inzerce, prodej, prodám, bazar

Prodám CF MOTO 700 CL-X Heritage, 2022

Kategorie: Silniční motocykly

Prodám CF MOTO 700 CL-X Heritage, r.v. 19.5.2022, nový motocykl, najeto 2333km, po první garanční prohlídce na 1000km dne 29.6.2022. Cena 159990kč
Prodám CF MOTO 700 CL-X Heritage, 2022
Podobné inzeráty
CL-X 700 Sport - bílá/černá
Nová definice temperamentní zábavy A adrenalinu! Tak jako u modelu heritage i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model heritage a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model sport klidně může považovat za zážitek na "druhou“ Grafický design modelu sport je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou cfmoto barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze. Technický design 700CL-X sport převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a váží jen neskutečných 16,5 kg. V kombinaci s odlévanou zadní kyvnou vidlicí ze slitiny vzácných kovů je tato sestava nejen designovým, ale především technologickým prvkem pro snadné a přesné ovládání motocyklu. - Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů - Zdvihový objem: 693 ccm - Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm - Komprese: 11.6: 1 - Plnění motoru: EFI (Bosch) - Zapalování: ECU - Převodovka: manuál, 6 rychlostí - Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné - Brzdy: dvojitý kotouč? 300 mm (p), kotouč? 260 mm (z); brembo stylema - ABS: Continental ABS system - Tempomat: ano - Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z) - Pneumatiky: maxxis MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17 - Délka: 2096 mm - Šířka: 790 mm - Výška: 1130 mm - Výška sedáku: 795 mm - Rozvor: 1435 mm - Nádrž: 13 l - Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní) - Dostupné barvy: "Nebula White" a "Velocity Grey" - 5 LET záruka
CL-X 700 Heritage - nová cena
CFMOTO 700CL-X Heritage Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm Komprese: 11.6: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuál, 6 rychlostí Odpružení: přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB Brzdy: Přední kotouč Ø 320 mm, zadní kotouč Ø 260 mm; J. Juan ABS: Continental ABS system Tempomat: ano Ráfky: 3,5x18MT (p), 4,5x17MT (z) Pneumatiky: 110/80 R 18 (p), 180/55 ZR 17 (z) Pirelli MT60 RS Délka: 2107 mm Šířka: 887 mm Výška: 1200 mm Výška sedáku: 800 mm Rozvor: 1435 mm Nádrž: 13 l Hmotnost: 184 kg (196 kg pohotovostní) CFMOTO 700CL-X Heritage Jedinečný design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 s rukopisem španělského motocyklového designéra Carlese Solsony Martiho (mj. designér i MV Agusta). Přemýšleli jste nad významem v písmenu "X" obsaženého v názvu motocyklu? "X" vás vyzývá k otevřeným možnostem, „customizace“ je tedy vítaná a váš motocykl CL-X je předpřipravený i na vaši jedinečnou úpravu. Už v základu ale dominuje osobitým stylem a když si ho důkladně prohlížíte, vidíte množství úžasných dílensky propracovaných detailů, jak grafických, tak i v technických pasážích stroje. Moderní LED technologie i sofistikovaná přístrojová deska mají nádech retra, přičemž nelze odmítnout modernu např. v podobě zobrazení příchozího hovoru do vašeho interkomu na přístrojovém panelu. "X" -ko se letos stává součástí nabídky světových značek této třídy a bude svým jedinečným italským designem nepřehlédnutelné, přičemž přední světlomet s inovativním přepínáním dle okolního jasu světla osazen písmenem "X" dané jen podtrhuje. Nejmodernější technologie drží krok s globálními trendy a CFMOTO 700CL-X není výjimkou. Přesné dávkování výkonu umožňuje elektronický plyn s řídicí jednotkou BOSCH, při prudkém startu nebo zpomalení vám bude asistovat antihoppingová spojka a na asfaltu vás udrží kvalitní pneumatiky řady Pirelli MT60 RS obuté na 18“ disku vpředu a 17" vzadu. O spolehlivý grip se postará špičkové plně stavitelné japonské pružení KYB, vpředu o průměru 41 mm s obrácenou vidlicí (USD), která zajistí přesné vedení stopy i v extrémních situacích. Zatímco levý tlumič umožňuje nastavení předpětí pružiny a komprese, pravý umožňuje nastavit předpětí a útlum. Nastavení předpětí i útlumu pružení na obou koncích motocyklu umožní ideální přípravu stroje přesně dle vašich potřeb. Nezapomeňme na systém ABS Continental, senzor polohy motocyklu, který zastaví motor při nechtěném pádu či převrácení na místě, ale i asistenta na delší tratě - tempomat. Španělský brzdový systém J. JUAN je u CFMOTO léty osvědčenou stálicí. USB port je samozřejmostí.
