Prodám díly na motor honda K20A4 2.0i
Kategorie:
Honda
Prodám díly na Hondu CRV 2001-2006. Díly hlavy motoru. Hlava, sací váčka, ventily. Jen to co je na fotkách. Víc už nemám. Vše za 3500 Kč nebo dohoda po částech.
Podobné inzeráty
Prodám Honda CR-V motor 2,0 benzín K20A4, manuál 5 kvalt, 5 míst, 5 dveří, uvedení do provozu 1. 2003 Tachometr: 254xxx km.
VIN pro kontrolu:
Dovoz z D v roce 2018. V Čr druhý majitel od roku 2018.
Vše nafoceno zde:
Platná STK do 9. 2024.
Motor: 2,0 110kw, pohon rozvodovým řetězem, servis provedený posledním majitelem: v roce 2021 na podzim výměna předních ramen, tlumičů, stabilizátorů, zadních i předních kotoučů a destiček, lakován prostor kolem zadního bočního okna z důvodu vandalismu, výměna chladiče klimatizace. Motor je v dobré kondici, bez hluku s dobrým zátahem, olej měněn 9. 2021.. Spotřeba dle stylu jízdy mezi 8-11l. Dlouhodobá reálná spotřeba je 9l.
Výbava:
Sada al. kol 17“ letní, rozměry 7x17 ET45 disky z ATR, pneu 50%, Sada zimních alu 15“ pneu 80%, tažné zařízení, vyhřívaná sedadla řidiče a spolujezdce, el. ovládání zrcátek, el. ovládání všech oken, el. zrcátka vyhřívaná, hagusy, příčníky, radio s CD. Alarm s funkcí blokace startu, denní svícení, mlhovky. Boční nášlapy, přední rám. Plnohodnotná rezerva. ABS
Imobilizér, dálkové centrální zamykání (2 klíče )
Auto vyniká kultivovanou a příjemnou jízdou, motor startuje na brnk i v zimě, hladké řazení všech rychlostních stupňů. Při prodeji možnost projetí i na rozbité cestě. Prohlídka vaším mechanikem na zvedáku samozřejmostí.
A teď pár věcí, abych jen nechválil. Lehké kosmetické vady na karoserii, vše nafoceno. Klimatizace neklimatizuje páč je nefunkční klimakompresor, uchycení bočních nášlapů je stiženo korozí. Nejde ostřik světlometů. Nefunkční ovládání přepínání teplého a studeného vzduchu do kabiny, lze přenastavit ručně v motorovém prostoru. Dveře spolujezdce nejdou na centrál.
Píšu tady všechny závady o kterých vím, myslím, že je to tak lepší, než, aby někdo jel x km a zjistil to až na místě. Celkový stav je patrný z fotografií.
Cena vozu 81 000 Kč. Dohoda o ceně možná až na místě.
Pokud máte jakékoliv dotazy, rád odpovím. Tel.:
email: mhct@
Auto je známého, jenž mě pověřil jeho prodejem a je zapsán jako v vlastník v TP, při prodeji bude buď osobně přítomen, nebo přepis uskutečním na základě jím udělené plné moci. Prohlídka je možná kdykoliv, prodej, přepis a převzetí jen v pracovní dny.
Poplatky spojené s přepisem hradí kupující, přepis nutností, jen prodej, žádná výměna atd.
Jedná se o verzi KB2. Najeto 280. Znalcům není třeba vozidlo představovat.
Jsem druhý majitel. Vozidlo bylo pravidelně servisováno v Hodně.
Klady:
- nové horní ramena přední nápravy
- kompletní výměna všech kapalin
- nová originální baterie
- velmi atraktivní barva interieru
- doděláno denní svícení
Zápory které bych časem řešil:
- mírná rez u blatníku
Technické info:
Motor: 3.7i V6 V-TEC
Výkon: 217kW
Pohon: 4x4, SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive)
Vektoring točivého momentu, až 100% výkonu na jednotlivé kolo dle jízdních podmínek
Dokonalé při jízdě za mokra, na sněhu
Bose audio s 10 reproduktory
Aktivní potlačení hluku v kabině
Palubní počítač
Bi-Xenon natáčecí světlomety
Vyhřívané a větrané kožené elektické sedačky
Elektricky nastavitelný volant a zrcátka s pamětí
Adaptivní tempomat
Parkovací senzory a kamera
Čtvrtá generace modelu Honda Legend byla představena 7. října 2004 a stala se japonským Autem roku 2004–2005, což je počtvrté za posledních pět let, kdy Honda toto ocenění získala. Jeho zmenšené rozměry oproti modelu třetí generace naznačují návrat k tomu, co dělalo Legend tak populární u první generace, což je sedan nejvyšší úrovně, který nabízí něco jiného než jeho konkurenti. Model 2011 připomíná 25. výročí výroby značky Honda Legend.
