inzerce, prodej, prodám, bazar

SET EVBIKE 48V, 1000W - STŘEDOVÝ POHON

Kategorie: Ostatní cyklistika

Montáž motoru se provádí do rámu místo šlapacího středu. Díky tomu, že je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Je odolný vůči vniknutí prachu a zároveň je chráněn proti tryskající vodě (IP65). Motor je určen pro středové osy o rozměru 68-72 mm. Výhoda středových pohonů je, že mají až o 35 % delší dojezd, než motory ve výpletu kola. Jsou natolik univerzální, že je lze nainstalovat na 99 % sériově vyráběných kol. Individuální konzultaci doporučujeme u karbonových rámů a u kol s vlisovanými ložisky tzv. press fit.



Pro plnou funkčnost si můžete vybrat jeden z pěti displejů, který vám bude nejvíce vyhovovat a baterii s napětím 48 V dle preferencí. Doporučujeme zakoupit i senzor řazení (gearsensor), který se snadno nainstaluje do dráhy lanka přehazovačky a připojí se místo brzdové páčky. Senzor sleduje pohyb lanka při řazení a na chvíli odpojí činnost motoru, díky tomu je dosažen komfort a hladké přeřazení. Navíc tím výrazně šetříte přehazovačku, vícekolečko a řetěz.

