Síť na oddělení zavazadlového prostoru BMW X1
Kategorie:
Příslušenství
Prodám originální síť na oddělení zavazadlového prostoru pro BMW X1 včetně pouzdra. Top stav. V případě zájmu volejte prosím denně 11:00-20:00
Podobné inzeráty
Nové originální nepoužité
TECHNICKÁ SPECIFIKACE
Kód produktu 658065110D
Barva Měděná
Materiál Plast
Síťovina Textil
Obsah sady Horizontální podlahová síť, vertikální zadní síť, vertikální boční síť, vertikální boční síť s kapsou, montážní návod.
Hmotnost
0,2 kg
Údržba
Ruční praní ve vlažné vodě (30 °C) s tekutým pracím prostředkem.
Omezení
Pouze pro vozy se základní podlahou. Vertikální boční síť s kapsou lze použít pouze na pravou stranu zavazadlového prostoru vozu.
URČENO PRO:
Kamiq (2019+)
Síťový program z nabídky ŠKODA Originální příslušenství je praktickým, ale i designovým doplňkem zavazadlového prostoru vozu. Slouží k zajištění převážených předmětů, aby nemohlo dojít během jízdy k jejich posunu.
Síťový program
snadno se upevňuje,
horizontální podlahová síť (nosnost 1,5 kg) / otočné háčky,
vertikální zadní síť (nosnost 1,5 kg) - gumová oka / otočné háčky,
vertikální boční síť (nosnost 1,5 kg) - gumová oka / otočný a pevný háček,
vertikální boční síť s kapsou (nosnost 0,5 kg) - gumová oka / otočný a pevný háček,
uchycení sítí je zobrazeno v Návodu k obsluze vozu,
pružný materiál sítí prochází pevnostními zkouškami (vzhledem k možnému poškození síťoviny je zakázáno vkládat do sítí předměty s ostrými hranami a předměty se suchými zipy.
Prodám originální dělící síť do zavazadlového prostoru Renault Scenic I, II, lze (po drobné úpravě lze použít i v Dacia Logan II). Síť má teleskopickou tyč, kterou se ukotví do příslušných otvorů ve stropě, a dále má kotvící popruhy. Ve Scenic II lze použít k oddělení jak zavazadlového prostoru, tak prostoru mezi první a druhou řadou sedadel.
Prodam originalni sit do zavazadloveho prostoru pro vozy Ford.
Vyborna vec, aby se vam naklad/nakup netoulal pro kufru. Sit je velmi elasticka a pevna.
Pouzito pouze jedenkrat, takze zcela nova - ted mam jine auto a sit uz nevyuziji.
Vice info napr. na:
Davam prednost osobnimu prevzeti po Brne, ale nemam problem zaslat i Zasilkovnou po zaplaceni postovneho 75kc predem.
Kabel K+DCAN díky vestavěnému přepínači podporuje dvojitou linii K, takže na rozdíl od svého předchůdce (bez přepínače) nejsou problémy s většinou modulů v automobilech BMW. Díky tomuto řešení je spolehlivý a ideální pro profesionální použití.
KLine - Jedná se o diagnostickou linku používanou v automobilech od roku 1996 do roku 2007. V zásuvce OBD2 probíhá přenos dat na pinech 7 a 8. E6x, E70, E87, E9x do roku 2007 probíhá přenos informací z modulů na linii 7. Také BMW e38, e39, e46, e53, e83 fungují na linii 7, jsou tak posílány informace z motoru a automatické převodovky. Ale ostatní moduly jsou však načteny z linie 8. Proto je zapotřebí aby piny 7+8 byli spojeny.
D-CAN - To není nic jiného než „modernizovaná“ diagnostická linie, která se objevila v automobilech BMW řady E v roce 2007. Zásuvka OBD2 v těchto vozech je umístěna na kolících 6 (Low-Speed CAN) a 14 (High-Speed) CAN). Od roku 2007 všechna auta BMW používají tuto linku k odesílání všech dat z modulů.
Shrnutí: Automobily BMW řady E do roku 2007 používají pro diagnostiku linky K (piny 7 a 8), zatímco od roku 2007 byly stejné informace zasílány na novější linku s názvem D-CAN. Tak že pro modely BMW řady E po roce 3/2007 postačí kabel K+DCAN bez přepínače.
Proč je tedy nutností „přemostění“ pinů 7 a 8? Protože novější modely je nepoužívají a tyto linky jsou vůči nim lhostejné, ale starší modely potřebují obě linky pro plnou diagnostiku. Linka 8 v některých autech také slouží jako port ETHERNET, pomocí kterého můžete diagnostikovat multimediální moduly CIC a NBT. Spuštění tohoto vedení společně s vedením 7 způsobí, že se na něm objeví napětí, což má za následek odpojení veškeré diagnostiky. Ano, pro tuto malou skupinu automobilů je tento spínač důležitou funkcí, bez které by žádná diagnostika nebyla možná. V ostatních případech je nejvhodnější nastavit přepínač do polohy, kde jsou připojeny piny 7 a 8.
Toto rozhraní je plně kompatibilní s komunikačním standardem OBD2 / CAN. Kromě motoru podporuje všechny moduly dostupné v automobilu, jako jsou: ABS, systém řízení trakce DSC, airbagy SRS, centrální zamykání, alarm, automatická převodovka, čítače a kontrolky, klimatizace, parkovací asistent PDC, seřízení dosahu světlometů (xenon) ), multifunkční volant, rádio, navigační systém, televize, nezávislé topení, střešní okno a mnoho dalšího.
Příklady podporovaných modelů BMW (1996–2015):
KLine MODELY D-CAN MODELY
BMW 1 Series E87 BMW E60, E61 3 / 2007
BMW 3 Series E46 E9X BMW E83 9 / 2006
BMW 5 Series E39 E60 E61 BMW E84
BMW 6 Series E63 E64 BMW E81, E87 3 / 2007
BMW 7 Series E38 E65 E66 BMW E90, E91, E92, E93 3 / 2007
BMW X Series E53 (E83 do 09/2006) BMW E70 (New X5), E71, E72
BMW Z Series E52 E85 R56 (New Mini)
MINI R50, R52, R53, R55, R56 R57, R58, R59, R60, R61
ROLLS ROYCE
Poznámka: U modelů vyrobených před rokem 2000 je vyžadován adaptér ze zásuvky OBD2 na zástrčku BMW 20 PIN (kulatá).