Prodám Ferrari Testarossa 1991, Euro verze, 34 t km nájezd
Kategorie:
Ostatní značky
Prodáme moc pěkné Ferrari Testarossa, Euro verze, dovoz Japonsko 2021, evropská verze, Euro motor. Procleno, lze přihlásit. Nájezd 34 500 km. Testarossa je lehce havarovaná na předek. Viz fotky. Kola rovně, nosníky rovně. Část dílů na opravu už je k dispozici. Rossa startuje, jede, svítí, brzdí, vše funguje, jak má. Lze přihlásit na české SPZ nebo i na veteránské SPZ. Auto v ČR. Znalci vědí, že Ferrari Testarossa se vyrobilo ne více než cca 7 000 kusů. V případě rychlé a seriozní akce je menší sleva jistá, ale rozumně prosím. Děkuji
Podobné inzeráty
Prodám pěkné Ferrari Testarossa, EU verze, přímý dovoz Japonsko 2020, evropská verze, Euro motor. Není to žádný Kuvajt, SAE, USA, Kanada atd, prostě ceněná evropská verze. Méně obvyklý a raritnější interiér v krásné černé kůži. Procleno, lze přihlásit. Nájezd 39 650 km. Testarossa je lehce ale dobře havarovaná na předek. Viz fotky. Kola jsou rovně, nosníky taky rovně, světla se bez problémů vyklápějí, kapota jde zachránit, přední spojler taky, zrcátko taky. Část dílů na opravu je k dispozici. Auto startuje, svítí, brzdí, vše funguje, jak má. Umím přihlásit na české SPZ nebo i na veteránské SPZ. Auto v ČR. Není tajemstvím, že Ferrari Testarossa se vyrobilo kolem 7 000 kusů. Není to auto pro každého, ne každý je schopen tohle auto uživit a servisovat. Ale není to finančně zase taková tragédie, jak se traduje, když se ví, kde kupovat díly a spotřebák, a kam auto vozit na servis a údržbu. Velmi rozumná dohoda u auta možná, ale fakt rozumná. K autu sériová rezerva, palubní literatura v kůži atd. Více fotek na email nebo na Whatsapp není problém....
Je to Maserati 3200GT, 3200 GT, tedy auto, co má srdce, řídí se hlavou a řidič musí mít koule. Není to auto pro slabochy. Auto je v super stavu, velmi zachovalé a udržované. Jedná se o dovoz z Japonska, kde nesněží, a není mráz, takže Maserati nikdy nepoznalo sůl nebo posyp. Jedná se o evropskou verzi, auto má globální homologaci a lze ho tedy legálně přihlásit na české SPZ - není v ceně. Hlavní plusy:
+ jedovatá charakteristika motoru, prostě jako Ferrari
+ pocitově i reálně fantastická dynamika
+ vynikající jízdní vlastnosti na suché vozovce, na mokru auto trochu kouše
+ překvapivý komfort odpružení
+ tuhá karosérie
+ kvalitní dílenské zpracování
+ odolný podvozek
+ velmi dobré brzdy
+ elektronická regulace tlumičů.
- elektronicky řízené tlumiče, stejné jako má Ferrari Maranello 550 - protiprokluzový systém z Ferrari Maranello 550 - podvozek je kompletně hliníkový, vpředu ušlechtilé lichoběžníkové zavěšení s vysokou těhlicí – v principu nejdokonalejší druh nápravy. - brzdy Brembo, původně také z Ferrari, a hadice, přivádějící vzduch z náfuků na podvozku přímo k brzdovým kotoučům - spolehlivý německý automat ZF, který vydrží cokoliv - motor byl nastaven a naladěn speciálně pro automatickou převodovku, ale výkon zůstal zachován - výkon 271 kW (370 k), točivý moment 491 N.m, zrychlení z klidu na 100 km/h za 5,2 s a nejvyšší rychlost 280 km/h - zážehový vidlicový osmiválec přeplňovaný dvojicí turbodmychadel - vyrobeno pouze 4 795 vozů celkem, z toho 2 106 automatů GTA
Maserati Ferrari Maranello 550 Testarossa, 456GT, Quattroporte, Evoluzione, RS6, RS4, Shamal, Biturbo, GT