Honda Legend KB2 interiér
Ve snaze reagovat na požadavky trhu, že Legend musí být sedan s pohonem zadních kol s motorem V8, představila Honda technologii pohonu všech kol na modelu Legend, nazvanou "Super Handling All-Wheel Drive" (SH-AWD), která vynesla společnosti Honda japonské auto roku a ocenění Mosuto 2005 Annual RJC technology of the Year. Tato generace modelu Legend je k dispozici pouze s pohonem všech kol Super Handling (Super Handling s pohonem všech kol). Vzhledem k neustálému úsilí o zlepšování produktů v minulých generacích sdílí řada CP3 North American Honda Accord (Honda Inspire na některých trzích) rozvor, délku, šířku a zdvihový objem motoru téměř přesně s touto generací Legend, se sníženou cenou na mnoha mezinárodních trzích. Legenda má sice vyšší úroveň standardních prvků výbavy a volitelné výbavy, ale ne o moc.
Funkce Select-Shift byla zavedena u 5stupňové automatické převodovky. Nově navržený J35A 3.5 L V6 byl změněn z 90 stupňů "V", který se používá od prvního motoru C1986A V25 v roce 6, na 60 stupňů a přidán VTEC pro zlepšení účinnosti (M-TEC byl přidán divizí MUGEN, nazývanou "balíček M1"). V kroku, který odráží mnoho "prvenství" zavedených první generací Legend, koňská síla již nevyhovovala omezením výkonu japonského automobilového průmyslu.
Model Legend obdržel pro modelový rok 2009 změnu středního modelu (MMC).
Více fotek:
Cenu nabídněte.
Nové brzdové destičky BOSCH 0 986 460 972 pro Civic CRX Prelude, sada přední.
Sada brzdových destiček, kotoučová brzda
Parametry a specifikace pro Sada brzdových destiček, kotoučová brzda BOSCH 0986460972
uzavírací výstražný kontakt s akustickou výstrahou opotřebení
Číslo výrobku doporučeného příslušenství 1 987 474 607
Materiál Low-metallic
Zkušební značka ECE-R90
WVA číslo 21322
Tloušťka/síla [mm] 15 mm
Šířka [mm] 124 mm
Výška [mm] 49,1 mm
Omezení výrobce AKEBONO System
HONDA Civic IV Sedan (ED) (Rok výroby 09.1987 - 09.1991, 82 - 130 HP, Benzín)
HONDA Civic IV Hatchback (EC, ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 09.1991, 90 - 110 HP, Benzín)
HONDA CRX II Kupé (ED, EE) (Rok výroby 10.1987 - 02.1992, 107 - 131 HP, Benzín)
HONDA Prelude III (BA) (Rok výroby 04.1987 - 01.1992, 109 - 114 HP, Benzín)
HONDA Civic IV Shuttle (EE) (Rok výroby 01.1988 - 02.1995, 90 - 116 HP, Benzín)
Více tady:
Prodám Civica Type R FN2
• r 2008
• Původ ČR - jsem 2. majitel / po zaměstnanci Honda
• Serviska - servis Honda
• Motor K20Z4 vše série, pouze KN filtr vložka
• Najeto 145t km
• Olej měněn po 5t km - Millers oils NT+
• Nové všechny kapaliny + olej v převodovce (vše preventivně). Klima doplněna / vyčištěno ozónem.
• Podvozek - originál
• Drážkované kotouče, desky cca rok zpět
…žádný okruh ani něco podobného. Za mě nevyužitý potenciál vozu, s Type R ježděno v průměru za 7,5l, na nádrž 650-700 km běžně.
• Interiér origo - bez zásahu
2 sady originál červených koberců (1 sada nová - koupena do zásoby)
K rádiu doplněn systém Yatour (USB, sd card, aux) - schované v loketní opěrce.
LED osvětlení vně/uvnitř, osvětlení nohou - originál Honda
• Kola Japan Racing JR3 8,5x19’’
Gumy Kumho 215/35
• Origo kola Type R 18’’
Gumy Nexen zímní sada (v zimě ale neježděné)
• Zatmavená okna, světla, mlhovky a clona na předním okně.
Černá mat folie na střeše a zrcátkách (nové červené kryty zrcátek koupené do zásoby - originál Honda)
Nástavec křídla Tegiwa
Prodávám z důvodu nevyužití, autu jsem sloužil spíše já, než auto mně.
Za dlouhá léta ježděno ojediněle a jen za hezkého počasí.
Cena 300.000 Kč - bližší informace u auta.