CL-X 700 Sport - nová cena
CFMOTO 700CL-X sport Motor: 2-válec, kapalinou chlazený 4-taktní, DOHC, 8 ventilů Zdvihový objem: 693 ccm Vrtání x Zdvih: 83 x 64 mm Komprese: 11.6: 1 Plnění motoru: EFI (Bosch) Zapalování: ECU Převodovka manuál, 6 rychlostí Odpružení: USD přední vidlice KYB, zadní monoshock KYB, plně stavitelné Brzdy: dvojitý kotouč Ø 300 mm (p), kotouč Ø 260 mm (z); BREMBO STYLEMA ABS: Continental ABS system Tempomat: ano Ráfky: 3,5x17MT (p), 5,5x17MT (z) Pneumatiky: MAXXIS MA-ST2, Přední: 120/70 ZR17 Zadní: 180/55 ZR17 Délka: 2096 mm Šířka: 790 mm Výška: 1130 mm Výška sedáku: 795 mm Rozvor: 1435 mm Nádrž: 13 l Hmotnost: 192 kg (205 kg pohotovostní) CFMOTO 700CL-X SPORT Tak jako u modelu HERITAGE i tento unikátní „X“ design vznikl v italském designovém studiu Modena 40 pod vedením zkušeného španělského designéra Carlese Solsony Martiho. Kdo testoval model HERITAGE a byl unesen nejen jeho designovým a dílenským zpracováním, ale i úžasnými jízdními vlastnostmi, akcelerací, bezvadnou geometrií a přirozeným ovládáním, tak model SPORT klidně může považovat za zážitek na "druhou“, kterému bude dominovat především slovo „ADRENALIN“. Grafický design modelu SPORT je opět jedinečný a jednoznačně s ničím nezaměnitelný. Motocykl si přijal za své v detailu nenápadnou žlutou a typicky modrou CFMOTO barvu a ve dvou grafických provedeních se právě tyto dvě barvy skoro nenápadně a zároveň výrazně projevují na jednotlivých detailech – špičce předního blatníku, interiéru sání či zadního krytu spolujezdce a nakonec v jemném detailu na ráfcích kol. Neméně přehlédnutelným barevným prvkem je barva lemu masky světlometu dle zvolené verze. Žlutým detailům dominuje barva "Nebula White" a modrým "Velocity Grey". Ale ten nejdominantnější sportovně-designový prvek je jiný – uhlíkové vlákno je na panelech přední části nádrže, bočních krytů chladiče a má je také komplet zadní podsedlová partie. Velmi čistě a ladně působí zalakované nálepky na nádrži. Jemné označení SPORT naleznete právě na karbonu pod sedadlem. Všechna signifikantní „X“-ka jsou samozřejmostí na nádrži, motoru, předním blatníku, ale i na krytu sedadla spolujezdce a dominantou zůstává písmeno „X“ vryto do obrysu předního světlometu. Technický design 700CL-X SPORT převažuje především v zadních partiích motocyklu a sportovní kryt sedadla spolujezdce je právě dominantou této změny. Rozdíl je i v základním tvaru, nyní sportovněji tvarovaného sedáku, které je o 5 mm nižší než u modelu Heritage. Aby se zachoval café-race styl, zpětná zrcátka jsou zavěšená na krajích rukojetí. Sportovní styl zase výrobce přidal na krytu přístrojového panelu, který je tvarován do aerodynamicky laděného skeletu z uhlíkových vláken. Je až kupodivu, jak takový malý aerodynamický prvek ovlivní pocity z jízdy při vyšších rychlostech. Součástí designu je i přiznaný trubkový rám, který je vyroben z vysokopevnostní chrom-molybdenové slitiny a
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa
