inzerce, prodej, prodám, bazar

Sales specialista / obchodní zástupce

Kategorie: IT a telekomunikace

Líbilo by se vám pracovat pro nadnárodní společnost Vodafone Czech Republic a.s. ve spolupráci s business partnerem Logimont s.r.o., kde jste odměňováni za to co skutečně uděláte? Pokud ano, hledáme akvizičního obchodního zástupce pro segment živnostníků, malých a středně velkých firem. Budete kontaktovat firemní zákazníky na základě hovorů domluvených naším Call centrem.


Co u nás budete dělat?
Na začátku se můžete těšit na kvalitní zaškolení, které Vás seznámí se vším, co budete potřebovat znát při své práci.
Až se dozvíte vše potřebné, budete:
- poskytovat informace o nabídce Vodafone, zjišťovat potřeby a přání zákazníků a hledat pro ně
nejvhodnější řešení. Na začátku s podporou, poté samostatně vést obchodní jednání.
- připravovat cenovou nabídku a řešení na míru
- zpracovávat související administrativu
- reprezentovat značku Vodafone a spolupracovat s dalšími lidmi z týmu


Co od vás očekáváme?
- Zaměření na výsledek, spolehlivost a zodpovědnost
- Obchodního ducha, nadšení pro prodej
- Proaktivní přístup
- Schopnost řídit efektivně svůj čas
- Zkušenost s prodejem pro vás bude výhodou, není však podmínkou, vše Vás naučíme


Co Vám můžeme nabídnout?
- Propracovaný systém školení – produktový trénink a trénink obchodních dovedností
- Průběžné vzdělávání
- Nadstandardní finanční ohodnocení pomocí provizního systému - základní výdělek 20 000,- +
neomezené provize. Ti nejúspěšnější z nás vydělávají přes 100 000,- měsíčně.
- Práci si přizpůsobíte svým možnostem – nabízíme flexibilní pracovní dobu a možnost práce
z domova
- Individuální a týmové soutěže
- Zázemí kanceláře v Teplicích a Karlových Varech
- Dlouholeté zkušenosti v oboru
- Tým super lidí a manažera, který vás podpoří
- Nadstandartní výdělek, notebook a neomezený tarif včetně dat


