inzerce, prodej, prodám, bazar

Příslušenství motoru

Kategorie: Peugeot

Prodám příslušenství motoru Peugeot 407 9hz 9hy 1.6 hdi
Alternátor od 500kc
Startér od 400 Kč
Klimakompresor od 900kc
Turbo 600kc
Vstřikovací čerpadlo od 1500 Kč
Vstřiky od 900 kc
Převodovka 1000kc
Spojková sada zánovní 1400kc
Dpf 500kc
Jednotka ABS 500kc
EGR od 400kc
Olejová vana 500kc
Atd...

Na veškeré díly záruka a možnost montáže do vašeho vozidla

Možnost odeslání kurýrem při platbě předem

Volejte kdykoliv



Příslušenství motoru
Podobné inzeráty
díly na motor DJ5TED 2,5TDI vačka  písty blok válců a klika
motor 2,5 TDI DJ5TED r.v.99 auto po šetrné demontáži - koroze karoserie , díly na prodej - blok motoru , písty , KIT spojky , olejové čerpadlo , hlava motoru , klika motoru , poloosy - dobré ale manžety na výměnu , altík a starrér , kladky , držáky , silentbloky , vše za rozumné ceny se zárukou nabízím díly na peugeot Boxer 2,5TDI r.v.99 , např vačka , blok , hlava, písty , sání , silentbloky a držáky motoru , a mnoho dalších dílů předání Jilemnice poslání dopravou možné po dohodě a platbě předem dohoda na
Peugeot 208 1.4 HDi, KLIMATIZACE, ROZVODY, PO SERVISE
Prodám Peugeot 208 1.4 HDi , v provozu od 19/12/2013, model 2014, stav velmi dobrý, tachometr 182 682 km, STK do 12/2023, objem 1 398 ccm, výkon 50 kW (68 PS), palivo nafta, počet dveří 5, počet míst 5, velmi nízké provozní náklady se spotřebou kolem 3.8 l/100 km, Vmax 163 km/h koupeno v F,​ servisní knížka,​ vůz k vidění v obci Zbraslav ​- Praha,​ v případě zájmu volejte ,​ soukromý prodej,​ výměny ​- nevolat,​ kontrola Vaším mechanikem samozřejmostí,​ 2. majitel,​ pravidelný servis,​ garance kilometrů,​ garance původu rozvody dělané ve 175 000 km ​+ olej v motoru ​+ všechny filtry ​+ olej v převodovce,​ vůz po velkém servise bez dalších investic provozní informace: klidný chod motoru s plynulým zátahem v celém spektru otáček,​ spojka zabírá jak má,​ přesná kulisa řazení,​ čistý a udržovaný interiér po nekuřákovi,​ neprosezená sedadla,​ brzdy bez vibrací při brzdění,​ pocitově tuhý a pevný podvozek bez tlukotu na nerovnostech,​ nevysvícené světlomety,​ klimatizace chladí,​ výbava: slušný vzorek celoročních pneu Michelin,​ sound systém CD ​- 6 x repro,​ volant nastavitelný ve dvou osách,​ zásuvka 12 V,​ SOS tlačítko,​ hliníkový dekor,​ originál koberečky,​ make​-up zrcátka,​ originál ozdobné kryty kol,​ stěrače aerotwin,​ návody,​ příslušenství originál autorádio CD přehrávač USB AUX bluetooth centrál dálkový imobilizér bezpečnostní pískování oken el. přední okna tónovaná skla zadní stěrač zadní světla LED denní svícení klimatizace dělená zadní sedadla výškově nastavitelné sedadlo řidiče výsuvné opěrky hlav isofix multifunkční volant nastavitelný volant posilovač řízení airbag 6 x airbag deaktivace airbagu spolujezdce palubní počítač venkovní teploměr ABS protiprokluzový systém kol (ASR) stabilizace podvozku (ESP) manuální převodovka tempomat 5 rychlostních stupňů přední pohon plní 'EURO V' hands free plnohodnotné rezervní kolo 43 fotek na níže uvedeném odkazu ( překopírujte a přejít na adresu / vyhledat / otevřít v novém okně )
Peugeot 206 díly - Sání, starter, airbag, nárazník
PROSÍM VOLAT - Po-Pá ... 9-17h Děkuji z Peugeot 206 hatchback 1.1i 44kW 2HFZ ▪️Držák motoru ... nabídněte ▪️L/P přepínací páčka volantu (blinkry/střerače) ... 250,-Kč/1ks ▪️L/P zpětné mechanické ovládané zrcátko (černá barva) ... 250,-Kč/1ks ▪️L přední světlomet ... 300,-Kč ▪️L/P zadní světlomet ... 200,-Kč/1ks ▪️Airbag řidiče ... 200,-Kč ▪️Kroužek volantu ... 300,-Kč ▪️Hallův snímač otáček motoru ... 300,-Kč ▪️Starter ... 500,-Kč ▪️Zapalovací cívka ... 200,-Kč ▪️Přední nárazník (černá barva) ... 800,-Kč ▪️Přední maska vč. znaku (černá barva) ... 600,-Kč ▪️Ventilátor topení ... dohodou ▪️Sání jenom se škrtící klapkou … nabídněte ▫️ Alternátor ... PRODÁNO! ▫️ Kompletní hlava (vč. snímačů, vstřiků, atd...) PRODÁNO.. ▫️ Servočerpadlo ... PRODÁNO! ▫️BSI (komfortní) jednotka ... PRODÁNO! ▫️Řídící jednotka motoru (ECU) MAGNETI-MARELLI 1AW 1AP.83 ... PRODÁNO!
