Řemenice Renault
Kategorie:
Veteráni
Řemenice Renault na motory R4,5,6 osobní odběr nebo posílám přes zásilkovnu, do zahraničí neposílám
Podobné inzeráty
dva zadní kryty světel, dva přední blinkry, plus jedna izolační guma, cena 500,- Kč, magnet pod auto na uschování rezervního klíče k automobilu, originál z Francie, dovezeno v 70.letech, cena 670,- Kč
Renault Clio zkrácený navod, 2 řada, prodejce Dal Pont Belluno Itálie
Seznam servisních služeb, originální z Itálie
Renault Megane coupe
Osobní a užitkové vozy Renault
Ceník pneu pro Renault, v Eurech
Renault výrobní řada 1995
Dny otevřených dveří 1994
Renault 19, 2x jiný Prospekt
Ceník Renault 1996
Cenik Renault 1995
R Clio 1 serie plus český ceník
R Clio Prospekt
R Megane classic
Renault 91 umění žít
Auto magazín Extra, Renault Megane
ceny 950 za prospekt
prosím pište na email martinxxl@, mohu předat na trase Tachov Praha po D5.
Renault Dauphine R.1090, R.1090.A (Ondine), orig. dílenská příručka, vyd. Renault 1961, francouzština, 314 stran A4, výborný stav, dlouholetá uloženka - 2000 Kč
Renault R.1090, R.1090A Dauphine, Ondine, orig. katalog náhradních dílů, vyd. Renault 1964, vícejazyčný, 598 stran A4, výborný stav, dlouholetá uloženka - 2000 Kč
možné zaslání za 85 Kč balíkovna, zásilkovna, 110 Kč doporučená pošta
Nabízím nově vyrobené díly ke kompresorku SVA 20, který se montoval jako doplněk na dynama do Š 440, Š 445, Š 450, Octavia, Felicia aj. Kompletní řemenice kompresorku; 3200 Kč
Náhradní třecí kotouč; 1200 Kč.
Pružina držáku: materiál pružinová ocel, pozinkováno; 470 Kč. Návod + technický popis; 49 Kč
Západka ocelová, pozinkovaná; 200 Kč.
Nové těsnění kompresorku, materiál POWERgasket, 70 Kč
Držák na dynamo; 1200 Kč Klínová řemenice na dynamo s drážkou pro kotouč kompresorku; 2600 Kč
Vše mohu zaslat poštou.
Koukněte na moje další nabídky-nabízím více věcí na veterány.
Správně "seštelovat" motor u veterána dokáže jenom odborník či starý automechanik, kteří už pomalu nejsou ? To je omyl - staré motory byly velmi jednoduché a pokud je dobrý karburátor a nové svíčky, můžete si ho v pohodě seřídit sami doma v garáži - stačí správně nastavit předstih zapalování.
Stroboskopická lampa je k měření a nastavování předstihu nenahraditelná. Jiným způsobem se u starých aut (a motorek) předstih přesně nastavit nedá a tím pádem ani optimální zapalování. Takový motor pak nemá výkon, dusí se, střílí do výfuku a auto prostě pořádně nejede.
Se stroboskopem snadno a rychle nastavíte správný předstih u aut typu Škoda 440 Spartak, 450 Felicia, 1202STW, 1203, 1000MB, 100, 110R, 105, 120, Tatraplan, TATRA 603, TATRA 613, Fiat 500, 600, 124, 125, VW Brouk, Simca Aronde, 1300, 1301 a dalších - naprosté většiny automobilů z třicátých až osmdesátých let minulého století.
Stroboskop se připojí k napájení a jeho sonda se nacvakne na kabel od svíčky. Na řemenici motoru je od výroby ryska (pokud není, jednoduše si ji vypilujete sami, nebo stačí nakreslit třeba lihovým fixem) a na motoru je "zobáček" který označuje píst v nejvyšší poloze. Spustíte motor a stroboskopem svítíte na řemenici. Díky rychle přerušovanému světlu v rytmu zapalování se vám bude zdát, jakoby řemenice stála a netočila se. Podle toho, jak bude ryska řemenice natočená proti ukazateli na bloku motoru přímo uvidíte aktuální hodnotu předstihu. Pak můžete jemně otáčet celým rozdělovačem, až se ryska nastaví do správné polohy. Je to úplně jednoduché a zvládne to každý trochu šikovný člověk.
Případně se můžete podívat třeba na Youtube, kde najdete stovky praktických ukázek, jak se se stroboskopem pracuje a jak se předstih seřizuje.
Napájení přímo z baterie auta, kapacitní snímač který eliminuje "chytání" rušivých impulsů z ostatních válců. Xenonová výbojka, která umožňuje bezproblémové nastavování i za denního světla.
Poslední možnost nákupu, už se přestaly vyrábět...
Stroboskopy jsou samozřejmě zcela nové, nepoužité, s plnou zárukou (jsme normální obchodní firma).
Dokud tuto nabídku vidíte, je aktuální. Zasíláme bezpečně a rychle přepravní službou GLS. Po celý říjen poštovné zdarma při platbě převodem, nebo 100 Kč na dobírku - stačí jenom poslat zde formulářem adresu, vybraný způsob platby a nějaký telefon pro přepravní službu.
Prodám na MULTICAR 22 řemenice ventilátoru vzduchového chlazení motoru /jedna varianta jednodrážková-pro jeden klínový řemen, druhá varianta dvoudrážková-pro dva klínové řemeny/, továrně nové, nikdy nepoužité, originál DDR. Možnost zaslat na dobírku /cena za 1ks + poštovné/.
Prodám Renault 25 turbo, motor V6,182 PS výkon, prodloužená verze, v roce 1984-85 vyrobeno jen 832 ks,najeto 107 000 km, motor a interier ve 100% stavu, par drobností na karoserii, lak Renault 5 Alpine Turbo (jediný majitel měl oba tyto vozy ve stejné barvě), převodovka je stejná jako Renault Apline 5 turbo,kliková hřídel je posílena,kompletni dokumentace historie oprav, jede hodně přes 200km/hod, v ČR bude asi jediný.