Publikace Závodní motocykly NTM 2002
Kategorie:
Veteráni
Velice pěkný stav, možné zaslání poštou.
Podobné inzeráty
TATRA 1947-1997 v archivní dokumentaci / in archive documentation je svojí formou ojedinělá publikace o historii jedné z našich největších automobilek. Unikátní publikací je již v tom, že je nejrozsáhlejší knihou o firmě Tatra, která kdy vůbec byla vydána. Jedná se o limitovaný náklad 499 číslovaných kusů, určených především specialistům, kteří s firemní dokumentací k vozům Tatra z jakýchkoliv důvodů pracují, ale dobře poslouží také vlastníkům historických vozů značky Tatra, nebo zájemcům o bohatou minulost této značky. Publikace vznikla v autorské „dílně“ na slovo vzatého experta a dlouholetého ředitele muzea Tatra - Karla Rosenkranze, a znalce historie Tatry Mojmíra Stojana, který na tuto značku upřel svoji pozornost již v několika svých pracích v minulosti. Publikace sestává téměř výlučně z původní originální firemní dokumentace, prospektů, katalogů, fotografií, výkresů, odborných textů, resp. záznamů ve firemních knihách, které produkci Tatry v období uvedených let doprovázely, a tím se nyní vydaná publikace zásadně liší od všech dosud značce Tatra věnovaných. Opírajíce se pouze o faktografický autentický materiál nemá publikace obvyklou textově výkladovou podobu a všechny uváděné údaje, statistika, tabulky a charakteristika jsou nejpřesnější z reálně možných. Dílo o rozsahu přes 2000 stránek je druhý díl z celkem dvoudílné encyklopedie, která má ilustrovat celých uplynulých 100 roků světoznámé značky, těšící se velké popularitě i v zahraničí. Současné vydání je kvůli obřímu rozsahu rozděleno do čtyř svazků, které jsou instalovány do speciálního pouzdra. Všechny titulky a manuál jsou uváděny dvojjazyčně - česky a anglicky, aby mohla publikace sloužit komukoliv bez jazykových bariér.
Plný název: TATRA 1947-1997 v archivní dokumentaci.
Podnázev: Limitovaná edice 499ks
Autor: Karel Rosenkranz, Mojmír Stojan
Jazyk: Čeština,Angličtina,
Vazba: Pevná
Nakladatelství: MS Press
Hmotnost: 5030 g
Rozměry: 230 × 240 mm
Rok vydání: 2017
Prodávám za pořizovací cenu 5990kč z důvodu že se mi sešli dvě tyto publikace.
Kniha je nová,nepoškozená,nečtená a zabalená v neporušené původní folii.
Fotky v inzerátu jsou ilustrační v případě zájmu mohu poslat fotky nabízené knihy i s číslem výtisku.
Katalog k výstavě NTM - 100 let motocyklového sportu v českých zemích (listopad 2001 - březen 2002).
Neměl by jste někdo doma podobný otáčkoměr, potřeboval bych ho na starou silniční závodní motorku, bylo by asi jedno do kolika by měl stupnici, cca 8-10000, případně i dělaný náhon - převod na levé víko motoru Jawa 90 a kulatý válec s hlavou ze závodní MZ co se používal na moto Kleva aj. motor Jawa 90 v obsahu 50 - 125 ccm, takže koupím starý závodní otáčkoměr cca do 20000 otáček na motocykl značky PAL AP Křižík Smiths Kröber Motoplat aj., případně bych měl zájem i o jakékoliv jiné díly na dobové závodní motocykly kapotáž motorové díly kartery s TK označením válec hlava zapalování apod., nádrž rám kolo s náběrem vzduchu řidítka vidlice tlumiče sedlo bobík výfuky karburátor BVF Amal GP TT Jikov prototypový Vlk Dellorto SSI aj., klidně i dokumentaci fotky startovní listiny plakety plakáty poháry aj., i k jinému motor sportu - dragster sprint motokára terénní moto soutěžní trial ....., díky za jakoukoliv nabídku.
Unikátní motocykl vyrobený ve Výzkumném a Vývojovém závodě n.p.Jawa v Praze-Strašnicích(VVZ Jawa) v malé 30-ti kusové sérii pro potřeby Ministerstva vnitra 5.správa SNB(ochrana ústavních činitelů-doprovodná služba).Určený byl pro čestné doprovody u Hradní stráže v letech 1985-1990.Známé jsou například videa a fotografie těchto motocyklů při návštěvě Michaila Gorbačova v dubnu 1987 v Praze a Bratislavě.Po vyřazení ze služby u Hradní stráže v roce 1990 byly v podstatě ještě zánovní motocykly předány krajským útvarům dopravní služby Policie ČR.Po rozdělení Československa v roce 1993 zůstalo v ČR 15 těchto motocyklů dalších 15 na Slovensku.Postupně pak v letech 2000-2002 byli vyřazovány z majetku MV.
Na stavbu motocyklu byl použit rám Jawy 350-634 a rakouský soutěžní motor Rotax.
Motor: Výrobce ROTAX GMBH Austria,Typ 506 Enduro,zdvihový objem 504ccm,výkon 42k při 7000 ot/min,vrtání/zdvih 89x81mm.
