Rc auto subaru
Kategorie:
BMW
Auto je v dobrém stavu a jezdí jen po cestách. Není tam ovladač a baterka. Jináč je to v pohodě.
Podobné inzeráty
Prodám velice opticky i technicky zachovalý kombík od BMW. Tento kousek si přivezl před lety můj kamarád z Německa po prvním majiteli. Následně ho používal až do minulého roku, toho času už jako druhé auto do rodiny. Každopádně dostal služební auto a pro toto už neměl místo. Já mu měl pomoct s prodejem, ale když jsem viděl v jakém je to auto stavu, rozhodl jsem se si ho nechat pro sebe :) Bohužel teď po roce jsem zjistil že mi auto jen stojí v garáži, jezdím s ním opravdu výjimečně, a přijde mi to škoda.
Najeto necelých 260 tKm
r.v. 6/2003
Výbava:
- Automatická klima
- Tempomat
- Přední okna v elektrice
- Černá stropnice
- Vyhřívané sedačky
Stav auta je na skoro dvacet let starý kousek opravdu hodně solidní jak v interiéru, tak v exteriéru. Až na pár malých šrámů viz foto (které má na svědomí jeho žena, když s ním poslední dva roky jezdila) je skoro jako nové. Za celou dobu auto dostalo vždy vše co potřebovalo, olej měněn po 15tis a olej v převodovce po 60 tis. Rozvody dělány v 10/2021, poslední servis byl už za mně byl nový termostat, olej v motoru, zadní brzdy, uložení zadní nápravy + nějaké drobnosti aby auto prošlo v pořádku technickou + jsem nechal udělat adaptaci automatické převodovky (řadí uplně krásně, akorát mam asi trochu jiný jízdní styl než kamarád který jezdil spíš na spotřebu a přišlo mi že trochu podtáčí motor, po adaptaci vyřešeno). Nechal jsem udělat nový levy přední blatník a stříknout do barvy, protože byl trochu chycený. Jinak je auto bez koroze.
Na autě všechno funguje jak má. Klima, centrál, tempomat, rádio, okýnka, motoricky i mechanicky vše funkční.
Nedostatky:
Je to skoro dvacet let staré auto, takže i když všechno funguje, je vždycky co dělat. Nebudu sem psát nesmysl o tom, že je auto bez investic, i moje 3 roky staré auto by taky něco chtělo udělat :)))
- Na volnoběh občas drnčí tepelný štít u svodů, zapomněl jsem říct ať to vyřeší v servise
- Chybí vnitřní plastové obložení kolem okna pátých dveří
- Přední světla (projektory) svítí ještě jakž-takž, ale na příští technické už by se jim to nemuselo líbit
Upřimně kdybych s tím autem jezdil víc a měl ho kde skladovat (jinde než v garáži v centru Prahy za 3k měsíčně) tak se ho nezbavuji, ale se dvěma malými dětmi se mi takový výdaj těžko obhajuje.
Řekl bych že to vzhledem ke stavu (a vlastně už stáří) není uplně adept na denní ježdění, nebo aspoň pro někoho, kdo se o to bude starat. Zase vzhledem k automatu to na závodění a drifty uplně nebude :)))
Auto je k vidění v Praze - Malé straně.
Při slušném a věcném jednání jsem schopný bavit se o ceně u auta.
520D G31 ,B47-140kw ,automat 8q-8HP asi nejlepší převodovka v dnešní době, zadokolka !!(bezstarosti oproti XDRIVE)rok 2017 ,najeto 123tkm doloženo CEBIA, CV , historií z BMW, k autu COC list, komplet dokumentace, 2klíče ,el. serviska ,v minulosti jedna pojistná událost , odřený PP roh nárazníku , lakováno do rozstřiku , bez výměny a sundání nárazníku,jinak je na autě všude původní lak .
Auto je ve stavu tak jak by jsme si asi všichni přály a vždy tomu bylo u aut z Německa, nebudu tu psát pohádky o stavu nového auta a majitelích důchodcích jako píšou všichni , ale auto měl pouze jeden majitel , v zimě prakticky nejezdilo nemělo zimní pneu , auto jezdilo na servis pouze do BMW , kupováno u mého dlouholetého kamaráda v Německu privát, žádný bazar nebo přeprodej ,o auto bylo maximálně postaráno.
Stav vozu : interiér je téměř v 99% stavu auto vypadá na poloviční nájezd , vše elektrické v interiéru vyzkoušeno a funkční není tam co řešit .
