Pro náš tým hledáme IT technika (junior)
Kategorie:
IT a telekomunikace
Již více než 18 let pomáháme našim klientům s usnadněním jejich podnikání. Vyvíjíme a prodáváme pokladní systémy. Nabízíme komplexní řešení, od robustních pokladen až po pokladní aplikaci KASAmax třeba jen na mobil. S růstem ale přichází také potřeba doplňovat a rozšiřovat tým o kvalifikované spolupracovníky. Aktuálně proto hledáme IT technika na juniorní pozici.
Nabízíme:
● práci v rodinné firmě se 18letou tradicí, která je stálicí na trhu
● mladý a přátelský kolektiv
● sick days a free days
● služební telefon
● služební notebook
● jednorázové finanční bonusy dle obratu firmy každý měsíc
● možnost kariérního růstu
Náplň práce:
● instalace, správa, údržba a základní opravy informačních technologií
● instalace a aktualizace software
● technická podpora uživatelů a jejich práce s IT zařízeními
● technická podpora produktů společnosti KASAmax (KASAmax, KASAmax Backoffice)
● správa a péče o koncová zařízení (PC, NB, tiskárny, tablety, telefony…)
● kompletace a příprava pokladních systémů
Požadujeme:
● SŠ vzdělání – pozice je vhodná i pro absolventy
● znalost uživatelského HW (PC a jeho komponenty, periferie..)
● praktická zkušenost s OS Windows, Android a iOS
● základní znalosti sítí (pojmy, konfigurace, zapojení…)
● znalost Microsoft Access výhodou
● ŘP sk. B výhodou
● základní znalost AJ
Informace o pozici:
KASAmax EU s.r.o
Olomoucká 1159/40, 618 00 Brno
Plat: 25 000 – 35 000 Kč / měsíc
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek / dobu neurčitou
Pokud máte o pozici zájem a chtěli byste více informací, pište na obchod@ nebo volejte na číslo .
Nabízíme:
● práci v rodinné firmě se 18letou tradicí, která je stálicí na trhu
● mladý a přátelský kolektiv
● sick days a free days
● služební telefon
● služební notebook
● jednorázové finanční bonusy dle obratu firmy každý měsíc
● možnost kariérního růstu
Náplň práce:
● instalace, správa, údržba a základní opravy informačních technologií
● instalace a aktualizace software
● technická podpora uživatelů a jejich práce s IT zařízeními
● technická podpora produktů společnosti KASAmax (KASAmax, KASAmax Backoffice)
● správa a péče o koncová zařízení (PC, NB, tiskárny, tablety, telefony…)
● kompletace a příprava pokladních systémů
Požadujeme:
● SŠ vzdělání – pozice je vhodná i pro absolventy
● znalost uživatelského HW (PC a jeho komponenty, periferie..)
● praktická zkušenost s OS Windows, Android a iOS
● základní znalosti sítí (pojmy, konfigurace, zapojení…)
● znalost Microsoft Access výhodou
● ŘP sk. B výhodou
● základní znalost AJ
Informace o pozici:
KASAmax EU s.r.o
Olomoucká 1159/40, 618 00 Brno
Plat: 25 000 – 35 000 Kč / měsíc
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek / dobu neurčitou
Pokud máte o pozici zájem a chtěli byste více informací, pište na obchod@ nebo volejte na číslo .
Podobné inzeráty
Hledáme vhodného kandidáta na pozici IT specialista Junior.
Nabízíme:
Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
Pohodový a přátelský tým IT oddělení
Možnost práce z domova
Jazykovou výuku a další možnosti rozvoje, které vám ušijeme přímo na míru
Moderně řízené IT dle standardů ITIL
Práce s nejnovějšími produkty Microsoft
Možnost specializace v mnoha oblastech IT oboru
Zajímavé IT projekty, na kterých je možnost se neustále učit a odborně posouvat
Neformální pracovní atmosféru bez nutnosti dress - code, flexibilní pracovní dobu
13. plat, firemní telefon, notebook, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní a životní pojištění, zdravotní volno aj.
Náplň práce:
Práce v týmu technické podpory
Poskytování servisní a technologické podpory uživatelům v CZ a SK
Zajištění funkčnosti a bezpečnosti provozování výpočetních systémů
Správa doménového systému a serverů
Monitorování a vyhodnocování funkčnosti počítačových systémů
Podílení se na implementování firemních a systémových aplikací, programů a IT standardů
Požadujeme:
SŠ / VŠ vzdělání a fascinace IT oblastí
Znalost technologií Microsoft a zejména Active Directory podmínkou
Systematická, samostatná a pohodová osobnost se schopností nadhledu
Řidičský průkaz sk. B
Minimálně 0,5 roku zkušeností
Hledáme administrátora pro systém SIPKON!
SIPKON je inovativní systém pro správu obchodní komunikace, který slouží k efektivnímu propojení společností se svými klienty. Hledáme zkušeného administrátora, který bude zodpovědný za správu a podporu tohoto systému.
Vaší rolí bude zajistit stabilitu a bezpečnost systému SIPKON, včetně instalace, nastavení a aktualizace softwaru, monitorování systému, řešení technických problémů a poskytování podpory uživatelům.
