prodám podkolí a trubku topení
Kategorie:
Veteráni
Prodám podkolí zadního blatníku a trubku topení/chrom/ Triumph Spitffire 1500. nové díly, 300+300 kč
Praha tel mail Jaseba@
Praha tel mail Jaseba@
Podobné inzeráty
Prodám laminátový kryt topení z motorové části, který se montuje místo boxu klimatizace. Takzvaný "Heater box AC Delete". Odpor topení se dává na libovolné místo a musí si člověk dodělat díru pro něj a umístění dle jeho představ.
Nutnost nalakovat do barvy motorového prostoru, popřípadě nechat potáhnout folii, hydro grafiku apod.
Není potřeba kupovat jiný radiátor topení a používá se sériový původní (pro klimatizaci).
V laminátu jsou naznačené místa, pro vyvrtání otvorů na uchycení. (Vrtáte na jisto, ale vždy lepší správně napasovat, kvůli malým změnám a možným nánosům lepidla a pryskyřice z výroby vozu, díl je ze silné vrstvy laminátu, takže se moc nekroutí)
Vhodné pro custom stavby, zkrášlení motorového prostoru, při nefunkční klimatizaci popřípadě napůl odpojené, aby to vypadalo jako auto a né polorozebraná Corvetta.
Možnost zaslaní (na dobírku také).
Nový vyměník TT 2000kč,starší slušné potrubí 500kč,topení 350kč,gumová propojka topení 100kč,komora topení 200kč
Prodám sací trubku pro vzduchový filt. Použitý. Povrchová koroze. Není prorezlý. Pro vozy Alfa Romeo s motory Nord. Alfetta Gt, Gtv, Giulietta 116, Giulia.
Prodám opravdu krásný nejstarší typ rámu Jawa kývačka 250 nebo 350 půlbuben atd.. má pouze dříve opravenou trubku stupačky.. jinak opravdu krásný rám Jedná se o nejstarší provedení rámu který má malý doraz řízení... (pozdější typy rámu s okem mají doraz v vařený až pod spodní misku ložiska řízení atd..)
Prodám Škoda 105 L
Motor běží,chce to udělat trubku ke spojce aby byla pojízdna.
Koroze samozřejmě je
Vozidlo je odhlášene z provozu- bez dokladu, původní technický průkaz je k vozu.
Pro více info volejte
motor, převodovku+pedály, kardanovou hřídel, kardanovou trubku a kompletní přední nápravu s volantem vlevo a pákové tlumiče.
Junior, Německo 1933
Dvoudveřový čtyřmístný kabriolet, motor vpředu a pohon zadních kol. Vzduchem chlazený plochý čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1484 cm³, vrtání 75 mm a zdvih 84 mm, komprese 5,4, karburátor Solex, výkon 22 kW (30 koní) při 3500 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2660 mm, hmotnost 975 kg, maximální rychlost 95 km/h.
Model Junior vyráběl Röhr v letech 1933 až 1935 podle licence Tatra. Vzorem byla Tatra 75 s motorem zmenšeným na 1.5 litru. Po krachu firmy Röhr výrobu převzala automobilka Stoewer, model Greif Junior se vyráběl v letech 1936 až 1939.