Podvozek po důkladné kontrole na zvedáku , žádný uník motor-převodovka-diff , žádná vůle nikde na ničem , žádná koroze nikde není ani okysnutý diferenciál či nápravnice což je zvykem i u měnších nájezdů a mladších BMW
Motor startuje hned i v -15 ,běží rovnoměrně ,žádné nežadoucí zvuky ,plný výkon , korekční hodnoty vstřikovačů a DPF jako nové , čistý výfuk - pravidelná regenerace ,na diagnostice po najetí 1000km žádné chyby ,automat řadí perfektně , spotřeba na dlouhou vzdálenost bez problému pod 5l ,couračky 5.8l ,auto je na cestě stabilní a pevné , brzdy ostré ,jezdí naprosto bez jakéhokoliv problému , a nevyžaduje žádný servis v blízké budoucnosti ,zkontrolováno nejlépe jak šlo .
Karoserie , všude na autě původní lak (viz video prohlídka) na autě nikde žádné promáčklíny , lak je pěkný , vše perfektně spasované , když půjdu do uplných detailů nějaká škrábance na zadním nárazníku na nakládací ploše do kufru, a LP kolo má asi pár menší šrám od parkování jinak je auto 100%.
z výbavy : originální nedodělávaný M-paket , LED světla, přední i zadní dynamický parkovací asistent , BMW Conected , různé Safety asistenty hlídání v pruhu , překážky apod. , origo el tažné , R19 originál ALU kola MPAKET (za příplatek ), Adaptivní tlumiče , skla s ochrnaou proti slunci , komfort sedačky - s výhřevem i ventilací ,( asi nejlepší sedačky jaké tam mohou být ) , Ambietní osvětlení interiéru různýma barvama , bezdrátová nabíječka ,digi budíky.
U mě na servisu (zabývám se servisem BMW již řadu let ) prošlo auto kompletní kontrolou ,udělány filtry, olej , destičky komplet ,nové zimní pneu na R19 v hodnotě 18k,černé ledvinky (původní přidám)
Auto na origo R17 ALU , případně R19 M-Paket za příplatek
Auto je přihlášeno na CZ doklady , prošlo legální STK s 0 chybama s pochvalou za stav ,není odpočtové DPH
videoprohlídka
80 fotek:
Vše udržováno v originále - žádný tuning. Auto v Německu garážované v mém vlastnictví vždy venku pod přístřeskem, vzhledem k tomu je auto bez koroze. Auto je v plné výbavě chybí pouze šíbr a sport sedačky. Mám servisní knížka do určitých km. Auto není havarovaného.
Jsem opravdový majitel tohoto vozu, žádný překupník nebo bazar na prodej nespěchám.
BMW 325ci e46 141kw
Rok výroby je: 9/2005 (poslední model facelift)
Nájezd 230 000km
Výbava top:
Harman kardon
Černá stropnice
El. Sedačky s výhřevem
Síťka/ stínítko zadního skla
A mnoho dalších
Interiér červená kůže
STK dělaná 08/2022
Příběh:
Auto jsem koupil 4/2019 dovezeno z Německa po prvním majiteli s nájezdem 200 500km , dovezl to překupník z Berouna a v ČR jsem první majitel. Od koupi auta jsem proinvestovl 230 000,- bez faktur. Auto pořízeno jako SMG II ve 218 000km zkolabovala hydraulika v převodovce, auto profesionálně přestavěno na 5st manuál, veškérá elektronika přeprogramovaná tak aby fungovala jako originál: řidiči jednotka, světelný modul, budíky atd. Do přestavby jsem investoval 120 000+ tak aby vše bylo zachované jak kdyby to vyjelo z linky BMW, po přestavbě auto bylo prohlednuto v Renocar Brno slatina, zapsáno v TP. Vzhledem k přestavbě má auto pouze jeden klíč
Opravy:
Olej vždy 5w40 total quartz
Vždy před 10tkm komplet servis, vždy kvalitní olej a filtry, tankovalo se vždy jen Verva 100 na benzině
komplet brzdy ATE (desky, kotouče, kapalina, levá strana komplet nove brzdiče origo BMW)
Přední ramena kol obě
Zadní rameno pravé
Výměna oleje v diff
Vylměna oleje v manuál převodovce
Nová váha vzduchu origo BMW
Nový alternátor Bosch + baterka Varta
Nové řemeny
Komplet silentbloky na přední nápravě a diferenciálů
Nová spojka manual
Nové táhla řízení
Nová hadice chladicí kapaliny s odvzdušnovákem
Nové svičky
Nová ruční brzda seřízena již 2x
Palivový filtr německý
Light modul origo BMW
Prohlédnuto a registrováno v Renocar Brno všechny svolávačky Ok
Kompletní renovace laku rozleštění + keramika na 2 roky v profi servise + opraveny všechny škrábance, odřeniny případně ťukance
Interiér profi čištění + ochrana voskem
Rozleštění světel
Geometri 2x
Brzdové čidlo
Reset škrtici klapky
Vyvážení všech sad kol
Dokoupen kryt převodovky dříve chyběl
Auto má protikorozni nástřik podvozku
K autu nabízím dvě sady origo BMW kol
1. Sada 225/45 R17 gumy kleber celoroční pořízené 2019 nájezd 25tkm
2. Sada dvourozměr předek 225/40 R18 a zadek 255/35 R18 komplet nové pneu Michelin crossclimate celoroční nájezd 1tkm tyto kola jsou rozleštěné s nánosem keramiky
3. Nové šrouby kol mam je na obě sady a jsou ošetřené proti korozy - protože kola už jsem jednou odvrtával a nepřeji to nikomu.
