Prodám Honda Civic, 1.4 benzín, 8G
Kategorie:
Honda
Prodám Honda Civic 8 generace, rv 2006, 6 rychlostí, ve velmi dobrém technickém stavu. Opěrka vpředu i zadu, sedačky plyš, airbagy, palubní pocitač, ovládání na volantu, ofuky u všech oken. Palubní kamera vpředu i zadu - Full HD, Smart napájení - hlídají i když nejezdíte. Muzika USB, micro SD, SD. 2x ročně servis a 1x ročně výměna oleje. V 07/2022 generálka přední nápravy. Sada letních a zimních pneu s vysokým vzorkem, málo ježděné. Letní Alu disky jako nove, na fotce. Zimní v horším stavu, ale použitelné. Od roku 2019 ježděno pouze o víkendech po dálnici. Nová zahrádka Hakr z 2020. Garážováné v nevytápěné garáži. Nízká spotřeba cca 5.5-6.5litru. Nadčasový design. Můžete sednout a jezdit.
Pouze volat 9-19h.
Pouze volat 9-19h.
Podobné inzeráty
Nové brzdové destičky BOSCH 0 986 460 972 pro Civic CRX Prelude, sada přední.
Sada brzdových destiček, kotoučová brzda
Parametry a specifikace pro Sada brzdových destiček, kotoučová brzda BOSCH 0986460972
uzavírací výstražný kontakt s akustickou výstrahou opotřebení
Číslo výrobku doporučeného příslušenství 1 987 474 607
Materiál Low-metallic
Zkušební značka ECE-R90
WVA číslo 21322
Tloušťka/síla [mm] 15 mm
Šířka [mm] 124 mm
Výška [mm] 49,1 mm
Omezení výrobce AKEBONO System
HONDA Civic IV Sedan (ED) (Rok výroby 09.1987 - 09.1991, 82 - 130 HP, Benzín)
HONDA Civic IV Hatchback (EC, ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 09.1991, 90 - 110 HP, Benzín)
HONDA CRX II Kupé (ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 02.1992, 107 - 131 HP, Benzín)
HONDA Prelude III (BA) (Rok výroby 04.1987 - 01.1992, 109 - 114 HP, Benzín)
HONDA Civic IV Shuttle (EE) (Rok výroby 01.1988 - 02.1995, 90 - 116 HP, Benzín)
Více tady:
Prodám airbag na Hondu Civic 1996-2001 , AIRBAG řidiče, originální díl viz foto, zachovalý bez poškození.
pasuje na vozy :
CIVIC VI COUPE (EJ, EM1)
CIVIC VI FASTBACK (MA, MB)
CIVIC VI HATCHBACK (EJ, EK)
CIVIC VI SEDAN (EJ, EK)
Nabízím k prodeji Civic EP3 Rok 2003. Původem z Německa, dovezeno v roce 2018. Jsem druhý majitel v ČR a je garážované. Servisní historie z Německa je do 210tis KM v roce 2016. Ted najeto 256tis KM
Motor funguje bez problému, bez spotřeby oleje ani nekouří. Motor je čistý a bez uniku oleje, nikde nic neteče. Převodovka řadí bez škrtání i ve vysokých otáčkách! Olej v motoru je Motul 8100 X-Power 10W40. Výměna vždy po 5tis KM, olej v převodovce origo Honda MTF. Je to předface verze ale řízení je tuhé bez vůlí, pedály nevržou, kolečko topení funguje není utržené táhlo.
Interiér v zelené látce s alcantarou, sedačka řidiče prošoupaná z nastupování, jinak interiér v pěkném stavu. Okna v elektrice, klimatizace funkční ale chladí málo, ale to jsem nikdy neřešil. Tónované zadní skla.
Nerez svody a výfuk s náhradou katalyzátorů od značky Nvidia s TUV listem. Panceřové brzdové hadice od Hellu, plechové kryty brzd. Přední náprava v polyuretanu, zadní origo silenty, podvozek origo. Před cca 15tis KM kontrola převodovky a instalace stálého převodu 5.1 a lamelového svoru od značky Mfactrory. Odlehčený setrvační 4kg a spojková sada s přítlačákem Stage 2 od značky Clutch competitione.
Před 2 měsíci výměna předních brzd. Kotouče Brembo a destičky Ferorodo DS 1.11. Nová brzdová kapalina Miller oils Performance. Nové pneumatiky Federal 595rs-PRO 215/45 R17.
STK nová na 2roky. Otevřené sání.
Auto je plně funkční, v zatáčkách funguje parádně. Nikde nic nebouchá. Je tam nějaká kosmetika a pár drobností ale je to 20let stará Honda. Jinak bez investic. Drobná povrchová koroze lemů. Lak je zakonzervován voskem Meguiar's. Prodávám protože se chci posunout dál. Velice zábavné a řidičské auto.
Honda, civic, Typer-R, K20
Prodám Hondu Civic 8g sedan americká verze 2.0 SI FA5 s bodykitem Mugen rr-jediná v EU
R.v.2007 ,154xxx km,231ps,vše v ele.okénka ,šibr,tempomat,LCD ,couvaci kamera ,navi ,přední sedačky z modelu fn2,
Základní info :
Exteriér
Bodykit Mugen RR vše plast krom křídla
Předělan komplet předek tj.přední kapota,přední světla (xenony)přední blatniky ,naraznik Mugen RR,guma pod naraznikem
Prahy
Zadní podnaraznik Mugen RR ,křídlo Mugen ,vyměněn zadni kufr ,zadni světla (USA ještě mám )
Ofuky oken Mugen
Wrap jdm red floor
Interier
Přední sedačky z verze type r fn2
Volant type r
Koberce type r fd2
Navi,couvaci kamera,android
Podvozek
Štelovatelný podvozek Meister R
Zadní spodní AL odklony
Kola 8,5 x18 japan racing
Přední červené silenty v ramenech
Motor
Hondata flashpro
Sportovní kevlar sání
Svody PLM v2
Catback skunk 2 megapower
LSD (svor)
Lehčeny setrvák
Spojka extreme clutch stage 1()
Olej měněn každých 6000km
Větší servis dělán v oem Hondě Brno tj.spojka,pružinky řazení ,vodní pumpa,řemeny,spojkový válec ,svíčky,geometrie ,silenty v ramenech atd.
