Prodám nový lodní spalovací závěsný motor Deget V60245
Kategorie:
Motory
Vhodný pro použití na pontonech a malých lodích, dvoudobý motor o objemu 51,7 cm3 a 5,2HP. Výkon motoru 3,8 kW, hmotnost 8 kg, objem nádrže 1,2 l. Nepoužitý.
Podobné inzeráty
PRODÁM
Spalovací motor GX160 170F 7KM hřídel 20 mm náhrada OHV 168F 170F s elektrickým startováním
ZDARMA - 12V 7,2 Ah gelová baterie
Nabízíme moderní spalovací motor s přímou vodorovnou hřídelí - průměr 20 mm
Motor se používá v zařízeních, jako jsou:
motorová čerpadla,
zhutňovače půdy,
kultivátory,
sněhové frézy
motokáry atd
Nový spalovací motor o objemu - výkonnější verze osvědčeného motoru 208 m3, 7,0 hp.
Technická data:
7,0 koňských sil
objem 208 ccm
ocelový válec
elektrický start s ručním startováním
spínač zapalování
vybavena snímačem hladiny oleje
průměrná spotřeba paliva 0,9 l/h
rozteč montážních šroubů 75x160 (fazole)
délka hřídele 55 mm (měřeno od olejového těsnění)
šířka klínu 5mm
Závit hřídele 5/16 UNF
*Barva motoru se může lišit od obrázku
12V 7,2Ah gelová baterie
parametry:
Kapacita: 7,2Ah
Napětí: 12V
Maximální vybíjecí proud: 80 A
Rozměry: 150x60x95mm
Kladný pól: levý
Odplynění: žádné
Hmotnost: 2,1 kg
Lodní motor HIDEA HDEF 60 FEL-T, přívěsný lodní motor, - 24.8. - 06:28
Lodní motor HIDEA HDEF 60 FEL-T s krátkou nohou a el. starter
Obsah balení:
Motor
Volant, ovládání řízení
Nádrž 24 l
Palivová hadice s balónkem
Sada nářadí
Náhradní impeler
Popis motoru:
Typ motoru - Čtyřtaktní řadový čtyřválec
Výkon: 44.10 kW
Hmotnost balení (model 60hp )- 120 kg
Objem palivové nádrže 30 litrů - je součástí balení
Systém zapalování - CDI/počítačem
Systém startování - El. start vč. dobíjení baterie
Trimování - el.
Rozměr s krátkou nohou L
Řazení (od motoru) - Zpět-neutrál-vpřed
Vylepšená ochrana proti korozi
Ochrana proti startování (přes rychlost) zabrání náhodnému startu při zařazené rychlosti
Nízká spotřeba paliva
Vysoký výkon 60hp
cena 129900,-bez Dph
Benzínový motor 7.5HP OHV
POPIS PRODUKTU:
Spalovací motor s výkonem 7,5 HP
Motor je vyroben z nejkvalitnějších materiálů v technologii OHV. Toto je nejvyšší výkon dosažený při této velikosti motoru a samotný motor byl zkonstruován tak, aby všechny jeho komponenty byly vhodné pro nepřetržitý provoz v náročných podmínkách.
Jednoduchý design ponechává pouze potřebné komponenty, což má pozitivní vliv na bezporuchový provoz. Výsledkem osvědčených řešení je kombinace nízké ceny a vysoké kvality produktu.
TECHNICKÉ PARAMETRY VÝROBKU:
Typ zařízení: spalovací motor
Otáčky: 3000 ot./min
Velikost válce: 68 * 54 mm
Maximální výstupní výkon: 7,5 HP
Objem: 196 cm3
Průměr hřídele: 20 mm
Objem palivové nádrže: 3,6 l
Kapacita oleje: 0,6L
Rozměry: 385 x 320 x 350mm
Hladina hluku: 62 dB
Hmotnost: 13 kg
SPALOVACÍ MOTOR VÝKONNÝ A SPOLEHLIVÝ
7,5 Hp
Profesionální motor OHV o výkonu 7,5 k!
Použití: pro sněhové frézy, zahušťovadla, silniční stroje, kultivátory, zametací stroje, spalovací čerpadla a mnoho dalších zařízení.
Motor - Horní ventil OHV (Over Head Valve) nižší spotřeba paliva až o 30% ve srovnání s jinými spalovacími motory, má nižší úroveň hluku a vibrací při současném lepším točivém momentu a účinnosti.
Technická data:
- Výkon motoru: 7,5 Hp
- Zdvihový objem válce: 215 cm3
- Typ válce - hliník
- Komprese - 7,0:1
- Ruční startér
- Horizontální hřídel
- Přímý hřídel, 58 mm dlouhý, 20 mm silný
- Plnicí hrdlo oleje s měrkou oleje
- Vzduchový filtr: houba
- Rozměry - 405 x 450 x 443 mm
Vzdálenost šroubů - 157 x 82 mm
- Výkon: 5,51 kW / 7,5 HP při 3600 ot./min
- Maximální točivý moment: 20 Nm
- Objem nádrže: 3,6 l
- Objem olejové vany: 0,6 l
- Zapalování: elektronické
- Maximální spotřeba paliva: 1,5-2 l/hod.
- Hmotnost: 16 kg
Prodám nový benzínový stacionární stabilní motor o výkonu 6.5koní, vhodný na traktor, motokáru, vibrační desku, rotavátory, štípačku atd. Motor je čtyřtaktní, vzduchem chlazený, ruční startování, zapalování TCI tranzistorové.
Hřídel je možný 19mm nebo 20mm.
Nejdůležitější vlastnosti tohto modelu jsou:
- Motor japonské konstrukce
- Tvrzená sedla ventilů
- Tvrzená kliková hřídel
- Hliníkový blok motoru
- Japonský karburátor
- Chlazení vzduchem
- 3 kroužky na pístu
Technické parametry:
- Obsah: 192ccm
- Maximální výkon: (7 HP)
- Stálý výkon: (6.5 HP) / 3600 ot./min.
- Obsah palivové nádrže: 3,6l
- Spotřeba paliva na 1 hod .: 0,8l (bezolovnatý benzín)
- Mazání: SAE 10W30
- Obsah mazacího oleje: 0,6l
- Svíčky: BPR6ES (NGK) nebo W20EPR-U (DENSO)
- Průměr hřídele: 19x50mm nebo 20x50mm
- Hmotnost: 19kg
Pošlu i kurýrem na dobírku s platbou při přebírání motoru. Cena doručení je 299,-
Kontakt: 00421940075902 (nebo +421940075902).
Dobry den, predavam tieto motory:
naftovy, vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je elektrocentrala, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila, pohon generatora k fotovoltaike a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 16hp
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 160kg
Vrtanie: 100mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je novy, v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, alebo elektricke 12V. (Uvedena cena je pre motor s elektr. startom) Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory. Pozrite si video:
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 70e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.