Prodám originální palec PAL pro Škoda Favorit.
Kategorie:
Škoda
Prodám nový originální palec PAL 443 93 0233350 pro Škoda Favorit - karburátor. Palec je nový, nepoužitý. Dohoda možná.
Podobné inzeráty
Prodám:
Škoda Favorit 135L bílý - r.v.1991,s SPZ, bez STK, plně funkční, tažné zařízení najeto 51 000km, EKO daň zaplacena!!!
+
Škoda Favorit 136LS - r.v.1991, najeto cca 140 000 km. Na náhradní díly!!!
Prodám obě vozidla najednou!
Bližší info na telefonu!
DOHODA!
Koupím pravý přední blatník na Škoda 120L typ M v pěkném stavu, shnilý ne. Případně pravý př. blatník na M vyměním za oba přední blatníky na Škoda 120 užovka které mám a jsou původní, nepoužité, nikdy nebyly na autě. Foto ilustrační. Děkuji za nabídku.
Možná hledáte:
Škoda 105l, Škoda120l, Škoda 125l, Škoda 120ls, Škoda 130l, Škoda Rapid 130, Škoda Rapid 135, Škoda Rapid 136, Škoda Favorit, Škoda Felicia, Škoda Garde, Škoda 105s,
Prodám Škoda Favorit s kompletní zástavbou 1.8T 110kw AGU
Byla použita komplet náprava, řízení, motor, převodovka. Mnou demontováno z pojízdné octavie.
Započal jsem stavbu na autocross, ale 3 roky jsem na to nesáhl, tak je na čase si přiznat, že to nikdy nedodělám.
Součástí je kompletní elektrika, palubovka, zadní náprava, chladič včetně sahar, čelo, nárazník, skořepina ve které chrápala kočka nebo kuna tak podle toho vypadá. Motor je usazen, náprava pouze za přední nohavice. Zadní část nápravy je třeba upevnit za podlahu, ta je shnilá a je třeba vyvařit. Nové díly podlahy + nosníky mám k tomu.
Vhodné jako dárce, nebo na autocross autokros hobby drckros poslední jízda. turbo Turbo favorit Favorit
Možnost dopravy 13kč/km , Horažďovice
Prodám náhradní díly.Na Škoda Favorit-Forman.Favorit-Forman-tyčka řazení-150kč,Rameno par-L,P-500kc,Favorit-Forman-spěra motoru-100kč,Volat vždy od 14 hodin.Vis foto v příloze.Co není psané v textu už není!!!Dekuji za pochopení.
Prodám Škoda Favorit 135 LS, vyroben v roce 1990 (výroba Československo). Nájezd kilometrů pouze 16 873 km na benzínovém motoru 1.3 s karburátorem. Jsem druhým majitelem a při přepisu na sebe jsem platil EKO poplatek 10 000,- Kč. Favorit jsem koupil od majitelky ve věku 82 let (2 roky zpět), která měla vůz odstavený v garáži po úmrtí manžela téměř 20 let (k vozidlu znám příběh, důvod nízkého nájezdu a podobně). Na fotografiích tedy vypadá lak téměř matný, realitou však je, že auto nebylo umyto právě téměř 20 let, kdy stálo v garáži. Od mé koupě taktéž skladováno v suché garáži a bohužel stále neumyto, zaprášeno. :)
Vše je v originálním, původním stavu. Upravoval jsem pouze přední světla – rozebrané, nalakovaný vnitřek do černé barvy, nové skla světel. Po dohodě mám také zadní světla z verze Silverline (s bílým blinkrem).
Po koupi v roce 2021 prošel motor a karburátor kompletní regenerací – rozebráno, vyčištěno, přetěsněno. Vyměnily se veškeré těsnění, přetěsněná vana, ventilové víko, karburátor byl kompletně seskládaný z nových dílů, nové hadičky, kabely, svíčky, baterie, vyčištěné brzdy, seřízený karburátor. Zkrátka vše, aby auto bylo provozuschopné po dlouholeté odstávce. Následně nová STK (končí 09/2023). Převodovka a spojka v super stavu, celkově pohodlný podvozek, nikde nic nebouchá a podobně.
Krásný stav interiéru bez jakéhokoliv poškození, sedačky a vše jsou jako nové. Podvozek a bolestivé místa zcela bez koroze. Jediný díl s korozí, je naštěstí vyměnitelný – levý a přední blatníky, ale mám a přidám úplně nové, nikdy nelakované, původní blatníky, tudíž po nalakování výměna kus za kus. Souběžně by do TOP stavu pomohlo vyleštění laku při lakování. Na autě samozřejmě jsou nějaké kosmetické vady, přece jen to má 33 let. :) V interiéru jsou maličkosti k dořešení – opravoval jsem ozubené kolečka budíků a měnil žárovky podsvícení, je potřeba nasadit ručičku rychloměru (buďto zkalibrovat a nebo nacvaknout za jízdy), následně složit zpět plexi sklo a okolní plasty – vše mám. Sklíčka zpětných zrcátek jsou v horším stavu, ale mám úplně nové, originální a přidám k autu. Přikupoval jsem originální zadní křídlo, taky můžu nechat k autu.
Prodávám z důvodu nedostatku času, mám více aut. S Favoritem jsem za 2 roky najel maximálně 100 km. Fáčko má platné doklady, STK, pojištění a je možné s ním odjet klidně i po ose.
Ideálně bych si cenu představoval 60 000,- Kč, ale jsem ochotný se o ceně bavit a dohodnout se. Na prodej nespěchám, ale s blížící se sezónou si jej někdo může užít, zatímco mě by další rok stálo v garáži. Potenciál růstu ceny však má, proto jsem jej také koupil. První ročníky výroby, karburátor, výroba Československo.
Prosím o doplňující otázky přes SMS/email a telefonicky bychom řešili domluvu setkání a podobně. Díky za pochopení.
Prodám pastorek se 2mi vymezovacími podložkami pro stavbu závodního "strmého" hřebenového řízení vozů Škoda Favorit (Felicia) . Pastorek řízení je možné namontovat pouze do originálního sérového řízení Škoda Favorit. Nelze namontovat do sériového řízení Škoda Felicia a do řízení DAS viz.foto a řízení z "druhovýroby". Dále je vhodné upravit - (soustružit nebo upilovat) matice 6HR 32 (viz. obrázek).