Public relations - moderně a účinně - Václav Svoboda
Kategorie:
Učebnice, skripta - VŠ
Prodám nikdy nepoužitou učebnici "Public relations - moderně a účinně" od Václava Svobody.
POPIS
Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.
Specifikace
N ázev: Public relations - moderně a účinně
Autor: Václav Svoboda
Vydavatel: GRADA
ISBN: 978-80-247-2866-7
Počet stran: 239
V případě zájmu pište na obalvhs@
V Brně osobní předání, jinak poštou.
POPIS
Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR. Výrazně přepracovaná a doplněna je tematika spolupráce s novináři, novinky najdete k lobbingu a word of mouth a řadě dalších témat. Nové vydání zohledňuje české prostředí a obsahuje řadu příkladů z praxe. PR manažeři firem a PR agentur i nekomerčních organizací (např. nemocnic, nadací apod.), tiskoví mluvčí a studenti marketingové komunikace se v knize dozvědí, jakými aktivitami a technikami vytvářet a udržovat pozitivní vztahy s veřejností: od corporate identity jako prostředku dosažení žádoucího image organizace přes komunikační management, krizovou komunikaci a práci s médii až po ucelené akce, events a sociální sponzoring, corporate publishing a PR on-line. Zjistí také, jak účinně řídit PR v neziskových organizacích, jak měřit účinnost PR v praxi či jak fungují PR agentury.
Specifikace
N ázev: Public relations - moderně a účinně
Autor: Václav Svoboda
Vydavatel: GRADA
ISBN: 978-80-247-2866-7
Počet stran: 239
V případě zájmu pište na obalvhs@
V Brně osobní předání, jinak poštou.
Podobné inzeráty
Prodám set učebnic:
Učebnice evropské integrace, Lubor Lacina, Jan Ostřížek, Barrister a Principal, 2012, nová, 190 Kč
Evropské křižovatky, Jan Hodač, Lubor Lacina, Petr Srejček, Barrister & Principal, 2014 jako nová, 150 Kč
Public relations – moderně a účinně - 2., aktualizované a doplněné vydání, Václav Svoboda Grada Publishing, 2009, jako nová, 250 Kč
Celý set za 400KČ, osobní odběr možný, poštovné dle ČP
Prodám učebnice anglického jazyka pro vysoké školy English for International and pablic relations Mgr. Jelinkovaá v dobrém stavu za 150 czk Dopravu po Praze zajistíme zdarma . Prosím kontaktujte na mobil od 11:00 do 22:00 nebo na e-mail . Děkuji Svitlana .
1. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času - Susan Horner & John Swarbrooke (Grada 2003, 486 stran, perfektní stav) 209 Kč.
2. Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková (Grada - 2010, 288 stran, velmi slušný stav) 209 Kč.
3. Manažerská psychologie - Mikuláštík Milan - 2.aktualizované a rozšířené vydání (Grada 2009, 380 stran, velmi slušný stav) 209 Kč.
4. Etické řízení ve firmě - Putnová, Seknička (Grada 2007, 166 stran, výborný stav) 139 Kč.
5. Public relations - Václav Svoboda, 2.aktualizované a rozšířené vydání (Grada 2011, 239 stran, perfektní stav) 179 Kč.
6. Slovník mezinárodního podnikání - L.A.Presner (Victoria Publishing 1995, 303 stran, perfektní stav) 75 Kč.
Prodám použitá skripta ČVUT FEL pro obor silnoproud elektro-energetika:
Fyzika 1 (2003) - Pavel Kubeš, Zdeněk Kyncl
Fyzika 1 Semináře (2001) - Stanislav Pekárek, Milan Murla
Fyzika 2 Semináře (2002) - Petr Kulhánek, Karel Malinský, Milan Murla, Stanislav Pekárek, Jaroslav Plocek
Úvod do Ekonomiky - Základy Makroekonomiky (2006) - Helena Fialová
Základy teorie obvodů 1 Cvičení (2004) - Roman Čmejla, Václav Havlíček, Ivan Zemánek
Základy teorie obvodů 2 Cvičení (2004) - Roman Čmejla, Václav Havlíček, Ivan Zemánek
Cvičení z elektrických pohonů (2007) - Jiri Pavelka, Jiri Lettl, Vit Hlinovsky
Komponenty vykonove elektrotechniky (2006) - Vitezslav Benda, Vaclav Papez
Elektronika Laboratorni cviceni (2005) - Julius Foit, Jan Vobecky, Viz Zahlava
Elektromechanicke Menice cviceni (2008) - Petr Vozenilek, Pavel Mindl, Vladimir Novotny
Prodám učebnice na UJAK, učebnice samostatně za 50Kč/kus, nebo cena za vše 400Kč. Jedná se o knihy:
Základy státoprávní teorie, ekonomie a ekonomiky a neformální logiky
Úvod do sociologie - Radomír Havlík
Právníkovi fejetony aneb PF - Petr Hajn
Sylabus římského práva soukromého - Antonín Hrdina
Svoboda projevu - demokracie, rovnost a svoboda slova - Petr Jäger, Pavel Molek
Ekonomie - základy pro porozumění tržní ekonomice - Pavel Hejtman - UJAK
Makroekonomie I - Kamil Fuchs - Masarykova univerzita
Mikroekonomie - Kamil Fuchs - Masarykova univerzita
Hezký den,
nabízím k prodeji odbornou literaturu vhodnou zejména ke studiu na vysoké škole se zaměřením na ekonomiku, podnikání, management. personalistiku atd.
Některé tituly nebyly vůbec použity (PEK, zahraniční obchod atd.), z jiných se čerpalo na zavěrečnou práci.
Zde je soupis:
- Projektový management; Doležal Jan a kolektiv 2016 400,-
Vazba knihy: pevná / vázaná
ISBN: 978-80-247-5620-2
- Podniková ekonomika - klíčové oblasti 2018 Taušl Procházková Petra, Jelínková Eva 250,-
Vazba knihy: měkká / brožovaná
ISBN: 978-80-271-0689-9
- Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy 3., aktualizované vydání 2017 Scholleová Hana 300,-
Vazba knihy: pevná / vázaná
ISBN: 978-80-271-0413-0
- Zahraniční obchod, Teorie a praxe 2009 Svatoš Miroslav a kolektiv 300,-
Vazba knihy: měkká / brožovaná
ISBN: 978-80-247-2708-0
- Makroekonomie, 3., aktualizované a rozšířené vydání, Jurečka Václav a kolektiv 2017 300,-
Vazba knihy: měkká / brožovaná
ISBN: 978-80-271-0251-8
- Mikroekonomie, 3., aktualizované a rozšířené vydání, Jurečka Václav a kolektiv 2018 350,-
Vazba knihy: měkká / brožovaná
ISBN: 978-80-271-0146-7
- Řízení změn ve firmách a jiných organizacích, Kubíčková Lea, Rais Karel 2012 200,-
Vazba knihy: pevná / vázaná
ISBN: 978-80-247-4564-0
- Strategický marketing, Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání, Jakubíková Dagmar 2013 400,-
Vazba knihy: pevná / vázaná
ISBN: 978-80-247-4670-8
Všechny knihy jsou ve velmi hezkém stavu, nepopsané, stránky nejsou přeložené atd. Stav A+.
Preferuji osobní převzetí Brno, Vyškov, ale mohu odeslat i přes Zásilkovnu.