Prodám sportovně laděné kombi střední třídy HONDA ACCORD TOURER 2,4 i-VTEC 140 kW (190 koní) s automatem, špičková výbava Executive, 12/2005. Jsem celkově druhý majitel od roku 2020, první majitel žil střídavě ve Švýcarsku a ČR. Aktuálně najeto cca 165.000 km. Vše funkční. Kompletní historie, servisní kniha, velký šanon faktur, poslední 2 roky pouze servis Honda. Mnoho nových dílů Honda. Bez investic, STK platná do 8/2023, rád udělám novou před prodejem.
Automobil byl v posledních 2 letech v rodinném provozu, převážně na dlouhé trasy, dovolenou. Accord je ve velmi dobrém stavu, pevný podvozek, super motor. Spolehlivý vůz s klasickým automatem s hydrodynamickým měničem – ideální na dlouhé cesty, ale neztratí se ani ve městě, v kopci nepopojede ani o centimetr dozadu, sám se rozjíždí po uvolnění brzdy. Řadí hladce.
Servis: Accord po dobu mého vlastnictví jezdil do autorizovaného servisu Honda Denar v Kosmonosích. Servisní knížka je vyplněná a mám také faktury.
Servisní úkony v posledních 3 letech stály přes 70.000,-Kč: poslední výměna oleje v motoru (3/2023), výměna oleje v převodovce (6/2021), nové zadní brzdiče, nové kotouče, nové destičky (přední 2019, zadní 2021), oba nové tlumiče výfuku (8/2021), vlnovec výfuku (7/2021), nový kompresor klimatizace+nový výměník+nová náplň (2/2022).
Výbava: Xenonové světlomety, automatická dvouzónová klimatizace, ESP, nepoškozené kožené čalounění, dálkově ovládané centrální zamykání, el.okna vpředu i vzadu, 2x ISOFIX, originální autorádio s CD měničem, výškově a podélně nastavitelný volant, elektricky nastavitelná sedadla řidiče i spolujezdce, lepicí sada, posilovač řízení, dělená zadní sedala, síť oddělující prostor pro zavazadla, zadní stěrač, 16palcová kola z lehké slitiny, elektricky ovládané víko 5. dveří.
Stav vozu: Automobil má drobné oděrky z městského provozu. Na předním nárazníku se loupal lak, tak jsem jej v roce 2022 nechal přelakovat (foto před lakováním rád poskytnu).
Prohlídka možná po telefonické dohodě o víkendech ve Zloníně.
Dobrý den,
prodám svého Accorda Type-S.
UPDATE: Aktuálně přezuto na zimní, výměna oleje, filtrů, chladící kapaliny, brzdové kapaliny a celková kontrola koroze i vozu. Vše original Honda, faktura na vyžádání.
Důvod prodeje: Nový firemní vůz
Technické parametry:
Honda Accord sedan Type-S
Velmi raritní kus, pouze několik desítek prodáno v ČR i Evropě. Předposlední rok výroby.
2013
Facelift
2.2 i-dtec diesel
180 koní
Manual
Spotřeba kolem 6l
Na nádrž dojezd kolem 1000km
Najeto 170k
Garážováno
Servisní knížka - servis pouze Honda Styx car Kolín
Nebouráno
Nelakováno
K autu přidám:
Letní disky Brock + letní gumy Nokian powerproof XL (najeta jedna sezona)
Zimní disky original Type-S + zimní gumy Continental (najeto 2 sezony)
Originál hagusy
2 sady originál koberečků
Výbava:
tempomat, bixenony, dvouzonova klimatizace, výhřev sedaček, parkovací senzory vepředu vzadu, černý interiér včetně stropnic, alcantara, zatmavená skla
Stav:
Výborné řidičské a cestovní auto. Podvozek je skvělý, auto krásně drží v zatáčkách. Motor má zátah a projevem je blízký benzinu :) Ale se spotřebou kolem 6l.
Auto mám od nového vozu, za celou dobu nemělo jedinou technickou závadu. Pravidelně se měnil olej a všechny servisní úkony, dle servisní knížky, případně ještě rychleji (olej každý rok, i přes kratší interval než udává serviska). Prvních 10.000km jsem si auto sám zajížděl, nevytáčel motor atd. Vždy jsem motor ohříval a dochlazoval po jízdě. S Accordem jsem soukromě i pracovně projel celou Evropu a nedal jsem na něj dopustit. Drtivá většina kilometrů je z dálnic mezi ČR a chorvatskem. Auto bylo myto pouze ručně.
Loni jsem nechával dělat profesionální dekontaminaci + keramiku laku.
Domluva o ceně, u auta.
Detaily po telefonu
podobné jako: Mazda, Mazda 6, Toyota, Subaru, Lexus, Infiniti, sedan