Servis 1990-91
Kategorie:
Veteráni
Prodám knihu Servis 1990-91..
Kniha obsahuje adresy podniků, které servisovaly dané vozy ze seznamu v daných letech..
Rok vydání a stav na foto..
Platí do smazání...
Kniha obsahuje adresy podniků, které servisovaly dané vozy ze seznamu v daných letech..
Rok vydání a stav na foto..
Platí do smazání...
Podobné inzeráty
Atraktivní Ford Econoline E-150 5.0 V8 v raritním provedení od společnosti Bivouac Conversion Van. Econoline byl jako nový zakoupen 16.06.1990 ve státě California. VAN v originálním a zachovalem stavu. Mechanický je plně funkční, jezdí velmi dobře a motor běží potichu, bez vibrací. Exteriér a interiér má za ta léta svou patinu, ale vozidlo je čistě, kompletní a bez větších poškození.
Rok výroby: 1990
Tachometr: 122 241 mil
Palivo: benzín
Objem: 4 942 ccm
Převodovka: automatická
Výkon: 138 kW (188 koní)
Země původu: USA
Karoserie: VAN
Stav: veterán
Barva: bílá-černá
Vůz je skladem připravený k odběru v ČR. Můžeme Vám zprostředkovat dopravu vozidla až k Vám nebo autem můžete odejít od nás na převozních značkách s pojištěním. V případě zájmu Vám pomůžeme zprostředkovat veteránskou testaci a registraci. V případě potřeby Vám rádi zajistíme náhradní díly nebo příslušenství z USA v zajímavých cenách.
Více fotek:
Video:
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV.
Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax.
Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm.
Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná.
Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa.
Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze.
Dohoda možná.
Prvotní kontakt prosím přes email.
Alfa Romeo 33 karburátor/diesel 1990-1994, 375 stran;
Alfa Romeo 33 IE 8/16v 1990-1994, 532 stran;
Alfa Romeo 33 1988-1990, 447 stran.
Katalogy obsahují mechanické, elektrické a karosářské díly.
Cena 600 Kč za kus.
1990 Volkswagen GOLF G60 MKII 160k
Celkově velmi zachovalý, perfektně fungující, vyhledávaný kus.
Raritní vůz v s mimořádnou výbavou - el. okna, ABS, klimatizace, střešní okno, MFD.
Velkoryse servisovaný, podvozek, kompletní repase kompresoru, výměny rozvodů, čerpadla, atd.
Seznam servisních úkonů na vyžádání.
Interiér původní, lak po renovaci s původním odstínem. Spodek vozu ošetřen proti korozi.
175 000km garantovaných.
Historie vozu a km se zárukou!
K vidění v Brandýse nad Labem.
Video:
Zajišťujeme A-Z :
- testování historických vozidel(vyšší hodnota vozu, úlevy na pojištění a daních)
- přepravu vozidla kamkoli v rámci ČR
- skladování vozidel(krytá stání s dohledem 24/7)
- ochranu Vašeho vozu (GPS vyhledávání)
- renovace a soutěžní úpravy
- servis a pick-up servis
- SPZ na přání
- konzultace a plánování
- pravidelné soukromé akce i firemní eventy
- záruky na vybrané exempláře
Cena vozu: 490 000Kč
Seriózní zájem je vítán, prohlídka je možná po dohodě - nejsme autoprodejce/bazar.
Vůz je pečlivě uschován v ideálních podmínkách našeho privátního skladu, kde si jej můžete v klidu prohlédnout, vyzkoušet, nehledě na venkovní počasí.
V případě dotazů se na nás, prosím, obracejte.
Hezký den přeje klub historických vozidel
Prodávám ceněný youngtimer od Hondy. Klasický supersport ze začátku éry 80. let: Honda CB 900 Bold'or. Jedná se o, řekl bych hodnotnější verzi F2 s kapotáží v klasické červeno-bílé barvě. Pohodlný, velký motocykl s podvozkem, který se seřizuje vzduchem. S výkonem 95 koní jede opravdu velmi slušně a nabízí velmi autentické old-school sportovní svezení.
Můj kus je vyrobený roku 1981 a na budících má najeto necelých 49 000 km. KM nemohu blíže oveřit, ale osobně si myslím, že to bude +- pravdivý údaj.
Jsem druhým majitelem v ČR. Motorku jsem vlastnil 2 roky a za tu dobu jsem do ní investoval přes 60 000 Kč. Pokud dnes koupíte 40 let starý stroj, nedejbože nějaký dovoz bez známé historie, připravte se na investici peněz a času do servisu (tedy pokud vůbec seženete v téhle době mechanika :)). Tento kus má všechno hotové a je připravený dělat radost.
V květnu 2021 (před 1000 km) bylo uděláno:
- náplně, filtry, oleje
- svíčky
- seřízení podtlaků
- kompletní servis předních vidlic
- servis brzd, výměna destiček a kapaliny
- nové pneu Bridgestone BT46
O tomto servisu jsem dokonce vydal video. Můžete ho vidět zde: Přesně tuto motorku z videa prodávám.
Druhý servis v březnu 2022:
- kompletní servis karburátorů, čištění a seřízení
- nové příruby
- nastavené ventilové vůle
- nové origo těsnění pod víkem
- výměna brzdových destiček vpředu za měkčí
- nová baterie
- čištění palivového kohoutu
Poslední servis teď před prodejem říjen 2022 (od té doby najeto 100 km):
- výměna oleje a filtru
- seřízení karburace
- výměna rozvodových řetězů
- instalace nových výfuků 4-2 Marving v hodnotě 18 000 Kč
Motocykl je seřízený, plně funkční a bez dalších investic v dohledné době. Rád vás případně seznámím s mechaniky v Motoservisu Rozeta v Náchodě, u kterých si můžete informace ověřit. Současně lze domluvit, abyste motocykl servisovali i nadále.
Celkový stav je velmi dobrý. Byť kus do muzea to není. Má své kilometry, věk a kosmetiku danou používáním. Má také pravděpodobně neoriginální lak na motoru. Nicméně vypadá velmi hezky.
STK do 05/2023.
Hondička je k vidění v Náchodě. Reaguji na telefon, mail i sms. Cena pevná 120 000 Kč. V případě zájmu jsem ochoten odprodat i set dobových kufrů + držáky přímo na motorku.
Prodám kabriolet Chevrolet Corvette 1990. Motor V8 5700 ccm, 245 hp, automatická převodovka. Celkově velmi dobrý stav nevyžadující žádné investice. Bez koroze. Perfektní lak s hlubokým leskem v barvě "steel blue metallic". V této barvě ve verzi convertible vyrobeno pouze 235 vozů, v kombinaci s daným modrým interiérem vyrobeno pouze 99 kusů. Kola v krásném optickém stavu a bez poškození, zánovní pneu. Nová bílá střecha. Interiér vyjma drobné trhliny na opěrce sedadla řidiče (typické místo C4) v krásném nevybydleném a udržovaném stavu, palubka nepopraskaná, dveřní panely bez poškození. Plně pojízdné, motoricky a mechanicky bez problému, chytá na první otočení. Doklady k přihlášení na veteránské RZ. Detailní fotky vč. VIN k prověření zašlu na vyžádání.