RCA pro AE86
Kategorie:
Toyota
Prodám nový/nenamontivaný přední Roll Centre Adjusters pro toyotu corollu sprinter ae86. Je to zapotřebí pro každou hachiroku u které se snižuje podvozek. Nakonec davam jiny stavitelný podvozek ktereho je rca už součástí.
Cenu nabídněte, puvodní cena s poplatkama 150€
Jdm skyline ae82 levin trueno supra hakosuka drift hks ae 86
Cenu nabídněte, puvodní cena s poplatkama 150€
Jdm skyline ae82 levin trueno supra hakosuka drift hks ae 86
Podobné inzeráty
Dobry den,
Prodam tlumiče monroe na AE86 , tlumiče maji mit najeto max do 5000km (uz jsem koupil na aute ale davam stavitko) k nim jsou i nové pružiny a v krabici k nim mam i nove jeste zabalene (viz. Foto) snížene pružiny vmaxx (myslim ze snizeni -40mm)…
Mam i nejake dalsí díly na AE86
Ae 86 levin trueno jdm skyline supra 4age miata mx5 cappuccino starlet ae82
Dobry den, schanim Toyotu ae86 v jakemkoliv stavu (klidne nekompletni) musi mit hlavne platne doklady. Foto ilustracni pro povsimnuti.
Ae 86, Corolla, Levin, Trueno, JDM
Prodám 4ks a 4ks vstrikovacu na Toyota Supra 23250-46100 a 23250-16140. cena za komplet. jsou nove, nepouzite.
440CC DENSO FUEL INJECTOR 23250-46100 FOR TOYOTA SUPRA ARISTO SOARER 1JZ 2JZGTE
FUEL INJECTOR 23250-16140 FOR TOYOTA CAMRY TURBO COROLLA LEVIN 4AGE 4A-GE AE86
L1,2.0 D-4D,106 KW,6 st.manuál,Family,30 km,nový vůz,RV 2021,hnědá metalíza,původ-ČR,8.míst.
Výbava:
Webasto+DO,klimatizace dvouzónová automatická,8 airbagů,ABS,ESP,hlídání mrtvého úhlu,protiprokluzový systém kol(ASR),sledování jízdního pruhu,sledování únavy řidiče,360° monitorovací systém (AVM),asistent rozjezdu do kopce,parkovací kamera,parkovací senzory,rozpoznávání dopravních značek,tempomat,dálkové centrální zamykání,bezklíčkové ovládání,deaktivace airbagu spolujezdce,el.ovládání oken,el.ovládání zrcátek,el.sklopná zrcátka,elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko,klimatizovaná přihrádka,multifunkční volant,nastavitelný volant, Nezávislé topení s čas.předehřívačem,senzor opotřebení brzd. destiček, senzor stěračů,senzor tlaku v pneumatikách,venkovní teploměr,vyhřívaná zrcátka,zásuvka na 220 V,otáčkoměr,Android Auto, Apple Car Play, autorádio,bluetooth,digitální příjem rádia (DAB),ovládání vybraných funkcí vozu gesty,palubní počítač,přístrojová deska s barevným displejem,satelitní navigace,USB,dělená zadní sedadla,isofix,nastavitelná sedadla,výsuvné opěrky hlav,tzřetí řada sedadel,LED denní svícení,mlhovky,ostřikovače světlometů,xenony,litá kola,plnohodnotné rezervní kolo,tónovaná skla,zadní stěrač,zatmavená zadní skla,
Start/Stop systém.
Možnost odpočtu DPH.
Součástí vozu a ceny je variabilní úprava pro nezávislé celoroční cestování Poutník multicamper.Úprava zahrnuje:ostrovní solární systém se zdrojem pro svícení, ledničku a možností dobíjení spotřebičů (kolo,elektronika),sestavu pro variabilní spaní (lůžko/lůžko+náklad nebo 2x sedadlo),zateplení karoserie s druhým nezávislým topením pro dlouhodobý provoz,funkci elektrocentrály,ledničku,WC, palubní bar pro zchlazení i ohřev, úložné boxy,izolaci oken 3v1,zásobníky na vodu,vařič výsuvný stůl-bar,uspořádání mobilní kanceláře,GPS lokátor aj. více na
L1,2.0 D-4D,130 KW,8 st.automat,Family,30 500 km,provoz od 6/2021,oranžová metalíza,1.majitel(nekuřák),serv.knížka,původ-ČR,8.míst.