Hledáme člověka s praxí v administraci SIPKON nebo podobných systémů, se znalostí sítových technologií a schopností práce s databázemi. Kromě toho musíte být komunikativní, technicky gramotní a umět pracovat v týmu.
Nabízíme konkurenceschopné platové podmínky, profesionální rozvoj a možnost pracovat v dynamické a rozvíjející se společnosti. Pokud věříte ve své schopnosti a jste připraveni na tento výzvu, pošlete nám své životopis ještě dnes a staňte se součástí týmu !
pracevcestine@
Líbilo by se vám pracovat pro nadnárodní společnost Vodafone Czech Republic a.s. ve spolupráci s business partnerem Logimont s.r.o., kde jste odměňováni za to co skutečně uděláte? Pokud ano, hledáme akvizičního obchodního zástupce pro segment živnostníků, malých a středně velkých firem. Budete kontaktovat firemní zákazníky na základě hovorů domluvených naším Call centrem.
Co u nás budete dělat?
Na začátku se můžete těšit na kvalitní zaškolení, které Vás seznámí se vším, co budete potřebovat znát při své práci.
Až se dozvíte vše potřebné, budete:
- poskytovat informace o nabídce Vodafone, zjišťovat potřeby a přání zákazníků a hledat pro ně
nejvhodnější řešení. Na začátku s podporou, poté samostatně vést obchodní jednání.
- připravovat cenovou nabídku a řešení na míru
- zpracovávat související administrativu
- reprezentovat značku Vodafone a spolupracovat s dalšími lidmi z týmu
Co od vás očekáváme?
- Zaměření na výsledek, spolehlivost a zodpovědnost
- Obchodního ducha, nadšení pro prodej
- Proaktivní přístup
- Schopnost řídit efektivně svůj čas
- Zkušenost s prodejem pro vás bude výhodou, není však podmínkou, vše Vás naučíme
Co Vám můžeme nabídnout?
- Propracovaný systém školení – produktový trénink a trénink obchodních dovedností
- Průběžné vzdělávání
- Nadstandardní finanční ohodnocení pomocí provizního systému - základní výdělek 20 000,- +
neomezené provize. Ti nejúspěšnější z nás vydělávají přes 100 000,- měsíčně.
- Práci si přizpůsobíte svým možnostem – nabízíme flexibilní pracovní dobu a možnost práce
z domova
- Individuální a týmové soutěže
- Zázemí kanceláře v Teplicích a Karlových Varech
- Dlouholeté zkušenosti v oboru
- Tým super lidí a manažera, který vás podpoří
- Nadstandartní výdělek, notebook a neomezený tarif včetně dat
Životopisy zasílejte na email @
Budeme se na Vás těšit.
Business partner Logimont s.r.o
Zpracování osobních údajů
Pro potřeby tohoto výběrového řízení zpracovává Vaše osobní údaje v roli správce společnost Logimont s.r.o., se sídlem U radnice 956/8,Teplice, IČO: 17379555, (dále také jen „obchodní partner společnosti Vodafone“). V případě jakýchkoliv dotazů ve vztahu ke zpracování Vašich osobních údajů ze strany správce využijte, prosím, tento kontakt: @
Aktuálně hledáme nového kolegu / kolegyni do naší kanceláře v Mělníku. Někoho, koho by bavilo pracovat jako obchodní referent, a zároveň v rámci office týmu pomáhat s chodem kanceláře.
Co budete řešit?
Různorodou administrativní práci točící se okolo chodu firmy.
Administrativní podpora kolegů.
Vyřizování požadavků zákazníků a komunikace s nimi.
Administrativa veškerých procesů zákaznického servisu (kompletní správa agendy přiděleného zákazníka, přijímání a vyřizování objednávek, zpracování objednávek, příprava k fakturaci.
Jaké byste měl/měla tyto znalosti a dovednosti:
Ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou.
Angličtina, stačí základy.
Znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook apod.).
Dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování.
Schopnost pracovat samostatně a pečlivě.
Smysl pro humor a chuť do života.
Být trpělivá/ý a neměla by ti vadit ani rutinní administrativní činnost.
Měl/a bys mít chuť se učit novým věcem.
Co Vám můžeme nabídnout:
Přátelský a spolupracující tým ochotný předávat své znalosti.
Neformální prostředí a zábavné firemní akce.
Příjemnou kancelář.
Práci, která Vás bude bavit.
Pro naše techniky hledáme pomocného pracovníka. Výhodou obor elektro, řidičský průkaz. Nástup možný ihned. Nabízíme dobré platové podmínky dle vykonané práce. Práce od Po - Pá, denní směna. Požadujeme manuální zručnost, chuť do práce a spolehlivost. Upřednostňujeme práci na živnostenský list. Lokalita: Ostrava a okolí. Zasílejte životopis na: j.lomoznikova@ nebo volejte od 8-15hod.
Hledám brigádníka IT technika/prodejce do malé firmy na Praze 5-Anděl. Zatím na 2-3 dny v týdnu,později i více,i možnost převzetí firmy. Nutná je orientace v IT problematice a hlavně spolehlivost,pečlivost a schopnost naprosto samostatně pracovat.Vhodné i pro studenta, důchodce, nebo invalidu,nikoliv ale vozíčkáře.