Maserati 3200 GT (Tipo 338) je čtyřmístný grand tourer vyráběný italskou automobilkou Maserati v letech 1998 až 2002, který nahradil model Shamal jako vlajková loď značky. Luxusní kupé navrhl Italdesign, jehož zakladatel a šéf Giorgetto Giugiaro předtím navrhl mimo jiné modely Ghibli, Bora a Merak. Návrh interiéru byl zadán Enricu Fumiovi a dokončen v roce 1995. Než byl nahrazen modelem Maserati Coupé, bylo vyrobeno 4 795 vozů. Vůz 3200 GT byl ohlášen v červenci 1998 a v září jej Luca Cordero di Montezemolo představil tisku za přítomnosti závodního veterána Maserati sira Stirlinga Mosse a Giorgetta Giugiara. Veřejnou premiéru si vůz odbyl na říjnovém Mondial de l'Automobile v Paříži. Maserati původně chtělo vůz pojmenovat "Mistral", ale poté, co zjistilo, že autorská práva na toto jméno vlastní Volkswagen, rozhodlo se vůz pojmenovat 3200 GT. Jeho jméno bylo poctou modelu 3500 GT, prvnímu sériově vyráběnému grand toureru společnosti. Vůz 3200 GT, prodávaný především v Evropě, byl poháněn dvakrát přeplňovaným 32ventilovým osmiválcem s dvojitým horním vačkovým hřídelem o objemu 3,2 litru, který se objevoval v modelu Quattroporte Evoluzione, měl výkon 370 k (272 kW; 365 k) oproti 335 k (246 kW; 330 k) v modelu Quattroporte a dosahoval výkonu 116 k(85 kW; 114 k) na litr. Zadní světla tvořily LED diody ve tvaru "bumerangu". R
Prodam vnejsi klouba original Ruville cenu nabidnete zaslani mozne info dotaznik diky
strana kola
Vnější ozubení strana kola 36
Vnitřní ozubení,strana kola 30
Průměr těsnicího kroužku [mm] 53,2
Druh kloubu synchronní kloub
Hnací hřídel bez ABS kroužku
Délka [mm] 138,5
Vnější průměr [mm] 90
,
VW Passat B3/B4 Sedan (3A2, 35i) (Rok výroby 06.1991 - 08.1996, 110 - 174 HP, Benzín, Diesel)
VW Passat B3/B4 Combi (3A5, 35i) (Rok výroby 06.1991 - 05.1997, 110 - 184 HP, Benzín, Diesel)
VW Golf III Hatchback (1H1) (Rok výroby 11.1991 - 09.1997, 110 - 190 HP, Benzín, Diesel)
VW Golf III Combi (1H5) (Rok výroby 07.1993 - 04.1999, 115 - 190 HP, Benzín)
VW Passat B5 Sedan (3B2) (Rok výroby 10.1996 - 11.2000, 110 HP, Diesel)
VW Passat B5 Combi (3B5) (Rok výroby 06.1997 - 11.2000, 110 HP, Diesel)
VW Golf IV Hatchback (1J1) (Rok výroby 08.1997 - 06.2005, 68 - 170 HP, Benzín, Diesel)
VW Golf IV Variant (1J5) (Rok výroby 05.1999 - 06.2006, 68 - 170 HP, Benzín, Diesel)
VW New Beetle Hatchback (9C1, 1C1) (Rok výroby 01.1998 - 09.2010, 90 - 170 HP, Benzín, Diesel)
VW Bora Sedan (1J2) (Rok výroby 10.1998 - 05.2005, 68 - 170 HP, Benzín, Diesel)
VW Vento (1H2) (Rok výroby 11.1991 - 09.1998, 115 - 174 HP, Benzín)
VW Corrado (53i) (Rok výroby 08.1991 - 12.1995, 190 HP, Benzín)
VW Bora Variant (1J6) (Rok výroby 05.1999 - 05.2005, 75 - 170 HP, Benzín, Diesel)
VW New Beetle Cabrio (1Y7) (Rok výroby 09.2002 - 10.2010, 100 - 150 HP, Benzín, Diesel)
SKODA Octavia I Hatchback (1U2) (Rok výroby 09.1996 - 12.2010, 90 - 180 HP, Benzín, Diesel)
SKODA Octavia I Combi (1U5) (Rok výroby 07.1998 - 12.2010, 90 - 180 HP, Benzín, Diesel)
SKODA Octavia I Van / Combi (1U5) (Rok výroby 08.2000 - 03.2010, 90 HP, Diesel)
SEAT Córdoba I Sedan (6K1, 6K2) (Rok výroby 08.1996 - 06.1999, 150 HP, Benzín)
SEAT Toledo I Hatchback (1L) (Rok výroby 11.1993 - 03.1999, 150 HP, Benzín)
SEAT Toledo II Sedan (1M2) (Rok výroby 10.1998 - 07.2004, 90 - 110 HP, Benzín, Diesel)
SEAT Leon I Hatchback (1M1) (Rok výroby 11.1999 - 06.2006, 90 - 125 HP, Benzín, Diesel)
AUDI A3 Hatchback (8L1) (Rok výroby 09.1996 - 05.2003, 90 - 180 HP, Benzín, Diesel)
AUDI TT Kupé (8N3) (Rok výroby 10.1998 - 06.2006, 150 - 190 HP, Benzín)
AUDI TT Roadster (8N9) (Rok výroby 10.1999 - 06.2006, 150 - 190 HP, Benzín)
Automatická klimatizace, raritní kola ATEV pro Porsche, ABS, vše v elektrice, elektrický šíbr, zadní hydraulický samosvor atd.
