inzerce, prodej, prodám, bazar

Sedačky Toyota Celica T20

Kategorie: Toyota

Prodám přední a zadní sedačky z celiky rok 1997, pěkný stav nejsou nikde roztržené ani prosezené pouze zaprášené viz foto.

Cena 4000kc
Sedačky Toyota Celica T20
Podobné inzeráty
Prd Toyota Celica GT Four (GT4) 1998 JDM RHD, už v ČR
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally. Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří. Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"". Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch. Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce. Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd. Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér
Na prodej: Toyota Celica GT Four (GT4) JDM 1995 RHD prodáno
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1995. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally. Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). Není problém auto přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Jsem si jistý, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a "Super Strut Suspension". Model ST205 pro japonský trh byl standardně dodáván s automatickou klimatizací, sportovní ABS bylo zpočátku volitelné a od srpna 1996 se stalo standardem. Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch. Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s viskózní středovou spojkou a zadním diferenciálem s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce. Nové víceprvkové zavěšení předních kol "Superstrut" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd. Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér.
Celica T20
Dobrý den, prodám 6 generaci Toyota Celica T20. Motor 1.8 85kW Rok výroby 1994 Najeto 294xxxkm Auto vlastním 6 let, je denně v provozu. STK stará cca 2 měsíce Olej 5w-30 a filtr měněn každých 6 tisíc km. Závady Kosmetické vady laku Spodní hrana obou dveří - povrchová koroze Horší podvozek Rozumné dohodě na ceně se nebráním.
Senzor tlaku paliva toyota hilux avensis d4d 2.2/ 2.5L/3.0
COMMON RAIL PRESSURE SENSOR 89458-60010 8945860010 FOR TOYOTA D-CAT d4d 2.0l 2.2l 2.5l 3.0l 6- pinovy Original diel OEM : 499000-6080, 499000-6081 KOMPATIBILITA S OSOBNÝMI AUTAMI: TOYOTA Auris Hatchback (E15) (Rok výroby 03.2007 - 09.2012, 126 PS, nafta) TOYOTA Avensis III Sedan (T27) (Rok výroby 11.2008 - 10.2018, 126 - 177 PS, nafta) TOYOTA Corolla Verso (AR10) (Rok výroby 04.2004 - 03.2009, 116 - 177 PS, nafta) TOYOTA Hilux VII Pickup (Rok výroby 10.2005 - 05.2015, 102 - 120 PS, nafta) TOYOTA RAV4 III SUV (XA30) (Rok výroby 03.2006 - 12.2013, 136 - 177 PS, nafta) Avensis 2.0 D4D   2003/04-2008/11 Avensis 2.0 D4D 2006/03-2008/11 1adftv For Toyota Avensis 2.2L ADT251 2AD-FHV 2003-2009 For Toyota Avensis 2.2L ADT251 2AD-FTV 2003-2009 For Toyota RAV4 / Corolla 2.5 D4D 2003/04-2008/11 For Toyota Hilux / Hiace / Prado 3.0 D4D 2003-2010 RAV 4 2.2 D4D (2005-ON) LEXUS IS200D/220D (2005-2013) 2ADFHV Posledná foto je reálna foto Možnosť dobierky +300kč Diel skladom odosielam okamžite
Toyota Prius IV Hybrid, Executive JBL, Navi, Kožený interiér
Hybridní Toyota Prius IV. Red Executive, s koženým interiérem, nejvyšší výbavou a nevídanou, speciální příplatkovou úpravou sedadel navíc - Originál Toyota. **** new Pneu letní 10.000,- ` R.V. 2016 ` 116.000km ` STK 7/2023 ` Motor benzín 1.8, rozvody ocelové, bezporuchové ` Převodovka Automatická, bezporuchová ` Hybridní systém využívá spolupráci elektromotoru/rekuperace/trakční akumulátory a benzínový motor. **** Příplatkový2 kožený interiér Toyota. Sedadla jsou odlišná, od std. kožených sedadel v Priusu IV. // "Luxusní kožený interiér" je v Priusu IV. vždy příplatkový. Tato konkrétní sedadla, jsou extra příplatkovou výbavou, dostupná pouze ve vybraných zemích... vyladěná o prokládanou kůži v