Součástí vozu a ceny je variabilní úprava pro nezávislé celoroční cestování Poutník multicamper.Úprava zahrnuje:ostrovní solární systém se zdrojem pro svícení, ledničku a možností dobíjení spotřebičů (kolo,elektronika),sestavu pro variabilní spaní (lůžko/lůžko+náklad nebo 2x sedadlo),zateplení karoserie s druhým nezávislým topením pro dlouhodobý provoz,funkci elektrocentrály,ledničku,WC, palubní bar pro zchlazení i ohřev, úložné boxy,izolaci oken 3v1,zásobníky na vodu,vařič výsuvný stůl-bar,uspořádání mobilní kanceláře,GPS lokátor aj. více na
Výbava:
Webasto+DO,klimatizace dvouzónová automatická,8 airbagů,ABS,ESP,hlídání mrtvého úhlu,protiprokluzový systém kol(ASR),sledování jízdního pruhu,sledování únavy řidiče,360° monitorovací systém (AVM),asistent rozjezdu do kopce,parkovací kamera,parkovací senzory,rozpoznávání dopravních značek,tempomat,dálkové centrální zamykání,bezklíčkové ovládání,deaktivace airbagu spolujezdce,el.ovládání oken,el.ovládání zrcátek,el.sklopná zrcátka,elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko,klimatizovaná přihrádka,multifunkční volant,nastavitelný volant, Nezávislé topení s čas.předehřívačem,pádla řazení na volantu,posilovač řízení,roletky na zadní okna,senzor opotřebení brzd. destiček, senzor stěračů,senzor tlaku v pneumatikách,venkovní teploměr,vyhřívaná zrcátka,zásuvka na 220 V,otáčkoměr,Android Auto, Apple Car Play, autorádio,bluetooth,digitální příjem rádia (DAB),ovládání vybraných funkcí vozu gesty,palubní počítač,přístrojová deska s barevným displejem,satelitní navigace,USB,dělená zadní sedadla,isofix,nastavitelná sedadla,výsuvné opěrky hlav,tzřetí řada sedadel,LED denní svícení,mlhovky,ostřikovače světlometů,xenony,litá kola,plnohodnotné rezervní kolo,tónovaná skla,zadní stěrač,zatmavená zadní skla,
Start/Stop systém,roční dálniční známka do 6/2023.
Možný odpočet DPH.
Prodáme velmi pěknou a nyní už raritní Toyotu Celicu GT Four (GT4), rok 1998. Této verze se vyrobilo pouze cca 10 000 kusů, a z auta se stává vzácná rarita. Jedná se o čerstvý dovoz z Japonska, tedy o silnější a sportovnější JDM verzi. Nulová koroze. Na přání je možné auto polepit tak, jak jezdilo v MS v Rally.
Výkon cca 270 koní, pohon 4x4, odlehčená karosérie, sportovní ABS atd. Tato Celica je pravidelně a poctivě servisovaná tak, je to běžné už jen v Japonsku :-). V ČR jsme pro jistotu udělali výměnu oleje, filtrů, brzdové kapaliny, chladící kapaliny, svíček, repasi alternátoru, auto obuli na skoro nové gumy 17 palců, dali novou baterii Varta atd. K autu jsme sehnali originální volant, řadičku a sedačku řidiče, vše pro tento model GT Four. Lze přihlásit i jako RHD na české SPZ (není v ceně), případně zajistit kvalitní přestavbu na LHD. Je jisté, že cena půjde už jen nahoru a bude kopírovat růst cen Toyota Supra, Lancer Evo a Impreza STi. SPZ na autě k autu nepatří.
Celica GT-Four ST205 byla uvedena na japonský trh v únoru 1994 a v polovině roku na australský, evropský a britský trh. Tato verze měla být dosud nejvýkonnějším modelem Celica, který dosahoval výkonu 242 k (178 kW; 239 k) u exportního modelu a 268 k (191 kW; 268 k) u modelu pro japonský trh z modernizovaného motoru 3S-GTE spojeného s převodovkou E154F. Finální verze GT-Four, silně ovlivněná týmem Toyota Team Europe, továrním týmem Toyoty v mistrovství světa v rallye, zahrnovala vylepšení, jako byla celohliníková kapota pro úsporu hmotnosti, čtyřkanálové ABS (na přání pro japonský trh), vylepšené (nadšenci přezdívané) turbodmychadlo CT20B se dvěma vstupy a ""Super Strut Suspension"".
Šestá generace třídveřového kupé ST205 GT-Four se poprvé v Evropě objevila nejprve v britských showroomech v březnu 1994 a její čtyřválcový šestnáctiventilový motor 3S-GTE se pyšnil dvěma horními vačkovými hřídeli, hliníkovou hlavou a kompresním poměrem 8,5:1 a dvojitým turbodmychadlem s mezichladičem - namísto mezichladiče vzduch-vzduch.
Pětistupňová manuální převodovka pracovala s hydraulickou jednolamelovou spojkou spolu se systémem trvalého pohonu všech kol s mezinápravovým difem LSD a zadním diferenciálem Torsen s citlivostí na točivý moment, zatímco přímé řízení mělo jen 2,2 otáčky od uzávěrky k uzávěrce.
Nové víceprvkové zavěšení předních kol ""Superstrut"" propůjčovalo vozu GT-Four působivé jízdní vlastnosti, zatímco Toyota pod kola vměstnala brzdový systém z modelu Supra Twin Turbo, který zajišťoval bezkonkurenční brzdnou sílu. Všechny vozy GT-Four měly tmavé obložení interiéru, ale jejich výbavová specifikace byla vysoká: střešní okno, elektrické ovládání oken a tónovaná skla, centrální zamykání, sportovní sedadla s bederní opěrkou, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, jedinečná 16palcová kola z lehkých slitin a klimatizace.... atd.
Auto je k vidění ve Středočeském kraji, je víceméně zcela sériové a velmi pěkné. Má krásný lak a pěkný čistý interiér