OBSAH BALENÍ:
Středový motor 48 V, 1000 W
Hlavní kabelový svazek se 4 výstupy
Snímač rychlosti s magnetem
Převodník 46 zubů s ochranným krytem
L+P šlapací klika
Montážní materiál (šroubky a matky)
Sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
SET EVBIKE 48V, 1000W - STŘEDOVÝ POHON
Podobné inzeráty
KONVERZNÍ KIT ENA 1000W/48V ZADNÍ KOLO
Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce bez námahy i do většího kopce. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu. Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu: - značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou - speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou - používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm - výplety jsou od nás před odesláním vycentrované* - sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír - výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy * výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne ** velikost potřebného ráfku najdete na plášti kola, nejčastějí horská kola mají 26'', trekový pak 28''(700C) Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu. Parametry motoru: Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů Točivý moment: 27,3Nm/48V Výkon: 1000W/48V* Napětí: 48V Průměr: 243 mm Hmotnost: 6,4 kg Převodovka: ne * Výkon motoru - Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu. Dodáváme s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu. Set neobsahuje baterii, plášť a duši. Specifikace: zadní přímý (bez volnoběžky) BLDC motor 24-48V vypletený v dvojitém ráfku Řídící jednotka ENA Sinwave 48V/28A - nastavena na 25A max, programovatelná, umožňuje nastavit až 9 výkonových map atd. Motor je s jednotkou velmi tichý. Možnost zadní kotoučové brzdy: ANO - klasická "šestidíra" rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru Montážní šířka zadního kola: 135mm s kotoučovou brzdou nebo pastorkem (šroubovací 7-kolečko Shimano TZ-21) Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení motoru - NE (nutno objednat samostatně) Ovladač plynu - NE, za příplatek lze vybrat páčkový nebo otočný LCD displej dle výběru - C961, 965, 850C Pedal Assist System - ANO s magnetickým kotoučkem Sdružená kabeláž s vodotěsnými konektory Sada náhradních konektorů Maximální rychlos - až 45 Km/h Počet otáček: max. 390 rpm Dojezd: například 50 Km (s 48V/15,4Ah aku) s příšlapem - závisí na terénu, hmotnosti jezdce, atd. Hmotnost kola: 7,3 Kg Hmotnost balení: 11,5 Kg Tato verze není schválená pro provoz na pozemních komunikacích* Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pouze pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a případně ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky
KONVERZNÍ KIT /SET/ 750W/36V - 1000W/48V PŘEDNÍ KOLO
Tento konverzní set obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokolo. Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce prakticky bez námahy i do většího kopce. Řídící jednotka podporuje funkci tempomatu a rekuperace části kinetické energie pří brždění zpět do akumulátoru. Kvůli velkému výkonu 750W respektive 1000W není schváleno pro oficiální provoz na pozemních komunikacích. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu. Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu. Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vylepšenou kvalitu výpletu: - značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou - speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou - používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm - výplety jsou od nás před odesláním vycentrované* - sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír - výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy Maximální rychlost 25 km/h Napětí baterie 48V, 36V Výkon pohonu 750W, 1000W Hmotnost 7,3 Kg Volnobněžka Ne Vestavěná převodovka Ne Možnost rekuperace Ne Točivý moment 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V Výkon 750W/36V nebo 1000W/48V Montážní šířka 100 mm Napětí 36V / 48V Magnety 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů Průměr 243 mm
KONVERZNÍ KIT 750W 36V / 1000W 48V PŘEDNÍ LITÉ KOLO 20''
Specifikace: Řídící jednotka Magic - nadstandardní funkce: tempomat, signalizace poruchy, motorová brzda, programovatelná přes USB, univerzální pro napětí akumulátoru 24V,36V a 48V Montážní šířka předního kola: 100mm Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení tempomatu, případně aktivaci brzdění motorem (2x) Pokud nekupujete se setem zároveň akumulátor, případně USB kabel pro nastavení řídící jednotky, specifikujte prosím do poznámky objednávky na jaké napětí budete chtít řídící jednotku nastavit. Z výroby je nastavena, aby fungovala s akumulátory 24V, 36V i 48V, nicméně pak nehlídá kritické podpětí u 36V a 48V akumulátorů (nevadí to u kvalitních LiFePO4 a Li-ion akumulátorů, které si podpětí hlídají vlastní elektronikou, ale mělo by být nastavenou u olověných, případně gelových aku). Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. 341/2014Sb., příloha č. 12, část C a při dodržení ostatních ustanovení normy EN 15194+A. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit. Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně. Sety o tomto výkonu doporučujeme instalovat pouze do ocelových předních vidlic. Hliníkové vidlice by měly být opatřeny doplňkovým ramenem pro rozložení kroutícího momentu. Hmotnost pohonu 6,6 kg Maximální rychlost 25 km/h Napětí baterie 48 V, 36 V Umístění pohonu Přední, Zadní Velikost ráfku 20" Výkon pohonu 1000 W, 750 W Kroutící moment 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V Hlučnost pohonu
AKUMULÁTOR LI-ION LG 48V, 16 AH PLAST
Pozor, tyto akumulátory vyrábíme přímo my na naší lince v ČR !!! Specifikace: Typ článků: Li-ion značkové LG Chem MH1 3200mAh Nabíjecí napětí: 54,6V Nominální napětí: 48V Nominální kapacita: 16 Ah (768Wh) @ 0.2C vybíjení Využitelná kapacita: 15,4 Ah Nabíjecí proud: standardní nabíjení - 0,2C Metoda standardního nabíjení: 0,2C CC (konstantní proud) nabíjení do 54,6V, potom CV (konstantní napětí 54,6V) nabíjení dokud nabíjecí proud neklesne k nule. Doba nabíjení: standardní nabíjení - 6 hod. Doba nabíjení: 5A - 3 hod. BMS: ano (ochrana podbití, přebití, nadproudu, zkratu, tepelná pojistka) Balanční obvody: ANO Max. nabíjecí proud: 5A Nominální vybíjecí proud: 25A Max. vybíjecí proud: 50A (5s) Životnost (úbytek kapacity): 500 cyklů* , kdy je kapacita větší jak 70% nominální Pracovní teplota: nabíjení 0°C-45°C, vybíjení -10°C-45°C USB port: ne Indikátor stavu aku: ne Způsob zapínání/vypínání akumulátoru: elektronicky přes BMS Rozměry akumulátoru (v,š,d): 98x67x280mm Hmotnost akumulátoru: 3,37 Kg Nabíjecí konektor: XLR Doporučená standardní nabíječka (není součástí): 48V/2,5A plně automatická STC-8108LD XLR Volitelná rychlonabíječka (není součástí): 48V/5A STC-8116 XLR Záruka: 24 měsíců Příslušenství: sada propojovacích konektorů, CZ návod Pozor, tento akumulátor je určen k montáži do dalšího obalu, který ho ochrání proti vniknutí vody a vlhkosti! Součástí není nabíječka, doporučená nabíječka je 48V/2,5A nebo 48V/5A.
KONVERZNÍ KIT 48V/750W STŘEDOVÝ MOTOR 8FUN
Motor má v sobě integrovanou řídící jednotku s PAS senzorem. Jednoduše se propojí s akumulátorem, a přes přiloženou sdruženou kabeláž s ovladači na řidítkách (displej atd.). Montáž na kolo je tedy poměrně snadná. Proč tento motor koupit u nás? Všechny tyto motory (a je jedno, zda je na obalu značka 8FUN, Bafang, EVBIKE nebo Apache) mají jednu výrobní nedokonalost. Špatně nakrimpované konektory fází motoru. To způsobuje u části motorů špatný chod a u některých se fáze vypálí a musí se to opravit. Všechny motory, zakoupené u nás, mají tento problém odstraněný! Troufáme si říct, že to řešíme jediní na trhu. Technické parametry: Verze: BBS-02 Motor: BLDC 750W/48V (určeno pro montáž do středu 68-72mm) Kroutící moment max.: 100 N.m (podle převodu kola) Max. otáčky: 83rpm Max. hluk: 55dB Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 25A PAS snímání pedálový senzor: integrovaný Hmotnost: 4,6Kg včetně talíře s ozubeným kolem (bez ovladačů) Součástí balení: Ovládací displej dle výběru (srovnávač displejů) Propojovací kabeláž 1-4 Senzor rychloměru s magnetem Ozubené kolo 46z s plastovým krytem (volitelně 44, 48 nebo 52z) Držák motoru L+P klika 175mm spojovací materiál český manuál Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. V ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit. Záruka: 24 měsíců Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně. Standardně se kit dodává bez senzoru řazení, ale vřele doporučujeme tento senzor k systému pořídit. Funguje jako automatická spojka, tzn. při řazení převodů automaticky na okamžik odpojí motor, aby bylo možné přeřadit bez poškozování přehazovačky tahem motoru. Stejného efektu lze docílit i manuálně, jde jen o komfort. Pokud chcete zachovat se senzorem také odpojování obou brzdových páček, objednávejte variantu s rozbočovačem. Pro další informace a objednání zboží nás kontaktujte na našem E-SHOPU: Elektrokola.
Brzdová páka s odpojovačem
EVbike Sada brzdových páček pro přímý pohon s odpojovačem (L+R) - EVBIKE Brzdové páky na čelisťové brzdy nebo mechanické kotoučové. Kontakt uvnitř brzdové páky při brždění vyšle signál do regulátoru a dojde k odpojení motoru. Materiál: slitina hliníku, celokovové! Balení obsahuje: Pravá a levá brzdová páčka. určeno pro přímé pohony není kompatibilní se středovými pohony