Kryt motoru Peugeot 407 RHR , UHZ
Prodám kryty motorů z vozu Peugeot 407. 2.0 HDI RHR,RHF 100kw 2.7 HDI V6 UHZ 150kw 2.0i RFN 100kw cena za kryt motoru je 500kč
Motor 2.2hdi 88kw na opravu
Prodam motor z peugeot boxer, jedna se o motor 2.2hdi 88kw. Motor jede na 3 válce, takže bude nejspíš propáleny píst. Nemám čas závadu řešit, takže prodavam. Na motoru je spojka, která je v moc hezkem stavu. Dále k motoru mužů nabídnout turbo, egr ventil, řidici jednotku, přední poloosy, převodovku 6q manuál a spoustu dalších dílu co patří k motoru. Všechny uvedené dily jsou plně funkční! Cena uvedena za motor se spojkou a vstriky. Ostatní dily na motor potom prodam zvlášť dohodou. Při rychlém jednání sleva.
HybrydChip Peugeot - 3008/5008
Nabízím k prodeji HybridChyp(koupil jsem dva) Jeden jsem ihned použil.... ++ Nový - rozbalený (pro focení) Jednoduchá montáž na vozy Peugeot 3008-5008 Hybrid. (poze odpojíte baterii a připojíte Chip) Přidána nová funkce : Režim klouzání znamená, že vaše auto nezrychluje ani nezpomaluje s rekuperací – jen se rozjeďte Popis od výrobce: 100 % původního sortimentu menší zátěž pro baterii Vylepšeno rekuperační brzdění Nový pracovní režim - klouzání !!! HYbridChip je prodlužovač dojezdu a úspora paliva založený na změně dynamiky zatížení motoru a motoru EV prostřednictvím ovládání plynu. Žádné problémy se zárukou – nezjistitelné prodejcem. Snadno se instaluje, protože používá tovární zástrčky. Do standardního vozu HYbrid4 dodává následující rozšíření: převodovka při mírné jízdě škube a zápolí. Vyřešeno (hodně vylepšeno) Úspora paliva (nafty) osciluje kolem 1l/100 km. Rozsah ZEV je asi o 15 % lepší. Jak to funguje? Původně zde nebyl klouzavý režim (N-režim na vyžádání). Režim klouzání znamená, že vaše auto nezrychluje ani nezpomaluje s rekuperací – jen se rozjeďte, jako byste neměli zařazený žádný rychlostní stupeň. Vzhledem k tomu, že jakákoli přeměna energie (z kinetické na elektrickou a zpět) trpí 80% účinností, přidal jsem klouzavý režim (když uvolníte pedál acc, ale držte ho trochu sešlápnutý – snadno se to naučíte) a výsledkem je obrovský nárůst dosahu v čistém režimu EV (režim ZEV) – jak je pozorováno u všech ostatních vozů EV a PHEV. využití EV je v automatickém režimu slabé. Automobil využívá příliš mnoho vznětového motoru, i když baterie (1,3 kWh) má energii. To je také vyřešeno společnou korekcí křivky spotřeby energie a režimu klouzání. Nyní vůz při klouzání nepoužívá žádný vznětový motor a také se zvýšilo používání režimu EV při typické jízdě (automatický režim na voliči HYbrid4).Úroveň regenerace je závislá nejen na poloze pedálu acc, ale také na rychlosti uvolnění pedálu acc (odvození polohy pedálu). Toto řešení se zdá být protézou normálního regen systému s ovládáním brzdového pedálu, známého z Outlanderu PHEV. Ale u Peugeotu 508 RXH je rekuperační brzdění nezávislé na brzdovém pedálu a takový způsob použití rekuperace to simuluje (pokud rychle vytáhnete nohu – znamená to, že chcete brzdit/regenerovat rychleji. Pokud pomalu – tak méně rekuperace). Opravil jsem to úplným odstraněním tohoto chování. Stačí, když vezmete nohu z acc pedálu (při jakékoli rychlosti) – to znamená nyní – plná regenerace. To zvyšuje dojezd EV a šetří palivo. Funguje perfektně spolu s klouzavým režimem. Žádné jednoduché tlačítko „nabíjení“ pro dobití baterie. Přidal jsem automatické polohování zátěže do sportovního režimu, takže přepnutí do sportovního režimu bude fungovat víceméně jako tlačítko „nabít baterii“ – rychle nabít baterii, dokud není plná. Možnost: +15 hp pro dieselový motor.