Prodám tento elektromateriál
Kategorie:
Náhradní díly
Prodám tyto elektrodíly,nové-nepoužité.Více info na tel.č.017860
Podobné inzeráty
Prodam rozvody pro Mazda 2.3i disi turbobenzin. Motor v Mazde 3mps 6mps CX7 cx-7. Zaujimam sa o tento motor, mam 7 let skusenosti, pro zakazniky v cene t.j. zdarma.
Poradim s udrzbou opravou.
Volat jenom prac.dni 9-17h. nebo SMS take na tel.c. 00421907069996
Samozrejme se bavime o novych originalnich dilech Made in Japan a to novych doslovne - ne ulozenky nepodarenych variatorov ci nahradach made in China ci USA. To same co davaji korektni prodejci Mazda CZ SR. Najnovsi generace variatoru je oznacena pismenem C.
Doporucena kontrola pri 120.000km, kolem 150-180.000km uz je slyset u mnoha motoru volny retez.
Mam i pripravky pro montaz pro sikovneho mechanika ci kutila (pri rozvodoch za 30 eur).
Nedoporucuju montaz amaterom.
Pri najezdu 150-200.000 km se osvedcilo menit : variator, retez, napinak, gufero kliky. Tento set je za 669 eur = cca 16.900 Kc.
Doruceni k vam kdekoliv v CZ SR PL ci inde samozrejmosti.
Po dohode osobny odber Mikulov Jizni Morava jizne od Brna.
Mam vsechno do rozvodu pro 2.3disi okamzite k mani v SR. Plati stale, je to moje hobby tento motor, mam bezne i jine veci i cely agregaty atd.
Var : L3K9124X0C
Nap: L3K912500A
Ret : L3K912201A
Sim : L3G610602
Klzaky: L3K912671+L3K912614
Oj.loz.: L3Y211SE0A
Casovani - casovaci kolo saci vacky, jako VVTi nebo VTEC, u bmw to je Vanos nespravne oznacovane jako variatory nebo jinak rozvodova sada ci rozvodovy set.
Prosim SMS na 00421-907069996, pracovne dni 9-17h. Idealne SMS nebo Whatsapp, ozvu se.
Prodam rozvody pro Mazda 2.3i disi turbobenzin. Motor v Mazde 3mps 6mps CX7. Zaujimam sa o tento motor, mam 7 let skusenosti, pro zakazniky v cene t.j. zdarma.
Poradim s udrzbou opravou.
Volat jenom prac.dni 9-17h. nebo SMS take na tel.c. 00421907069996
Samozrejme se bavime o novych originalnich dilech Made in Japan a to novych doslovne - ne ulozenky nepodarenych variatorov ci nahradach made in China ci USA. To same co davaji korektni prodejci Mazda CZ SR. Najnovsi generace variatoru je oznacena pismenem C.
Doporucena kontrola pri 120.000km, kolem 150-180.000km uz je slyset u mnoha motoru volny retez.
Mam i pripravky pro montaz pro sikovneho mechanika ci kutila (pri rozvodoch za 30 eur).
Nedoporucuju montaz amaterom.
Pri najezdu 150-200.000 km se osvedcilo menit : variator, retez, napinak, gufero kliky. Tento set je za 669 eur = cca 16.900 Kc.
Doruceni k vam kdekoliv v CZ SR PL ci inde samozrejmosti.
Po dohode osobny odber Mikulov Jizni Morava jizne od Brna.
Mam vsechno do rozvodu pro 2.3disi okamzite k mani v SR. Plati stale, je to moje hobby tento motor, mam bezne i jine veci i cely agregaty atd.
Var : L3K9124X0C
Nap: L3K912500A
Ret : L3K912201A
Sim : L3G610602
Klzaky: L3K912671+L3K912614
Oj.loz.: L3Y211SE0A
Casovani - casovaci kolo saci vacky, jako VVTi nebo VTEC, u bmw to je Vanos nespravne oznacovane jako variatory nebo jinak rozvodova sada ci rozvodovy set.
Prosim jenom SMS pracovne dni 9-17h ja zavolam nebo Whatsapp na 00421-907069996
Prodam rozvody pro Mazda 2.3i disi turbobenzin. Motor v Mazde 3mps 6mps CX7 cx-7. Zaujimam sa o tento motor, mam 7 let skusenosti, pro zakazniky v cene t.j. zdarma.
Poradim s udrzbou opravou.
Volat jenom prac.dni 9-17h. nebo SMS take na tel.c. 00421907069996
Samozrejme se bavime o novych originalnich dilech Made in Japan a to novych doslovne - ne ulozenky nepodarenych variatorov ci nahradach made in China ci USA. To same co davaji korektni prodejci Mazda CZ SR. Najnovsi generace variatoru je oznacena pismenem C.
Doporucena kontrola pri 120.000km, kolem 150-180.000km uz je slyset u mnoha motoru volny retez.
Mam i pripravky pro montaz pro sikovneho mechanika ci kutila (pri rozvodoch za 30 eur).
Nedoporucuju montaz amaterom.
Pri najezdu 150-200.000 km se osvedcilo menit : variator, retez, napinak, gufero kliky. Tento set je za 669 eur = cca 16.900 Kc.
Doruceni k vam kdekoliv v CZ SR PL ci inde samozrejmosti.
Po dohode osobny odber Mikulov Jizni Morava jizne od Brna.
Mam vsechno do rozvodu pro 2.3disi okamzite k mani v SR. Plati stale, je to moje hobby tento motor, mam bezne i jine veci i cely agregaty atd.
Var : L3K9124X0C
Nap: L3K912500A
Ret : L3K912201A
Sim : L3G610602
Klzaky: L3K912671+L3K912614
Oj.loz.: L3Y211SE0A
Casovani - casovaci kolo saci vacky, jako VVTi nebo VTEC, u bmw to je Vanos nespravne oznacovane jako variatory nebo jinak rozvodova sada ci rozvodovy set.
Prosim SMS na 00421-907069996, pracovne dni 9-17h. Idealne SMS nebo Whatsapp, ozvu se.
Prodám loketní opěrku pro Fabia 1 s originálním kovovým držákem, který se již nevyrábí a je jen velmi težko k sehnání, proto vysoká cena. Nebo prodám pouze originální držák za 2500kč.
(Tento originální drźák není možné ve Fabii 1 ničím nahradit, když koupite levnou univerzalni opěrku, tak ta žadny držak nema, bude uchycena pouze v plastovem středovem tunelu, což je velmi nešťastné řešení, protože to není stabilní, vikle se a vydáva otravné praskajicí zvuky, tim jak se při každem opřeni ruky,tenký plast tunelu deformuje. Dále bych chtěl ješte upozornit na jednu věc, ktera se týká přímo té opěrky, ktera je na origo držák uzpůsobena a je bežně prodávaná, ovšem neni to originál ale čínská verze, je to rozšířený model Octavia 1, tyto levné čínské verze nemají odpovídající adaptér, který zapadne do drážek průřezu trojúhelníku na origo držáku, adapter maji tedy hladký bez drážek, a proto v takovem připadě neni řadně zaaretovaný a může se pootáčet smerem dolů. Tento adaptér opěrky sloužicí k aretaci můžete vidět v originální verzi na posledni fotce, v připadě nejasnosti me kontaktujte pokusim se vysvetlit celou problematiku lepe)
Škoda Fabia 1
Škoda Fabia 1 Combi
Škoda Fabia RS