Možná výměna za yamaha R1
Prodám BMW 318i E46 M43 Turbo 310hp 480nm , auto kupováno před rokem a čtvrt od Dominika Kouby. Ten měl BMW jako projekt na přestavbu na Turbo , vybírána pěkná kastle.
Před koupí měněno: chladič, expanzka, vodní pumpa , přední ramena s uložením , všechny 4 kotouče a desky ,brzdové třmeny,alterátor repas, nový řemen, stavitelný podvozek ,tuhostně i výškově s předním stavitelným uložením , hydro ruční brzda ALL4DRFT montovaná msíto původní (může být od nerozeznání od origo).
Dominik auto využíval multifunkčně, jak na normální „ježdění“, tak na závod v Gymkhaně.
Další upravy rejdové podložky + 30% ,zavařený diff s poměrem 3.48 , možno za příplatek i 4.44 (těžko sehnatelný ) sportsitze Alkantra , Alkantra sportovní volant s nábou , a další mraky optických úprav jako přední origo xenony, zadní face světla, přední paket nárazník , podložky pod kola +2cm se štefty.
K tomu nejdůležitějšímu na motoru co bylo děláno,nové šály na klice,těsnění pod hlavou ,těsnění prsou ,víka ventilů ,svíčky Denso,nový olej 15w50 Motul 300V ,ostrá vačka Dbillas + dvojité tvrdší pružiny Dbilass , hlava srovnaná,ventily zabroušené,ventilové gufera, hydorštelym, hlavové šrouby.
Turbo : TD05 Subaru Impreza WRX STi+elektronická regulace tlaku
Intercooler a hadice FMIC
BOV FMIC
Vstřikovače Bosch 630ccm Porsche GT3
Čerpadlo Bosch Motorsport 040
Flex Fuel senzor pro E85
Oil Catch Tank
Custom svody i vyfuk
Auto běží na plně programovatelné jednotce ECUmaster, veškerá live data do tabletu skrz bluetooth adaptér. širokopásmová lambda Bosch s externím budíkem na AFR , externí analog budík na tlak oleje a tlak turba ,možnost LaunchControl, ALS atd...
Spojka komplet 330i e46 nová půl roku
Na autě je další spousta úprav ktere nejsou vidět ale jsou třeba k správnému fungování ,z auta nic neteče, je to auto primárně na blbnutí takže nečekejte super leštěnku.
Bohužel teđ odešlo turbo, takže to znamená vyměnit turbo a dojet na brzdu, kde vše opět naladí na maximální výkon a spokojenost (investice celkem 5 - 15 tis)
Na auto bohužel vůbec není čas, takže lepši když bude u někoho, kdo ho využije víc.
Hezká kola nejsou v ceně, auto bude na r15-16. Případně i prodej difu 4.44 a dalších věcí.
Celý proces stavby má Dominik na YouTube.
Bazary nevolat!
Cena 135.000,-
Prodám svoje Bmw e61 535d, 2005, 200kw.