Stav:Motocykl byl šetrně renovován v Praze-Strašnicích panem Křížkem před cca 6lety z důrazem na původnost a celkovou funkčnost.Tento motocyklový odborník motocykly tohoto typu velice dobře zná,právě on se totiž podílel v 80letech na vývoji a výrobě tohoto typu přímo ve VVZ n.p.Jawa v Praze-Strašnicích.Nikdo povolanější než on není.Motocykl byl vrácen do původního stavu tak jak jezdil u hradní stráže v 80.letech.Stav před renovací tzn.motocykl v barvách Policie ČR,stejně tak jako renovaci samotnou doložím fotografiemi.Motocykl je plně funkční a účastnil se v minulosti několika akcí a srazů převážně PČR a AČR.Několikrát byl vystavován přímo na Pražském hradě při Dni ozbrojených sil ve společnosti dalších motocyklů hradní stráže.Vše zdokumentová účely vystavení má tento motocykl i původní VB SPZ která samozřejmě není platná.
Původ a doklady:Předně je potřeba říci že se nejedná o žádnou repliku či plagiát či dodatečně upravený Rotax z anglického zastoupení Škoda GB v Norfolku(kde byli krátce v 80letech montovány podobné motocykly pro britský trh).Ale o prokazatelně autentický stroj 1 z 30-ti vyrobených. Původně používán na V.správě FMV(SNB)ČSSR.Používán byl jako doprovod vládních kolon především zahraničních delegací.Po roce 1990 předán krajskému útvaru dopravní služby Policie ČR v Praze.Po zhruba desetileté službě byl tento motocykl vyřazen z majetku Ministerstva vnitra ČR v lednu roku 2001.Jedná se o originální stroj toto doložím.Motocykly jsou známy pod jejich výrobními čísly a lidé kteří je vlastní o nich vzájemně ví.Mám k dispozici rozsáhlý archív motocyklů Jawa typu 825 Rotax,včetně fotografii všech jednotlivých motocyklů od výrobního čísla 000001 až po číslo 000030,jejich majitelů a a kontaktů na ně.Dále archivní technickou dokumentaci,jak typu 825,tak motoru Rotax(katalog ND, dílenskou příručku, atd) a archivní fotografie motocyklů a příslušníků SNB v dobových uniformách,videa.
Motocykl je bez TP.U policie byl používán na vyjímku ze zákona.Na veteránské doklady přihlásit lze.
Dohoda možná.
Prvotní kontakt prosím přes email.
Koupím silniční závodní motocykl na sprint starý dragster dobovou stavbu či jen motor přestavěný na závodní značky Jawa pionýr 50 3 či 4kvalt a více upravený z jawy 90 či 500 600 DT plochodrážní kompresor ESO apod. čz motokross dvoulauf žluťásek 980 Faltovka boxer do V řadový aj. Manet Tatran MZ Bultaco Sachs Rotax Pavesi Maico DKW NSU či automobilový motor Tatra 603 Škoda Fiat Wartburg Trabant aj., zkrácený, prodloužený...., motor na malé koště pincek pionýr fichtl s vodním chlazením Krejbich vícekvalt aj. motor předělaný na rotační šoupě deskové válcové vodníka na více rychlostní přestavěný z dvou na čtyřtakt aj., i jen jeho samostatný díl, dělanou hlavu válec závodní karburátor Amal BVF Dellorto aj., i doma stavěný motor do V řadový boxer nebo kartery a převodovku označené testační raznicí TK, Soutěžní motor čz scott nebo jen jejich díly víko válec řazení karter apod. Závodní ND jako dělaná kapotáž nádrž rám kolo s náběrem vzduchu pro chlazení výfuk ..., či dokumentaci ze závodů, fotografie startovní listina film plaketa plakát pohár ..., případně jiné závodní dobové stavby, jako motokára, silniční moto, vodní kluzák, trailku, minikáru apod. Děkuji za jakoukoliv nabídku.
Koupím starou trialku Petrovku trialka terénní trialový motocykl dobová doma stavěná terénní stavba motokross na závody motocross minikáru hurtovnici sajdu na sjezd z kopce gravity race motokára nebo silniční závodní motocykl či starý sidecar dobovou stavbu či jen motor přestavěný na závodní na silniční moto dragster sprint motokáru rychlostní člun kluzák loď závodní motor značky Jawa čz Manet Tatran MZ Bultaco Sachs Rotax Pavesi Maico či automobilový motor Tatra Škoda Fiat Wartburg Trabant aj., upravebný přestavěný motor pincek 50 pionýr 550 555 20 21 23 fichtl s vodním chlazením Krejbich vícekvalt aj. motor předělaný na rotační šoupě deskové válcové vodníka na více rychlostní přestavěný z dvou na čtyřtakt aj., i jen jeho samostatný díl, dělanou hlavu válec závodní karburátor Amal BVF Dellorto aj., i doma stavěný motor do V řadový boxer nebo kartery označené testační raznicí TK, lodní motor dělaný, závěsný, přestavěný z motocyklového jawa čz MZ nebo König Delfín MONO apod. či předválečný z USA Německa např. bronzový hliníkový boxer aj. Soutěžní motor čz scott skott nebo jen jejich díly spojka klika řadící vidlička startování karter apod. Závodní ND jako dělaná kapotáž nádrž rám kolo s náběrem vzduchu pro chlazení výfuk ... Děkuji za jakoukoliv nabídku.