zádech, a celkově preciznější prošívání. ` Xenonová světla, automatické naklápění, hladina světla ` Automatické svícení ` Multifunkční volant s hlasovým ovládáním ` Radarový tempomat ` Antikolizní systém (při tempomatu auto kopíruje vzdálenost i rychlost auta před sebou, umí slabě i prudce brzdit, varovat a téměř zastavit, pokud auto před Vámi prudce brzdí). ` Senzory vzdálenosti, přední, zadní i boční zobrazení, při přiblížení dveří k předmětům, bráně, auto, cyklista, chodci... ` Kamera zadní s parkováním ` JBL Sound premium ` Navigace ` Bluetooth ` Autotelefon H-F, sms i tel. seznam ` Beziklíčový vstup ` 2x klíč ` Litá kola dvě sady letní/zimní, vč. TMPS senzorů tlaku ` Čtení dopravních značek ` Automatické parkování Interiér nepoškozený, originál Toyota gumové koberce + Toyota gumová podložka v kufru. Dvě sady kol ` 17" Toyota originálni letní lita kola s aerodynamickými kryty + 4x TMPS senzor tlaku v pneu + sada matky pro šrouby kol ` 16" Toyota originální litá kola 90% zimní pneu Dunlop Winter Sport + 4x TMPS senzor tlaku v pneu + sada matky pro šrouby kol ` Tažné zařízení originál Toyota (používá se pouze jako držák kol, nelze tahat žádný přívěs) ` Nový vodoodpudivý "olejovazelínový" nástřik podvozku (postřikové materiály 4000). Kdo nechce chránit podvozek, lze odstranit setřením, či čističem na brzdy. ` V Autě je spousta dokumentace, servisní knížka Toyota pro čtenáře, v kožených deskách ------------------------------------- SERVIS 108.000km/dle štítku Toyota ` new Oil Motor SERVIS 112.000km PREVENCE ` new P Kotouče Brembo ` new P Destičky Brembo ` new Z Kotouče Brembo ` new Z destičky Brembo ` new Konzervace Brzd, vše co se hýbat má, je preventivně promazané, pohyblivé... třmeny, brzdiče SERVIS 113.000km 1/2022 ` new Oil motor ` new Air Filter ` new Pylovy/Cabin Filter ` new Konzervace olejem/prevence Jezdí a funguje skvěle PHM a dálniční známka Extra k ceně Proklik... Cena pevná, prodat nepotřebuji, auto nahodile využívám
T18 Toyota Celica 1.6ST-i 77kw new Pneu, komplet brzdy, olej
Toyota Celica ST-I Váha 1090kg !! BEZ KOROZE !! Nikdy nepoznala sníh a sůl. Dovoz Španělsko, na přihlášení ES/EU (Import Španělsko-CZ/2600km, ES odhlašovací poplatky, etc. 1300Euro v ceně) * Auto jede skvěle - Motor startuje krásně, studený, teplý, termostat, topení, chlazení OK. * Převodovka 5st., řazení, řízení, brzdy, spojka, diferenciál OK. Na 77kw svou váhu super :) Po preventivním servisu, uložená ` new Pneu (najeto 0km) ` new Limitky 15" Litá kola, originál Toyota/Ronal, vyrobená extra pro Toyotu T20 (Edice, se speciálními matkami 56mm/technicky jde o tlusté, velmi dlouhé trubkové matice, se zapuštěnými centrovacími dříky v litém kole) ` new Brzdové Kotouče Brembo ` new Brzdové Destičky Brembo ` new Olej Motor ` new Filter Motor/Vzduch ` new -30°C Kapalina Ostřikovačů ` new Nástřik olejový - první vrstva konzervace (vodoodpudivý, voda se na kov nedostane, kdo nástřik nechce, stačí jej smýt silnější wapkou, čističem na brzdy) Interiér nepoškozený, majitelé autem moc nejezdili. Drobné promáčkliny, na vymáčknutí přísavkou, ve spodní části LP a LZ blatníku. Nemaskované, neleštěné, nevyumělkované... je tak jak bylo od Španělského majitele + nové koberce. Cena pevná, prodat nepotřebuji, pouze fanouškovi +EXTRA PHM Velké Přílepy Záznamy STK v ES technickém průkazu: 10/97 40t.km, 10/99 70t.km, 10/2001 98t.km, 10/2003 128t.km, 10/2004 137t.km, 10/05 153t.km, 10/06 169t.km, 10/07 185t.km, 10/08 193t.km, 11/09 200t.km, 12/2010 200t.km, 11/2012 200t.km, 1/2014 200.967km, 2/2015 201.460km, 2/2016 205.451km, 2/2017 205.662km, 2/2018 205.790km, 3/2019 206.046km, 10/2020 206.061km, Import, servis, uskladnění, km doteď Poslední Mrkací... už nikdy žádné nebudou... všechny na trhu jsou dojeté, vybydlené, zkorodované, napadené kutilem, nebo hůře tunerem.