inzerce, prodej, prodám, bazar

Prodám sadu bočních kufrů na motorku

Kategorie: Ostatní

Prodám boční kufry na motorku. Systém uchycení monokey - jako Givi, Kappa.
Prodám sadu bočních kufrů na motorku
Podobné inzeráty
Nové kufry SHAD SH36 karbon pravý+levý
Zavolejte nám a my vám vytvoříme cenovou nabídku na kufry, držáky a příslušenství SHAD, která bude bezkonkurenční! Boční kufry SH36 s kapacitou na přilbu XXL Boční kufry SH36 vynikají především inovativním a funkčním designem, kapacitou pro přilbu XXL a zároveň svou nízkou hmotností ve srovnání s ostatními bočními kufry na trhu. Tyto kufry získaly prestižní cenu Reddot Design Award 2015. Dalším oceněním bylo 2017 German Design Award Special. Inovativní tvary kufrů SH36 nabízejí elegantní, sofistikovaný a avantgardní design, který vyniká svými aerodynamickými liniemi a pečlivě navrženými estetickými detaily. Boční kufry SH36 s karbonovými kryty se perfektně hodí k vrchním kufrům SH58X, SH48 nebo SH39, které také standardně obsahují verzi s víkem karbonového vzhledu. Hlavní přednosti kufrů SH36: • Aerodynamický tvar, který zvyšuje bezpečnost a stabilitu motorky. • Inovativní tvary, které vytvářejí trendy na trhu. • Vnitřní přihrádka, který pomáhá držet náklad. • Schopnost pojmout i modulární helmu XXL. • Konstrukce kufru, která zaručuje vodotěsnost, odolnost ale i lehkost zároveň. • PREMIUM LOCK - bezpečný zámek, který umožňuje použít pouze jeden klíč pro všechny 3 kufry (boční a vrchní). • Vnitřní popruhy, které zajišťují, že se náklad uvnitř kufru nepohybuje. • Zámek, který zároveň zamyká víko kufru i kufr k motorce. Kufr má také madlo pro snadné přenášení. Stejně jako všechny kufry SHAD je možné i SH36 otevřít a zavřít pouze jednou rukou bez klíče. Klíč použijeme pouze pokud chceme kufr zamknout či odemknout a nebo sejmout či připevnit k motorce. Jako příslušenství lze dokoupit vnitřní tašku (X0IB36), které perfektně sedí do bočních kufrů. Tato taška je vyrobená z kvalitního materiálu, má i vnější kapsu a zip, který lze snadno otevřít v rukavicích. Dále má popruh a ucho pro snadné přenášení nákladu, aniž by bylo nutné sundavat kufr z motorky. Pokud vám nevyhovuje karbonový vzhled krytu kufru, můžete si vybrat z dalších barevných variant a uzpůsobit si tak vzhled podle vás. Na výběr jsou tyto varianty: bílá, new titanium, tmavě šedá či lesklá černá.
BUMOT TOP CASE EVO 43L ČERNÝ
Rozměry kufru kufr o objemu 43 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 34 cm výška Kufry BUMOT série Defender EVO jsou vyráběny s důrazem na maximální odolnost. Proto jsou svařované z 2mm hliníku, vybaveny pevnými nerezovými prvky pantů, zamykacích mechanismů a prvků uchycení k motorce a plastovými nárazníky. Testování prokázalo, že kufry bez problému vydrží pád motorky, pád ze skály, pobyt v mořském příboji či odhození na silnici ve stokilometrové rychlosti. Všechny hliníkové díly jsou ve spojích svařené, což zaručuje vodotěsnost a oproti nýtované konstrukci výrazně zvyšuje pevnost. Při nárazu se kufr nezdeformuje v místech spojů. Významným zesílením konstrukce kufru je hrana pod víkem. Dvakrát 90° ohyb plechu po celém obvodu vytváří profil, který nejen lépe odolává deformaci kufru, ale také přesně dosedá na gumové těsnění víka. Voda, která by prošla pod gumovým těsněním by musela protéci ještě centimetr výšky vzhůru, aby se dostala dovnitř kufru. Spodní stěna top case je pro větší pevnost uchycení k plotně vyrobena z nerezového materiálu - jelikož nerez a hliník nelze spojit svárem, spodní stana kufru je z větší části dvojitá - hliník / nerez - a oba materiály jsou sešroubovány, snýtovány a slepeny těsnícím tmelem na velké ploše. I při pádu motorky je tak obtížné kufr z uchycení urazit a tím jej poškodit. Při velké havárii pravděpodobně dříve povolí samotné čepy na plotně a výrazně dražší kufr zůstane nepoškozen. Všechny kufry mají plastové nárazníky na rozích kufru - při pádu na rovný povrch, jako je silnice, nemůžete kufr nijak poškrábat. Plastové nárazníky - rohy - jsou velmi odolné a pokud je odmontujete z kufru, můžete se na ně bez obav postavit plnou vahou. Plastové rohy jsou náhradní díly, které je možno kdykoli vyměnit díky montáži na 3 šrouby. Na rozdíl od jiných kufrů jsou kufry BUMOT pod plastovými nárazníky vždy ve všech spojích svařené - to je opět záruka vodotěsnosti a pevnosti. Plastové nárazníky nabízejí čtveřici otvorů pro uchycení dalších zavazadel na víko kufru. Ideální pro připevnění lehké karimatky nebo brašny s objemným spacákem dvěma popruhy.