Nespornou výhodou vozidla, je nájezd 208 000km . Nejsem uplně člověk, co by vybíral auto podle nájezdu ale není to má první 535d a na autě je poznat, že motor a zbytek komponentu je nadstandardně zachovalý a odpovídá nájezdu . Rád zašlu VIN pro ověření . Auto vlastnil 13 let známý takže celkem znám jeho historii . Jednou bylo lehce bourané na předek . Nic hnutého ani podobně ale pochopitelně to uvedu než mě u toho 20letýho auta bude někdo pobíhat s měřičkou laku a chtít slevu 50. Vyměněné světlo, kapota , blatník a vyletěl bag . Na autě se dělal standartní servis oleje po 10-15 k , ja navíc cca 15k km zpět dělal olej v převodovce a brzdové desky a nejake drobnosti .
Auto je obuté na dvourozměrných 19’ R.O.D 275 vzadu , 245 vepředu . Zánovní letní pneu .
Z nedostatků uvedu Kosmetiku ( nekolik ďůlkú na karoserii praskly plastovy práh na narazniku chybi jedna krytka .
Po havárii v minulosti dan špatný typ airbagu ( tím pádem svítí , dále asi špatný kroužek pod volantem tím pádem svítí aktivní řízení ) s autem jsem i tak najel skoro 30 000km bez jedinneho problému i vzhledem k popsané barevné diskotece .
Prostě pokud auto technicky funguje bez problemu, tyhle veci neresim ale chápu, že normalní lidi ano.
Auto má odstraněné dpf a egr dělám to tak u každé m57 a najel s nima takhle statisíce km bez poruch, takže přesvědčovat mě o tom že to je nesmysl, je zbytečný oboje však k autu přidám vše je plně funkční . Tzn. buď vrátit díly nebo upravit soft nakonec jsem pořídil jiné auto tak zustalo tak nejak na půli cesty , provozu to samozrejme nebrání auto normalně funguje a ma 100% výkonu . Soft je originální auto zatím nebylo nikdy nijak upravováno.
Auto absolutně bez koroze .
Na poměry 535d celkem chudá výbava , vše důležité tam je ( černá kůže, velká navi , aut klima) ale pochopitelně by tam toho mohlo byt víc . Foto interieru přidám, musim tam napřed uklidit .
Řekl bych hodně slušnej základ, co nevyžaduje žádné velké investice , ale spis doladit celkem dost detailu .
Stk do 06/2024
Cena včetně 19’ alu 119 000.
Cena bez kol 99 000.
Prodám Bmw 7 e66 730LD 2008 long (dlouhá verze)
auto mam 4 roky a jsem sním moc spokojený jezdí dene v provozu ! prodloužená verze
Bohatá Výbava :
Podvozek mechy(nivo)- EDC - Dynamik drive tudiž Full !
Světla předni Xenony Dynamik Xenon natačeci do zatáček
automatické dálkové světla
Keyless bez klíčové odemykání i start
El sklopné zrcátka
El roleky v celém autě
Tlačítka na El otevírání brány či garaze
Chrom packet po celem aute
Night vysion camera
Auto ma AUX cabel CD měnič i TV tuner
Profesionální hudba Top hyfi profesional
Logic 7
Rádio ma připojeni na AUX cabel !!!
Interiér sedadla černá kůže komforty vyhřívané
elektrické roletky zadni okno i bocní okna plne v el
Střešní okno sibr
Webasto nezávislé topení
El otevírání kufru
dověry dveří
long prodlouzena verze !!
bluethut sparovani s telefonem
DvD navigace
PDC senzory parkovací
Atd...
Provedené opravy preventivně
Výměna řemenice řemen řemen klima nova napln klima všechny kladky napínáky originál INA
Výměna ramen přední náprava lemfender výměna těsnění na motoru pod olejovým držákem filtru nové termostaty všechny Behr nová žhavicí jednotka + 6 žhaviček NGK nove filry výměna oleje v převodovce i motoru
nová baterie ted už rok stara Exide start stop
nová el.vrtule na klimu !
auto se bude prodávat na zánovních gumach R17 a kolech R17
BMW kola R19 nejsou součástí ale zatím jsou na autě
Auto normálně jezdí řadi každý den v provozu
Servisní knížka 3.ks klíčů org
Bez klíčové odemykání keyless
V CZ jsem první majitel dovoz ze SR od kamarada co auto měl cca 6-7 let
věe puvodni stav žádný tuning!! auto ma org. najeto 600.000 km na aute to není znat jezdí moc pěkně!!! o auto bylo starano vždy
Motor i převodovka jde krásně ! auto startuje na brnk !
Nedostatky : malej puchiřek na zadnich dveřích dole v rohu nejde moc videt , prasklinka laku na zadním sloupku , radio by chtelo nechat udelat repas koncoveho stupne.
AAA.Auto a jim podobní bazary prosim nevolat nepsat !!!