Škoda Felicia Vanplus
Kategorie:
Dodávky
Prodám pojízdnou 1,3 benzin z roku na udělání klempířské viz foto.Motor šepot a vše ostatní v dobrém stavu.Koupeno z armády- zrušena vojenská čísla a bude se přihlašovat poprvé na klasické SPZ.Jezdilo u letecké záchranky.Platí se EKO 3000kč.K autu další sada kol.Evidenčku zajistím a požaduji přepis při koupí na mém odboru dopravy.Jsem plátce DPH takže mohu prodat i plátci za 17.000 kč bez DPH.Tažné zař. v TP.
Podobné inzeráty
Prodám Volkswagen LT 46 2.8 TDI 96 kW r.v.2000 najeto cca 300tkm originál odtahovka, odtahový speciál velmi slušný stav po jednom majiteli od nového prodejna Škoda, Seat Suchý Znojmo silný El.navijak auto úplně bez koroze celou dobu garažované a servisované doložnost 2.1 t celková 4.6 t
Nabízím k prodeji Ford Transit 2.4 TDDI, 88kw. 6 míst k sezení.
Transita vlastním cca rok, měl jsem ho na tahání vleku, jelikož má na tažném zařízení 2500kg a když se někam jelo, tak sloužil na bydlení :). Poslední dobou není čas a je škoda, aby jen stál a nevyužíval se.
Technická kontrola plátna 8.2023. Předchozí majitel dělal vstřikovače i čerpadlo (cca rok a půl zpět), jen to prý stálo 38 000kč. Motoricky v naprostém pořádku, motor má krásný chod a parádně táhne, chytá hned za jakéhokoli počasí. Je tam nový levý brzdový třmen, chtělo by to dát novou hadici k přednímu levému třmenu, jelikož je zevnitř zpuchřelá a nevrací tlak, při prudkém zešlápnutí brzdy se nevrátí tlak, musí se povolit obvzdušnovák(oprava za pár kč).
Jinak je to klasika transit, takže klíče jsou opotřebované, dále se již začíná projevovat koroze,přední lemy (přidám k autu nové) a sem tam zespod se již něco objevuje prahy jsou špatné, byly zapraveny na STK. Byl to pracovní stroj,takže na parádu nebude. Teď jak se ochladilo, je slabší baterka. Musím ji nabíjet, tudíž radši píšu, že je potřeba koupit novou. Naprasknutá ližina na bočních dveří,jdou hůře otevírat.
Rok výroby: 2000
Nájezd: 462 tis. km
STK: 8/23
Lokalita: Brno
Vůz je po 2. majiteli (papírově po 4.), nejprve sloužil jako chladírenský vůz v rodinné firmě za účelem rozvozu potravinářského zboží, odkud jsem si jej pořídil, provedl drobné úpravy, vyrobil si dovnitř nábytek a nejprve v něm semestr nocoval a další semestr vůz sloužil jako "studentská hospoda". Nyní jej prodávám, jelikož už pro něj nemám využití a přijde mi škoda dát ještě funkční auto na vrakáč.
Zadní část vozu je zaizolovaná vrstvou polystyrenových desek, kterou jsem pak ještě doplnil o pytel kuličkového polystyrenu. Celkové rozměry zadní části jsou zhruba 2x1,4x1,4 m, při posunutí sedadla řidiče dopředu a otočení lavice je možné vevnitř rozložit i 2,2 m dlouhý pivní set. Ve voze se nachází vlastnoručně vyrobená postel a police se dřezem. Postel a polici jsem ochoten při koupi vozu darovat. Střední příčka oddělující kabinu od zadní části je momentálně vymontovaná, ale je k dispozici. V zadní části ještě zbývá prostor pro přenosné WC.
Vůz nemá posilovač řízení. Autobaterie je zhruba rok stará.
Závady: Nejdou zamknout boční posuvné dveře, což je řešeno zevnitř přidělaným zámkem, stejně tak zadní vrata jsou zamykána zevnitř na petlici. Dveře spolujezdce se odemykají a zamykají jen čudlíkem zevnitř. Pneumatiky už mají svá nejlepší léta za sebou a rezerva je ruplá. Řadící páka je násada z hole. Větrák topení se zapíná/vypíná zastrčením káblíku. Celkový stav vozidla je úměrný třiadvacetileté dodávce.