Veškeré upravy a vyjímky dot zapsány v TP(nárazníky,Prahy,podvozek,kola,výfuk )
Určitě jsem na něco zapomněl ..(posl.2fotky oem civic)
Možná výměna jen za toyota gt86/brz manuál ,Honda Civic FN2
Honda Civic po faceliftu s klasickým benzínovým motorem 1.8 o výkonu 104 kW, který je dostatečně výkonný, nadprůměrně spolehlivý a úsporný. Varianta karoserie kombi nabízí ve své třídě jeden z největších zavazadlových prostorů a přitom designem vypadá velice sportovně a kompaktně. Vůz je dovozen po druhém majiteli z Německa, kde byl pravidelně servisován. Auto je v originálním a zachovalém stavu, s jasnou historií – Doloženo CarVertical. Guten Morgen. V ceně vozu je pojištění mechanických a elektrických poruch na 1 rok, které řeší většinu rizik spojených s koupí ojetého vozu. Více fotek a zdarma protokol prověření CarVertical na Benducars
Model: Honda Civic Tourer Sport
Motor: 1.8i 104 kW Benzín
Převodovka: Manuální 6-ti stupňová
První registrace: 31.5.2016
Najeto: 93 500 km
Výbava:
centrál na DO - 2x klíč
palubní počítač
dvouzonová digitální klimatizace
4x el. okna
el. ovládané a sklopné zrcátka
kožený multifunkční volant
tempomat
bluetooth handsfee
autorádio s dotykovým displejem
hlasové ovládání
isofix
parkovací kamera
led denní svícení
automatické svícení
automatické stěrače
nouzový brzdový systém
alu kola R17
servisní knížka
COC Certifikát
* Auto bez nutných investic, vše plně funkční
* Jasný původ a historie vozu - doloženo CARVERTICAL
* Technická kontrola do 5/2023
* Garance najetých kilometrů
* Pojištění mechanických a elektrických poruch na 1 rok v ceně
Jedná se o verzi KB2. Najeto 280. Znalcům není třeba vozidlo představovat.
Jsem druhý majitel. Vozidlo bylo pravidelně servisováno v Hodně.
Klady:
- nové horní ramena přední nápravy
- kompletní výměna všech kapalin
- nová originální baterie
- velmi atraktivní barva interieru
- doděláno denní svícení
Zápory které bych časem řešil:
- mírná rez u blatníku
Technické info:
Motor: 3.7i V6 V-TEC
Výkon: 217kW
Pohon: 4x4, SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive)
Vektoring točivého momentu, až 100% výkonu na jednotlivé kolo dle jízdních podmínek
Dokonalé při jízdě za mokra, na sněhu
Bose audio s 10 reproduktory
Aktivní potlačení hluku v kabině
Palubní počítač
Bi-Xenon natáčecí světlomety
Vyhřívané a větrané kožené elektické sedačky
Elektricky nastavitelný volant a zrcátka s pamětí
Adaptivní tempomat
Parkovací senzory a kamera
Čtvrtá generace modelu Honda Legend byla představena 7. října 2004 a stala se japonským Autem roku 2004–2005, což je počtvrté za posledních pět let, kdy Honda toto ocenění získala. Jeho zmenšené rozměry oproti modelu třetí generace naznačují návrat k tomu, co dělalo Legend tak populární u první generace, což je sedan nejvyšší úrovně, který nabízí něco jiného než jeho konkurenti. Model 2011 připomíná 25. výročí výroby značky Honda Legend.
Honda Legend KB2 interiér
Ve snaze reagovat na požadavky trhu, že Legend musí být sedan s pohonem zadních kol s motorem V8, představila Honda technologii pohonu všech kol na modelu Legend, nazvanou "Super Handling All-Wheel Drive" (SH-AWD), která vynesla společnosti Honda japonské auto roku a ocenění Mosuto 2005 Annual RJC technology of the Year. Tato generace modelu Legend je k dispozici pouze s pohonem všech kol Super Handling (Super Handling s pohonem všech kol). Vzhledem k neustálému úsilí o zlepšování produktů v minulých generacích sdílí řada CP3 North American Honda Accord (Honda Inspire na některých trzích) rozvor, délku, šířku a zdvihový objem motoru téměř přesně s touto generací Legend, se sníženou cenou na mnoha mezinárodních trzích. Legenda má sice vyšší úroveň standardních prvků výbavy a volitelné výbavy, ale ne o moc.
Funkce Select-Shift byla zavedena u 5stupňové automatické převodovky. Nově navržený J35A 3.5 L V6 byl změněn z 90 stupňů "V", který se používá od prvního motoru C1986A V25 v roce 6, na 60 stupňů a přidán VTEC pro zlepšení účinnosti (M-TEC byl přidán divizí MUGEN, nazývanou "balíček M1"). V kroku, který odráží mnoho "prvenství" zavedených první generací Legend, koňská síla již nevyhovovala omezením výkonu japonského automobilového průmyslu.
Model Legend obdržel pro modelový rok 2009 změnu středního modelu (MMC).
Více fotek:
Cenu nabídněte.