Pracujeme na renovaci bílého Porsche 928 S4. Nyní je po celolaku. Je to Porsche 928 S4 1991 . Evropská verze, dovoz Japonsko v roce 2019. Reálný nájezd je kolem 75 000km. Kompletní palubní dokumentace. Auto je zcela kompletní, jede, řadí, svítí. Vstřikovače jsou po repasi, velký servis udělán, startér a alternátor jsou po repasi, auto bude mít nové rozvody, brzdy a spoustu dalších věcí. Aktuálně pokračujeme v renovaci. Více fotek je zde.
Nabízím prospekt na modelovou řadu vozů Ferrari .
Výtisk z roku : Nezjištěn .
Formát prospektu : A3
Počet stran : 20
Jazyk : Čeština .
V Prospektu jsou popsány tyto verze vozů značky Ferrari :
F430
F430 Spider
599 GTB Fiorano
612 Scaglietti
Prospekt obsahuje nádherné fotografie vozů !
Vytištěno na kvalitním papíře !
Veškeré popisky v prospektu jsou v Českém jazyce !!
Prospekt je v 100% stavu bez sebemenšího poškození , několik let byl uložen v pevných deskách !!
Více info přes mail .
Na Dobírku nezasílám !
PODÍVEJTE SE I NA MOJE OSTATNÍ INZERÁTY S AUTO PROSPEKTY !!
Prodáme Maserati Quattroporte model MQP R.2006, 67 500 km. Auto po velkém servisu. K vidění ve Středočeském kraji, fotky v ČR udělám v řádech dní. Dovoz Japonsko, evropská verze s homologací.
Motor, převodovka, brzdy i podvozek pocházejí od Ferrari.
Skvělý rodinný sedan, co má 400 koní a luxusní výbavu. Na rovinu, každý nemá prachy na to živit tohle auto, ale kdo na to má, ten si to bude užívat maximálně.
Palivo Benzín
Objem 4 189 ccm
Převodovka Automatická s pádly pod volantem
Výkon 295 kW, motor 4.2 Biturbo Ferrari
Klimatizace: Automatická
Počet airbagů: 8
Počet dveří: 4
Počet míst: 5
Výkon: 295 kW (401 koní)
Převodovka: Automatická
Pohon zadních kol
Plní EURO: EURO 4
Serv. knížka: Ano
Země původu: Itálie, Japonsko
STK: 02/2025
Parkovací senzory, Tempomat, Parkovací senzory přední, Parkovací senzory zadní
Alarm, Centrální zamykání, Dálkové centrální zamykání, Imobilizér
Dřevěné obložení, El. ovládání oken, El. ovládání zrcátek, El. parkovací brzda, El. sklopná zrcátka, chromatické vnitřní zpětné zrcátko, Klimatizovaná přihrádka, Kožené čalounění, Multifunkční volant, Nastavitelný volant, Posilovač řízení, Roletky na zadní okna, Senzor opotřebení brzd. destiček, Senzor stěračů, Senzor tlaku v pneumatikách, Střešní okno, Venkovní teploměr, Vyhřívaná zrcátka, Otáčkoměr
Autorádio, CD měnič, CD přehrávač, Originální autorádio, Palubní počítač, Premiový audiosystém, Příprava pro telefon, Satelitní navigace, Telefon
Dělená zadní sedadla, El. seřiditelná sedadla, Kožená sedadla, Kožené potahy, Nastavitelná sedadla, Odvětrávání sedadel, Podélný posuv sedadel, Vyhřívaná sedadla, Výškově nastavitelná sedadla, Výškově nastavitelné sedadlo řidiče, Výsuvné opěrky hlav, El. seřiditelné sedadlo řidiče
Světelná technika:
Ostřikovače světlometů, Xenony, Denní svícení
Vnější výbava:
Dojezdové rezervní kolo, Litá kola, Plnohodnotné rezervní kolo, Tónovaná skla, Zatmavená zadní skla, Rezervní kolo
Regulace tuhosti podvozku