inzerce, prodej, prodám, bazar

Řetěz Evartuv

Kategorie: Náhradní díly

Prodám Evartuv řetěz.Dlouhý 3,5 m ,nepoužitý.
Řetěz Evartuv
Podobné inzeráty
ČZ Chains Řetěz 520 M 114
ČZ Chains Řetěz 520 M 114 - nový Lze vyzvednout osobně v Dirty Garage v HK nebo lze zaslat DPD + doprava. Řetěz ČZ 520 M- počet článků 118 Kvalitní řetěz z řady ČZ včetně spojky. Tento sportovní bezkroužkový řetěz je konstruovaný pro co nejmenší ztráty výkonu. Na čepech řetězu je použitá odolná CRK vrstva, která zajišťuje delší životnost. Využití je pro sportovní enduro a MX do 500 ccm. Motocyklové řetězy ČZ jsou svými kvalitativními vlastnostmi a s vysoce jakostními materiály srovnatelné se zahraničními řetězy. ČZ řetězy mají statickou a dynamickou pevnost a vysokou životnost.
RK Racing Chain Řetěz 525 XSO 124L
Prodám nový řetěz, 62 článků(124válečků)..Sekundární řetěz od Japonského výrobce RK používá dvoubodový těsnící X-kroužek. Používají se pro motocykly s vyšším obsahem. Jejich životnost je mnohem delší než u O-kroužkových řetězů. Jsou velmi dobrým kompromisem v porovnání kvalita - cena.V rámci svého programu neustálého zlepšování kvality provedla továrna RK Chain průběžnou produkci na nejprodávanější řetězec 525XSO. Nové modernizované řetězy 525XSO mají tepelně zpracované komponenty z vysoce legované oceli s bezešvými válci a ramenními pouzdry a jsou vybaveny patentovaným designem těsnění RX-Ring RK. Nové řetězy RK 525XSO nabízejí kvalitu, výkon a nepřekonatelnou hodnotu pro všechny, ale nejnáročnější vysoce výkonné aplikace. RK řetězy RX-Ring mají těsnění ve tvaru X-kroužku. Při pohledu v řezu má X-kroužek dva mazací bazény a těsnící body oproti konstrukci jednoduchého těsnícího bodu / bazénu běžného řetězu O-kroužku. Technologie RX-Ring nabízí menší torzní tření, vyšší výkon při vysokém namáhání a o 30 procent delší životnost ve srovnání se standardními O-kroužkovými řetězy. RK ' Nové řetězy RX-Ring nabízejí obrovskou hodnotu, plus skutečnou kvalitu a výkon pro všechny, ale nejnáročnější vysoce výkonné aplikace.
Řetězová rozeta JT 461-52 (457-52) pro řetěz 428
- Nová, nepoužitá řetězová hliníková(duralová) rozeta pro motokros a Enduro výrobce Talon (TR117-52-428) 461-52 (některé katalogy uvádějí 457-52 - SuperSprox) na řetěz 428!!!, 52zubů - Sleva 60% z 825,-Kč - odpovídá JTR461-52 (457-52) alternativa na řetěz 428 z 420!!! - překontroluj rozměr dle nákresu - Vhodné pro: Kawasaki Off Road při změně retězu z 420 na silnější 428!!! - KX100 A1-A2 1989-1990 - KX100 B7 1997 Alternativa pro rozetu 50z při změně retězu z 420 na silnější 428!!! Kawasaki Off Road - KX80 1998-1999 - KX85 2001-2020 Alternativa k rozetě 49z při změně retězu z 420 na silnější 428!!! Kawasaki Off Road - KX80 1986-1997 - KX100 1999 Alternativa k rozetě 51z při změně retězu z 420 na silnější 428!!! Kawasaki Off Road - KX80 2000 - KX80 Big Wheel 1998-2000 - KX85 Big Wheel 2001-2020 - KX100 1998-2021 Suzuki Off Road - RM100 2003 Alternativa pro rozetu 53z při změně retězu z 420 na silnější 428!!! Kawasaki Off Road - KX80 N1 1988 - KX100 J2,N1 1987-1988 Alternativa pro rozetu 54z při změně retězu z 420 na silnější 428!!! Kawasaki Off Road - KX80 J1-J2 1986-1987 - KX80 N2,N3 1989-1990 - KX80 T1-T7 Big Wheel 1991-1997 - KX100 B1-B6 1991-1996 - KX100 B7 USA 1997
Napínák na řetěz kompletní / enduro, trial/
Napínák na řetěz kompletní / enduro, trial/ napínák na řetěz 520 Lze vyzvednout osobně v HK nebo zaslat přes DPD + doprava.
Řetěz 525vx3 DID 116 článku
prodám rozbalenou řetěz 525vx3 DID 116 článku, k tomu přidám přední kalené řetězové kolečko 525 15 zubu. Řetěz zakoupena na Honda CBF600S 2004-2007. PC 2000
Redukce rozety Honda CM400, CB400, CB250, CB450....
Častý problém u Hondy CM400, CB400, CB250, CB450 a jiných je redukční kroužek na zadní rozetě. Je vcelku normální, když se rozeta hýbe pár milimetrů ve směru kterým za ni tahá řetěz a zpět. Bohužel se občas stává, že podložka která je nalisovaná v rozetě se začne protáčet v rozetě, a ne na náboji, tak jak to má být. Relativně tenká rozeta podložku časem přebrousí (viz poslední obrázek) a rozeta se náhle může hýbat ca 1-2 cm zprava doleva, což vede k tomu, že vám dříve nebo později spadne řetěz. Pokud se tak stane v zatáčce v náklonu při 80Km/h a řetěz vám zablokuje zadní kolo...dokáže to výt velmi nepříjemné. Ideální je podložku hlídat, a pokud možno včas vyměnit. Je možné poprosit známého soustružníka, ale nic se nevyrovná pravému orig. dílu, který nabízím zde.