inzerce, prodej, prodám, bazar

RECEPČNÍ – PRAHA 5 -HPP

Kategorie: Administrativa

Náplň práce:
-Recepční
-Administrativa/práce na PC
-První kontakt s klientem
-Vyřizování hovorů, pošty, stravenky
-Příprava zasedací místnosti na jednání (skleničky, občerstvení, myčka)
Požadujeme:
-Čistý rejstřík trestů
-Spolehlivost, flexibilita
-Zkušenosti na recepci výhodou
-Základy AJ
Nabízíme:
-Pouze HPP
- Pracovní doba klasická 8h.
-Stabilní zaměstnání s pravidelnou výplatou
-Pracoviště: Praha 5, Bucharova (hned u metra nové Butovice)
-Mzda: 30 000 Kč /měsíc po zaučení 33 000 Kč
Nástup: Ihned
-Kontakt: , e-mail: nabor@
(Tužinčin)







RECEPČNÍ – PRAHA 5 -HPP
Podobné inzeráty
Recepční AUTODÍLY plat 200-300,-Kč/h 9-21h po-ne Praha 10
Hledáme k nám na dílnu Praha 10 Štěrboholy slečnu do kanceláře na pozici recepční, která je zodpovědná, pracovitá, milá, dochvilná, ovládá psaní všema deseti a komunikaci se zákazníkama, word, excel, řidičský průkaz skupiny B výhodou, pracovní doba po domluvě mezi 7-21h, plat 200-300,-Kč/hodina.
Pracovnice recepční služby se znalostí AJ.
Příjmeme pracovnici recepční služby do administrativní budovy na Praze 10. Jedná se o práci Po - Pá denní směny v příjemném pracovním prostředí a dobrém kolektivu. Nabízíme mzdu 25.000 až 29.000 Kč měsíčně. požadujeme reprezentativní vzhled a komunikativní znalost AJ. Pokud jsme Vás zaujali tak nás prosím kontaktujte telefonicky na , 596 648, nebo nám zašlete na náš e-mail personalni@ kontakt na Vás k domluvení osobní schůzky.
Recepční/ vrátná
Hledám práci recepční/vrátná, pouze denní směny bez obchůzek.150,- Kč / hod čistého. Dosud na recepci pracuji.Na vyžádání zašlu životopis.Jsem spolehlivá, důsledná.
Sjednavatel-ka pohřební služby
Hledáme do naší pohřební služby zaměstnance na HPP na pozici sjednavatel-ka pohřbů. Vyřizování veškerých formalit, komunikace s pozůstalými. Požadujeme min. výuční list, znalost na PC a příjemné vystupování. Více info na tel. 222521756 nebo na adrese Italská 6, Praha 2
Na pozici - Samostatný provozní technik
Přijmeme zodpovědného kolegu nebo kolegyni s technickým zaměřením. Požadujeme: • SPŠ nebo SŠ – technického zaměření • schopnost vedení teamu • komunikativnost • administrativní úkony • znalost MS Excel, Word, Office • časovou flexibilitu • organizační schopnosti, • řidičský průkaz skupiny B Nabízíme: • perspektivní práci a zázemí prosperující firmy • mzda od 35 000,- Kč (nástup) až 50 000,- Kč • individuální odměny • firemní akce • stravenky • 5 týdnů dovolené • práci na HPP • možný nástup ihned
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE S AJ
Rozmanitá práce v jednom z největších specializovaných autobazarů v ČR, který funguje už od roku 1996. Rádi vás ve všem zaškolíme. Naše požadavky: - znalost AJ na dobré komunikační úrovni (slovem i písmem) - dobré komunikační dovednosti - komunikace se zákazníky je základem - výborná znalost práce na PC (MS Word, Outlook, Excel...) - ochota učit se nové věci, budete muset ovládat firemní software, ve kterém vás zaučíme - znalost základů účetnictví, budete vystavovat faktury a spolupracovat s hlavní účetní - výborná schopnost organizace práce (smluv, faktur, dokladů...) a dobrý time management Nabízíme: - mzdu: 30.000,- Kč čistého! (možnost kariérního růstu a tedy i růstu mzdy) - 20 dní dovolené + 2 sick days - nástup od 1.5.2023 (HPP na dobu neurčitou)