Životopisy zasílejte na email @



Budeme se na Vás těšit.
Business partner Logimont s.r.o




Zpracování osobních údajů
Pro potřeby tohoto výběrového řízení zpracovává Vaše osobní údaje v roli správce společnost Logimont s.r.o., se sídlem U radnice 956/8,Teplice, IČO: 17379555, (dále také jen „obchodní partner společnosti Vodafone“). V případě jakýchkoliv dotazů ve vztahu ke zpracování Vašich osobních údajů ze strany správce využijte, prosím, tento kontakt: @
Sales specialista / obchodní zástupce
Podobné inzeráty
IT specialista Junior
Hledáme vhodného kandidáta na pozici IT specialista Junior. Nabízíme: Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou Pohodový a přátelský tým IT oddělení Možnost práce z domova Jazykovou výuku a další možnosti rozvoje, které vám ušijeme přímo na míru Moderně řízené IT dle standardů ITIL Práce s nejnovějšími produkty Microsoft Možnost specializace v mnoha oblastech IT oboru Zajímavé IT projekty, na kterých je možnost se neustále učit a odborně posouvat Neformální pracovní atmosféru bez nutnosti dress - code, flexibilní pracovní dobu 13. plat, firemní telefon, notebook, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní a životní pojištění, zdravotní volno aj. Náplň práce: Práce v týmu technické podpory Poskytování servisní a technologické podpory uživatelům v CZ a SK Zajištění funkčnosti a bezpečnosti provozování výpočetních systémů Správa doménového systému a serverů Monitorování a vyhodnocování funkčnosti počítačových systémů Podílení se na implementování firemních a systémových aplikací, programů a IT standardů Požadujeme: SŠ / VŠ vzdělání a fascinace IT oblastí Znalost technologií Microsoft a zejména Active Directory podmínkou Systematická, samostatná a pohodová osobnost se schopností nadhledu Řidičský průkaz sk. B Minimálně 0,5 roku zkušeností
IT specialista OZP (1., 2., 3. stupeň invalidity)
Pracovní náplň: - podpora při řešení IT problémů kolegů - instalace aplikací - správa webu Nabízíme: - práci na poloviční úvazek - plat po zapracování až 18.000 Kč hrubého/měsíc - práce pouze v pracovní dny PO-PÁ – nikoli o víkendech - pracoviště na Praze 5 - práce v menší firmě s 30letou tradicí - hezké pracovní prostředí - možnost zakoupení obědů ze školní jídelny (polévka + hlavní jídlo) za 80 Kč - možnost nákupu zboží za zvýhodněné ceny
Technická a Marketingová podpora
Do týmu obchodní firmy sídlící v Kunicích u Prahy a působící na trhu od roku 1992, přijmeme na částečný pracovní úvazek (cca 100hod.), kolegu Technické a Marketingové podpory s praktickou znalostí: Správa PC s OS Windows 10 + mobilní telefony OS Android (Samsung). Správa SW: MS Office 2019, Office 365 (Outlook, Word, Excel) + nadstavba CRM eWay, správa uživatelských a e-mailových účtů, OneDrive, používání komunikační platformy Teams, Whatsapp, Zoom, Skype. Fotografování, pořizování doku videí, práce s fotobankami a grafickým SW (nejlépe SW Corel Draw), video editorem (Pinnacle), vytváření prezentací (PowerPoint), úpravy výkresů v CAD. Jednání s dodavateli služeb (O2, Xerox, eWay, , Active 24, Solid pixels, Skylink). Zajištění marketingových kampaní, správa web stránek pomocí šablon, vč. evidence domén, vyhodnocení sledovatelnosti Analytics ). Objednávání potřebného HW i SW, zajištění spotř. materiálu pro 2 síťové tiskárny Xerox vč. zajištění jejich provozu, základní správa datového úložiště NAS.
Administrativní posila do týmu
Aktuálně hledáme nového kolegu / kolegyni do naší kanceláře v Mělníku. Někoho, koho by bavilo pracovat jako obchodní referent, a zároveň v rámci office týmu pomáhat s chodem kanceláře. Co budete řešit? Různorodou administrativní práci točící se okolo chodu firmy. Administrativní podpora kolegů. Vyřizování požadavků zákazníků a komunikace s nimi. Administrativa veškerých procesů zákaznického servisu (kompletní správa agendy přiděleného zákazníka, přijímání a vyřizování objednávek, zpracování objednávek, příprava k fakturaci. Jaké byste měl/měla tyto znalosti a dovednosti: Ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou. Angličtina, stačí základy. Znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook apod.). Dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování. Schopnost pracovat samostatně a pečlivě. Smysl pro humor a chuť do života. Být trpělivá/ý a neměla by ti vadit ani rutinní administrativní činnost. Měl/a bys mít chuť se učit novým věcem. Co Vám můžeme nabídnout: Přátelský a spolupracující tým ochotný předávat své znalosti. Neformální prostředí a zábavné firemní akce. Příjemnou kancelář. Práci, která Vás bude bavit.
Hledáme administrátora pro systém SIPKON
Hledáme administrátora pro systém SIPKON! SIPKON je inovativní systém pro správu obchodní komunikace, který slouží k efektivnímu propojení společností se svými klienty. Hledáme zkušeného administrátora, který bude zodpovědný za správu a podporu tohoto systému. Vaší rolí bude zajistit stabilitu a bezpečnost systému SIPKON, včetně instalace, nastavení a aktualizace softwaru, monitorování systému, řešení technických problémů a poskytování podpory uživatelům. Hledáme člověka s praxí v administraci SIPKON nebo podobných systémů, se znalostí sítových technologií a schopností práce s databázemi. Kromě toho musíte být komunikativní, technicky gramotní a umět pracovat v týmu. Nabízíme konkurenceschopné platové podmínky, profesionální rozvoj a možnost pracovat v dynamické a rozvíjející se společnosti. Pokud věříte ve své schopnosti a jste připraveni na tento výzvu, pošlete nám své životopis ještě dnes a staňte se součástí týmu ! pracevcestine@