Prodám Suzuki GSX 1300 R Hayabusa. První majitel Ital BOEZIO VINCENZO v roce 2002, pak v roce 2015 přivezeno do Čech motoprodejnou a servisem Pivrs moto z Lukavice a prodáno prvnímu českému majiteli a od toho jsem busu následně koupil já v roce 2017. Mám i kopii italského technického průkazu. Stav km nyní je lehce přes 44000 km. Já na ní za 5 let najel přes 8000 km, takže v podstatě stojí v garáži. A to doslova jelikož jsem za poslední dva roky najel přesně 1371 km. Důvod prodeje rodina + starý dům v rekonstrukci, moto leží ladem a rodina umírá hladem. Tak a dost už omáčky a k věci. Závady: Jediná závada co mě potkala byl spínač spojky za 275kč. Vybavení: - Pancéřové hadice na brzdách a spojce od Venhillu. - Komplet výfukové svody od ARROW s homologací svedeny ve stylu 4– 2-1. Je to rarita jelikož Haybusa má výfuky z obou stran. Jen cena svodů s koncovkou za 60000kč. - CNC páčky od RUTANA. - Gripy Busa HARRIS - šité sedla - modré plexi - zrcátká s lepším viditelností - závaží a šroubky do barvy moto K moto přidám: - šedé plexi - krovku v barvě moto pro jízdu v jednom - zadní modrou krytku světla s odrazkou - plachtu Oxford - zadní stojan homo domo, plus přední stojan kupovaný Servis: minulý rok na podzim: - olej, filtry, svíčky (nenajel jsem na tom ani do 1000 km, olej a filtry bych vyměnil, ale stejně si každý správný motorkář ať si říká prodejce co chce, olej pro klid duše vymění hned po koupi nové moto) PS: liju tam Motul 5100. letos: o prázdninách nová baterka Doplňkový prodej: - v případě domluvy mohu ještě prodat dvoudílnou kombinézu 4SR v barvách moto ježděná vždy v termu, kombinéza je k vidění na přiloženém videu. - a dále nabízím úplně novou helmu Shark RSX karbon-kevlar opět v barvách viz foto, povedlo se mi ji sehnat z prodejny kde byla pouze dlouhodobě vystavená je to stará, ale nová kvalitní helma. Závěr: toť vše. V případě zájmu mě kdykoliv kontaktujte na vše rád odpovím ikdyž si myslím že jsem byl na dnešní poměry inzerentů vyčerpávající. Prohlídka, popřípadě projížďka možná po tel. dohodě. Na moto svezu, pokud se budete chtít projet sami, požaduji složit zálohu v plné výši motocyklu. Má to dva důvody: 1) když s tím někde lehnete, neuvidím ani motorku a ani peníze 2) přijedou opravdu jen ti kdo o tu motorku jeví vážný zájem PS: motorka se jmenuje Avatar, má to vypáleno na krytu řetězu (důvody proč je tak pojmenovaná jsou opět dva) 1) je modrá 2) je to pekelný stroj vyrobený na jiném světě Přikládám video ať víte do čeho jdete.
Harley Davidson Softail Heritage Classic Evolution 1340
Harley davidson softail heritage s motorem evolution 1340 cc. Rok vyroby 1995, za chvilku veteran :-) najeto 64 000 km. Motorka ve vybornem stavu, prepis 800 kc, nova stk, nutno videt. Vice info po telefonu
Suzuki GSX-S1000
Prodám Suzuki GSX-S1000 koupená v Suzuki Brno, r. v. 2019. Jsem 1. majitel, STK do roku 2025, najeto 3000 km, ABS, kontrola trakce, pravidelný servis. Na motorce jsou doplňky asi za 40.000 Kč. Doplňky: - boční kufry Hepco Becker, - kryt chladiče RG Racing, - zvýšení řidítek o 20 mm, - matice krku řízení RD moto, - seřizovací matice tlumičů RD Moto, - plexi Ermax, - rozšíření zrcátek RD Moto, - brzdová a spojková páčka RD Moto, - originální vyhřívané rukojeti, - závaží do řidítek RD Moto, - krycí transparentní fólie nádrže, - originální protektory předního a zadního kola, rolny na zadním kole, - kryty motoru RG Racing, - padací protektory RD Moto. ZAREZERVOVÁNO.