé spz), nebo na díly. Moto jezdí, svítí, troubí, jen se musí zapojit směrovky a asi nové relé,to už sem neřešil. Rád bych ji předal do dobrých rukou. Moto chytá na nášlápnutí. Při seriózním jednání jsem ochoten se domluvit na ceně. Více info po tel. když nebudu brát zavolám zpět.