inzerce, prodej, prodám, bazar

Prodám knihu MARKETING, MANAGEMENT...

Kategorie: Učebnice, skripta - VŠ

Stav jako nová, předmluva VIKTOR KOŽENÝ
Prodám knihu MARKETING, MANAGEMENT...
Podobné inzeráty
učebnice a doporučená literatura na VŠE
Nabízím tyto sem tam použité knihy, občas někde podtrženo tužkou, někde vyjímečně svítící fixou: Management - Donnelly, Gibson, Ivancevich(Grada 1997) - 60 Kč Statistika pro ekonomy - Hindls, Hronová, Seger (Professional Publishing 2006) - 50Kč Statistika pro ekonomy aplikace včetně CD - Luboš Marek a kol. (Professional Publishing 2005) - 79Kč Podniková ekonomika 2.vydání- Miloslav Synek a kol. (C.H. Beck 2000) - 70Kč Mezinárodní marketing. Nové trendy a reflexe změn ve světě 3.aktual. a přeprac. vydání - Hana Machková (Grada 2009) - 60Kč Retail marketing - Bárta, Pátík, Postler (Management Press 2009) - 100Kč Peněžní ekonomie a bankovnictví 3. vydání - Revenda, Zbyněk (Management Press 2000) - 30Kč Strategické řízení informačního systému a systémová integrace - Jiří Voříšek (Management Press 2006) - 30Kč Osobní odběr Praha 7- Holešovice, nebo při platbě předem zašlu na pobočku Zásilkovny za 89Kč.
Odborná literatura GRADA, ekonomika, marketing, management
Hezký den, nabízím k prodeji odbornou literaturu vhodnou zejména ke studiu na vysoké škole se zaměřením na ekonomiku, podnikání, management. personalistiku atd. Některé tituly nebyly vůbec použity (PEK, zahraniční obchod atd.), z jiných se čerpalo na zavěrečnou práci. Zde je soupis: - Projektový management; Doležal Jan a kolektiv 2016 400,- Vazba knihy: pevná / vázaná ISBN: 978-80-247-5620-2 - Podniková ekonomika - klíčové oblasti 2018 Taušl Procházková Petra, Jelínková Eva 250,- Vazba knihy: měkká / brožovaná ISBN: 978-80-271-0689-9 - Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy 3., aktualizované vydání 2017 Scholleová Hana 300,- Vazba knihy: pevná / vázaná ISBN: 978-80-271-0413-0 - Zahraniční obchod, Teorie a praxe 2009 Svatoš Miroslav a kolektiv 300,- Vazba knihy: měkká / brožovaná ISBN: 978-80-247-2708-0 - Makroekonomie, 3., aktualizované a rozšířené vydání, Jurečka Václav a kolektiv 2017 300,- Vazba knihy: měkká / brožovaná ISBN: 978-80-271-0251-8 - Mikroekonomie, 3., aktualizované a rozšířené vydání, Jurečka Václav a kolektiv 2018 350,- Vazba knihy: měkká / brožovaná ISBN: 978-80-271-0146-7 - Řízení změn ve firmách a jiných organizacích, Kubíčková Lea, Rais Karel 2012 200,- Vazba knihy: pevná / vázaná ISBN: 978-80-247-4564-0 - Strategický marketing, Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání, Jakubíková Dagmar 2013 400,- Vazba knihy: pevná / vázaná ISBN: 978-80-247-4670-8 Všechny knihy jsou ve velmi hezkém stavu, nepopsané, stránky nejsou přeložené atd. Stav A+. Preferuji osobní převzetí Brno, Vyškov, ale mohu odeslat i přes Zásilkovnu.
MARKETING  MANAGEMENT - Philip Kotler
Prodám knihu MARKETING MANAGEMENT - Philip Kotler
Marketing | Courtland L. Bovée, John V. Thill
800 pages 1992 jako nova puvodni cena: ~ 2000 Kc Bovée, Courtland L: Marketing, 1992 Název: Marketing Autor: Courtland L. Bovée Autor: John V. Thill Místo vydání: New York Nakladatel: McGraw-Hill Rok vydání: 1992 ISBN: 0-07-006734-1 Počet stran: s.800 Edice, série: McGraw-Hill series in marketing Kategorie: Ekonomie / Hospodářství / Účetnictví Kategorie: Slovníky / Encyklopedie / Učebnice Kategorie: Angličtina / English Klíčové slovo: A4 formát Stav: Pěkná originální vazba
Management - Bělohlávek
Predám knihu: - Management (František Bělohlávek Pavol Košťan Oldřich Šuleř, 2006) = 750,-Kč vysokoškolská učebnica na tému manažment, marketing apod. _____________________________________________ Kliknite na moje meno nižšie a pozrite ďalšie inzeráty!
Guerilla marketing - kniha
Nejúčinnější a finančně nenáročný marketing! Guerilla marketingem se nejčastěji označuje provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardní způsobem. To ale není tak zcela pravda. Guerilla marketing se od tzv. klasického marketingu odlišuje hlavně tím, že nespoléhá na téměř bezedný marketingový rozpočet, ale spíše na představivost. Guerilla marketerům tedy nechybí hlavně zaujetí pro věc, nápaditost a osobní angažovanost. Tento přístup je tak nanejvýš vhodný (nejen) pro malé firmy, které se také chtějí v globálním světě prosadit a uspět.