Expediční markýza FOX délka 2 m nebo 2,5 m
Vejířová markýza FOX délka 2 m nebo 2,5 m na straně spolujezdce nebo na stranu řidiče barva písková nebo zelená Markýza 2 m , cena: 7502,- včetně DPH Markýza 2,5 m , cena: 8517,- včetně DPH Markýza se upevňuje na střešní nosič. Sada obsahuje : roletu, montážní držáky a kryt. Markýza se velmi snadno rozkládá. Barva písková nebo zelená. Pevné závěsy pro snadné polohování a rozkládání, stačí jen rozložit roletu, k jejímu rozložení není potřeba žádná další osoba. Profil vyrobený z vysoce kvalitního hliníku. Dokonale vyrobené, dokonale hladké. Zcela nepromokavý materiál (polyester shodný s letovým listem stanu, ale s vyšší hmotností). Vertikální nohy s nastavitelnou výškou - úhel sklonu střechy. Sada včetně napínacích kabelů a kolíků. Vše vyrobeno z polyesteru se zesíleným prošíváním. Po složení a navlečení šňůr jde o odolnou konstrukci a nejsou zde žádné problémy s větrem, jako je tomu u levných padělaných polských výrobců. Na přání lze každou zeď použít jako vchod nebo jako okno, otvory zabezpečené proti hmyzu. Po domluvě je možná ukázka markýzy a bočních stěn u nás ve Starém Městě u Uherského Hradiště. Důležité upozornění! Před každou jízdou důkladně zkontrolujte spojení markýzy s vozidlem! S poškozeným spojením nejezděte, hrozí nebezpečí úrazu! Před sezonou nebo před delší jízdou si nechejte zkontrolovat technický stav markýzy v odborném servisu! Při stavbě markýzy i bočních stěn je vždy důkladně zajistěte proti pohybu! Markýzu ani boční stěny nepoužívejte ve větru, hrozí poškození! STĚNY A STAN VIDITELNÝ NA OBRÁZCÍ NEJSOU součástí sady. Lze objednat i markýzu včetně bočních stěn s podlahou: Markýza 2,5m včetně bočních stěn s podlahou, cena: 17990,- včetně DPH Boční stěny s podlahou k markýze 2m, cena: 11.549,- včetně DPH Video roztažení markýzy: STŘEŠNÍ STAN LZE TAKÉ U NÁS OBJEDNAT.
BMW R 1250 GS/GSA rámy na bočné kufre
predám Oirginál BMW nosiče bočných kufrov na 1250 GS aj Adventure pasuje aj na 1200 GS. cena nových 570,-€, predám za 329,-€ bližšie info viď web ..kde nové stoja 614 € #BMW 1250 GS# BMW rámy na kufry# BMW R 1200 GS Adventure# BMW nosiče bočních alu kufru#
Tašky do bočních kufrů, Bmw GS 1250,1200, Honda Africa
●Prodám zcela nové tašky do kufrů BMW GS 1250,1200, F850GS, F750GS, F800GS, Honda Africa Twin Crf 1000, 1100 nebo na normální použití (viz. předposlední foto). ●Pasují do všech hranatých kufrů daných rozměrů. (viz. foto). ●Levá boční taška má objem 45l, pravá boční 38l (kvůli výřezu kufru na výfuk). ●Uvnitř každé tašky je na boku síťka a zvenku kapsa (viz. foto). ●Zboží ihned k odeslání! ●Možnost poslat přes zásilkovnu +80kč
BUMOT TOP CASE EVO 30L ČERNÝ
Rozměry horních kufrů jsou: kufr o objemu 30 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 24.5 cm výška Kufry BUMOT série Defender EVO jsou vyráběny s důrazem na maximální odolnost. Proto jsou svařované z 2mm hliníku, vybaveny pevnými nerezovými prvky pantů, zamykacích mechanismů a prvků uchycení k motorce a plastovými nárazníky. Testování prokázalo, že kufry bez problému vydrží pád motorky, pád ze skály, pobyt v mořském příboji či odhození na silnici ve stokilometrové rychlosti. Všechny hliníkové díly jsou ve spojích svařené, což zaručuje vodotěsnost a oproti nýtované konstrukci výrazně zvyšuje pevnost. Při nárazu se kufr nezdeformuje v místech spojů. Významným zesílením konstrukce kufru je hrana pod víkem. Dvakrát 90° ohyb plechu po celém obvodu vytváří profil, který nejen lépe odolává deformaci kufru, ale také přesně dosedá na gumové těsnění víka. Voda, která by prošla pod gumovým těsněním by musela protéci ještě centimetr výšky vzhůru, aby se dostala dovnitř kufru. Spodní stěna top case je pro větší pevnost uchycení k plotně vyrobena z nerezového materiálu - jelikož nerez a hliník nelze spojit svárem, spodní stana kufru je z větší části dvojitá - hliník / nerez - a oba materiály jsou sešroubovány, snýtovány a slepeny těsnícím tmelem na velké ploše. I při pádu motorky je tak obtížné kufr z uchycení urazit a tím jej poškodit. Při velké havárii pravděpodobně dříve povolí samotné čepy na plotně a výrazně dražší kufr zůstane nepoškozen.