skútr ČZ 175/501 - palivová trubka
Kategorie:
Veteráni
Palivová trubka (vedení) vedoucí od nádrže do středového tunelu k motoru na skútru ČZ501.
Podobné inzeráty
zánovní dynamospouštěč 6000,podsedlák rudý 1800 a černý 2800,háček 900 a na hodináře 1200,nárazník 1800,nosič 800,panelová řídítka holá 5500,kompletní s tacho 10tis,držáky plexi pro panel řídítka 2000,náboje 501 zadní,přední,i na 502 po 500-1000kč dle stavu,některé přesoustružené, ovládání paliv.kohoutu 700,bloky kyvného ramene pro 501 2000-3000 dle stavu,startpáka po chromu 501 2000,bezchybný zadní štít 502 500,zadní držák motoru litinový 400 a svařenec 600, přední držák 600,zánovní rozeta 501 1500, jetá ale dobrá za 1000, Zadní madlo 400,pravé víko pro dyn.spouštěč 700,aretace zad štítu 502 oba typy á 350,držák řídítek 450,ventilátor 400,osky,bočák 502,páka řazení 501 a 502 a brzdová 400-600/kus dle stavu chromu,přední rameno 501 za 700,vidlice 501 (svislá část) 1000, nebo kompletní na 501 i s podblatníkem a nesteřelými silentbloky za 4000,samotné přední silentbloky pérování v supr stavu 3000 a jiné nd,veškeré díly do motoru,nové origo náhony tachometru 800/kus,bezvadná klika 1500,komplet spojka 400,řadící hřídel 500, kulisa 300,převodovka 1500,bezvadné bloky na 501 i 502-1500/pár,bloky na 505 za 1700, hlava 400,válec 500-1000 dle počtu výbrusů .Motory typ 501/05 pro dynamospouštěč top stav 4500 a 501/03 pro 6V dynamo pěkný stav 3000, karosérie po laku viz ostatní moje inzeráty. Pošlu,více foto na dotaz
prodam nove ulozenkove přední světlo na Jawa CZ kyvacka 125 175 250 350 atd.. nebo třeba CZ 175/502 Skutr
originální nový díl, včetně patice a žárovek
Jawa 500/15 OHC, Jawa ČZ 125/351, Jawa ČZ 150/352, Jawa ČZ 125/355, Jawa ČZ 175/356, Jawa 250/353, Jawa 350/354, ČZ 125/453 (473), ČZ 175/450 (470), Skútr ČZ 175/501, Skútr ČZ 175/502, ČZ 175/505 rikša, přívěsný vozík Druzeta.
cena za kus, mám 2ks
Prodám moto ČZ 175 skútr Čezeta 501.05 ( prase ) po čerstvé, kompletní a detailní renovaci.
Lak karoserie z lakovny, podvozek prášková barva. Kompletní GO motoru (výbrus, klika, ložiska atd.). Výfuky Hadrávek. Vzácnější verze 501.05 s ventilátorem a dynamostarterem. Elektronický regulátor dobíjení. Jede pěkně. Moto lepší než nové. Originál štítek, čísla sedí. Bez TP. Cena 155000 CZK. Prosím jen opravdový zájemci. Díky.
Karburator 2924 SBD 12- 175/450 Karburator 2924 SBD 17b- 175/450/470 Karburator 2926 SB 12 - 175/450 Karburator 2924 SB 14 - 175/450 Karburátor 2926 SBDb 2759- 175/477 Karburátor 2924 SD11 -ČZ Skůtr čz175,Velorex Karburátor 2924 M 13 Skůtr čz 175. Karburátor 2924 M 11- Jawa 175/356 Dle fo ...
Prodám Čezetu 175 typ 501, tzv. "prase".
V původním stavu, s původním platným ČSSR technickým průkazem a původní malou okresní SPZtkou (stále stejnou od roku 1961...).
Je to ranné provedení (více otovrů v plechu sedla, sedlo bez výztuh, bez zadního madla, bez dorazů na špičky bot, s hodinami a dalšími specifickými prvky pro první série Čezet).
Je k němu i původní sada nářadí uchycená koženými řemínky v prostoru pod sedlem.
Skůtr Čezeta je kompletní, v původním stavu - včetně laku. Aktuálně jsou jeho chromované komponenty po novém chromu (řidítka, páky řazení a brzdy, zadní vajíčka/mřížky, kryt klaksonu), ještě nenamontované. Fotky v inzerátu jsou 4 roky staré, nyní tedy dočasně nepojízdný - komponenty nejsou namontovány, nebyl ještě čas...
Plexi jsem dokoupil ped šesti lety nové, držáky plexi jsou ale původní, první a málo vídané provedení (později se již dávaly jen známé držáky "drátěné" s plastovými šrouby).
Hodiny jsou fuknční, stejně jako zbytek motocyklu (když se tedy domontují ty nově nachrmované díly, viz. výše). Sedlo nemá originální potah. Technická kontrola t.č. propadlá (byla do r. 2019). Karoserie skútru již zažila lepší časy (jsou přítomny typické nedostatky jako malé prasklinky a pod.), ale jako celek je intaktní a nejvíce jsem si vždy cenil, že je v původní zelené barvě, která vydržela od prvního apríla 1.4. 1958, kdy skútr opustil brány českobudějovického závodu, až do dnešních dní. Byt s menšími lokálními retušemi. Ostudu ve sbírce či na srazech ale určitě neudělá, naopak v dnešních dnech je původních strojů stále méně a méně. O historické hodnotě pak ani nemluvím.
Důvod prodeje ? Skútr poslední tři roky jen stojí v garáži, nemám na něj čas. A myslím, že je to škoda. Rád jej prodám do dobrých rukou, nejlépe sběratele, který ocení jeho původní stav a dobové artefakty (techničák, spztku, návod k obsluze - raritní textové "prozatimní" vydání a seznam ND co je k motocyklu - nevím kolik takto zachovalých hodinářů v původním stavu a s původními doklady v ČR a SR ještě vůbec zůstalo...).
Prosím jen vážné zájemce. Děkuji