inzerce, prodej, prodám, bazar

Rarita 3/4 motocykl New Map Baby 150, r,v, 1938

Kategorie: Veteráni

Raritní francouzský motocykl New Map Baby, r.v. 1938, dětská 3/4 velikost, bez dokladů. Motocykl přivezen před 5ti lety z Francie ve stavu po starší renovaci, částečně funkční a kompletní. Nyní námi provedena rozborka a kontrola motoru, nová ložiska na klice, seřízení, palivové cesty, renovace sedačky, nový elektrosvazek a další potřebné úkony. Nyní plně funkční a provozuschopný. Motocykl byl původně homologovaný pro silniční provoz, je tedy možné, že půjde postavit na veteránské doklady. Před válkou byly motocykly této velikosti ve Francii sériově vyráběny značkou Moto MR (Mandille et Roux) a New Map. Tyto motocykly často sloužily jako atrakce v manéžích a dokonce se na nich pořádaly i závody dětí. Do dnešních dob se jich kompletních a funkčních mnoho nedochovalo a jsou vyhledávanou sběratelskou raritou. Nabízený exemplář je z roku 1938 a osazený nejsilnějším motorem 150ccm, se kterým se "Baby" dodávalo (nejběžnější byly verze s motorem Sachs 98).
Rarita 3/4 motocykl New Map Baby 150, r,v, 1938
Podobné inzeráty
Jawa 500 OHC Rotax typ 825 1985 - originál 1 z 30 vyrobených
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV. Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax. Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm. Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná. Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa. Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze. Dohoda možná. Prvotní kontakt prosím přes email.
Studebaker commander 1938-Výměna
Studebaker commander 1938 prodám nebo vyměním s doplatkem i bez za motocykl, vůz, terení vůz tento vzácný a málo výdaný předválečný USA Studebaker Commander 1938 typ. 8A 4 dveřový sedan 5 míst, motor 6 válců/3707CC, 226,2 cu.in., 90 hp; wb: 116,5 palců auto je dovezené z Nového Zélandu vhodné na veteránské značky. Motor řadový šestiválec s manuální 3 stupňovou převodovkou.Motor lze protočit a převodovka řadí. Délka vozu 510cm. Velmi dobrá investice. Vhodné na stavbu Hot rod, street rod nebo rat rod Ceny tohoto vozu v zahraničí na renovaci začínají na 14000 euro Výměnu nabídnut e-mailem děkuji
Zundapp 200 dbk.1938
Zundapp 200 dbk.1938 Na prodej originální zundapp v krásném puvodnim stavu,lak,linky,chrom a vsechny drobné detaily,rok 1938. Platne české doklady.scislovane po prvním majiteli. Original motor po go klikove hridele,dalsi náhradní 2 motory dbk. V tomto krásném puvodnim stavu těžko sehnatelny stroj.kouknete i na me další zajimave inzeraty..Vice info prosim volat.dekuji
ČZ 98 - Motory, Rotory r.v.1938 a r.v.1946
Prodám na ČZ 98 r.v.1938 a ČZ 98 r.v.1946 prodám tyto motory. Komprese perfektní, rychlosti řadí, kartery párové. Stav viz foto. Motor r.1938 s karbecem 8499kc a motor r.1946 kompletní zapalování 7499kc. Rotory navíc 999kc/kus nebo výměna za díly na JAWA Robot, ČZ Tourist, ČZ předválečná 250, 175, Mosazné pumpičky, Trojúhelníkové plechovky na olej.. Osobní odběr ideální, nebo zaslání po platbě předem na účet + 349kč. Zájemci volejte , pište nebo odpovězte na tento inzerát. Zasílám i na Slovensko, Vícero fotek rád zašlu..
Triumph 6/1 650 OHV Twin
Na prodej vzácný a sběratelsky velice zajímavý motocykl Triumph 6/1 650 OHV , který se vyráběl mezi lety 1934 až 1936. Je to úplně první paralelní dvouválec vyrobený Triumphem. Navrhl jej slavný konstruktér Val Page. Tento motocykl je předchůdcem slavného Speed Twina a Tigera 100, které odstartovaly éru paralelních dvouválců. Tohoto typu bylo vyrobenu nejspíš 100 až 600 ks, dochovaný počet se odhaduje na cca 35. Vrchem ovládané ventily dvouválcového motoru nejsou na motocyklu zapouzdřeny, primární převod z klikové hřídele na převodovku je řešen ozubeným soukolím, převodovka a motor jsou smontovány do monobloku, spojka je mokrá v hliníkovém krytu. To vše tvoří impozantní a velice moderní motor, který je vsazen do velkého, masivního podvozku. Motocykl byl určen pro těžkou práci, zejména pro připojení sidecaru. Solo je ovšem také skvělý turistický model, vynikající hladkým chodem motoru, pružností a sílou. Jedinečná příležitost pořídit si výjimečný a téměř nesehnatelný motocykl. Motocykl je v nedokončené renovaci.
Prodám motocykl NSU 601 OSL
Nabízím k prodeji motocykl NSU 601 OSL, rok výroby 1938. Obsah 562ccm, 18 kW. Motocykl byl renovován před 15 lety, v minulosti byl dovezen z Holandska, po motoristické stránce je v perfektní kondici s CZ doklady. Pro více info mne můžete kontaktovat i na whatsap. Prosím jen vážný zájem.