Škorpilova škola běhu
Kategorie:
Hobby, odborné knihy
Stav: velmi dobrý.
Počet stran: 296.
ISBN: 978-80-204-3290-2.
Jazyk: ČJ.
Největší propagátor běhu v Čechách i na Moravě radí, jak běhat a žít lépe. V roce 2014 oslaví nestor českého běhání a zakladatel Běžecké školy Miloš Škorpil šedesátku. Trenér a specialista na dlouhé běhy se proto rozhodl podělit se s námi o svou životní vášeň běh. Speciální kapitola je věnována ultraběhům, kterými se Miloš Škorpil proslavil, nebo problematice výživy, tréninku, relaxace či přípravě na závody. V knize čtenář nalezne stovky osvědčených rad, tipů a nápadů, jak zapojit běh do života každého z nás, ať už chceme zlepšit výkon nebo se jen příjemně hýbat. Součástí knihy jsou tréninkové plány na 5 a 10 kilometrů, půlmaraton i maraton.
Počet stran: 296.
ISBN: 978-80-204-3290-2.
Jazyk: ČJ.
Největší propagátor běhu v Čechách i na Moravě radí, jak běhat a žít lépe. V roce 2014 oslaví nestor českého běhání a zakladatel Běžecké školy Miloš Škorpil šedesátku. Trenér a specialista na dlouhé běhy se proto rozhodl podělit se s námi o svou životní vášeň běh. Speciální kapitola je věnována ultraběhům, kterými se Miloš Škorpil proslavil, nebo problematice výživy, tréninku, relaxace či přípravě na závody. V knize čtenář nalezne stovky osvědčených rad, tipů a nápadů, jak zapojit běh do života každého z nás, ať už chceme zlepšit výkon nebo se jen příjemně hýbat. Součástí knihy jsou tréninkové plány na 5 a 10 kilometrů, půlmaraton i maraton.
Podobné inzeráty
Výkladový lexikon pojmů tržní ekonomiky
Autor: Josef Vlček
Základní přehledné vysvětlení významů pojmů užívaných ve světě financí a podnikání.
Žánr: Literatura naučná, Ekonomie a obchod
Vydáno: 1992, Victoria Publishing
Vazba: vázaná, omyvatelná
Počet stran: 215 s. : grafy, schémata ; 24 cm
Stav: perfektní, pěkný
Cena: 65,-
Poštovné: doporučený dopis 65,-Kč
Osobní převzetí: zdarma
Podívejte se prosím také na mé další nabídky.
Škola marketingu - Malcolm H.B.McDonald, Peter Moris
Kniha autorské dvojice Donald-Morris je svým způsobem unikátní. Jde o ekonomický komiks, který názorně a srozumitelně vysvětluje všechny základní pilíře marketingově orientovaného podniku. To však nijak nesnižuje její odbornou hodnotu. Kniha může být dobrou učebnicí pro každého, kdo s marketingem teprve začíná, uvítá ji ale i zkušený manažer působící v oboru už roky.
Název: Škola marketingu - ilustrovaný průvodce pro manažery
Autor: Malcolm H. B. Mac Donald a Peter Morris
Vydání: 1. Praha
Nakladatel: J. Kanzelsberger
Rok vydání: 1992
Počet stran: 103 s.
Stav: dobrý, listy pevně drží
Cena: 65,-
Poštovné: obyčejný dopis 35,- Kč,
doporučený dopis 69,-Kč (i zásilkovna)
Osobní převzetí: zdarma
Podívejte se prosím také na mé další nabídky.
Při nákupu obou knih jedno poštovné (65,-Kč).
Nabízím devět malých knížek edice:
◘ MALÁ RODINNÁ ŠKOLA
• VAŘENÍ I.
• VAŘENÍ II.
• VAŘENÍ III.
• BYT
• MATEŘSTVÍ
• KOSMETIKA
• ŠITÍ I.-II.
• KUCHYŇ
• MANŽELSTVÍ
- 9x pevná vazba s přebalem, dobrý stav
= cena za VŠE DOHROMADY: 290,- Kč
- to je 32 Kč za jednu knížku
Osobní předání možné: Pardubice
Posílám skrz Českou poštu, Balíkovnu, či Zásilkovnu.
Pro jakékoliv dotazy mne kontaktujte, rád odpovím: richhor@