Prince2 Project management English
Kategorie:
Cizojazyčná literatura
Prodám Managing Successful Projects with Prince2 a Prince2 Foundation workbook.
jedná se o vydání přímo od Axelos nové je cca 1600,-
Kniha je v anglickém jazyce.
Osobní předání (Kolín), případně možnost zaslat Zásilkovnou + poštovné podle ceníku.
jedná se o vydání přímo od Axelos nové je cca 1600,-
Kniha je v anglickém jazyce.
Osobní předání (Kolín), případně možnost zaslat Zásilkovnou + poštovné podle ceníku.
Podobné inzeráty
Na prodej tyto CD pro výuku angličtiny s učebnicemi Oxford Project (ZŠ, SŠ), pouze párkrát použity, přezkoušeno, vše novější vydání:
Project OXFORD 1 - 20,-/ks. (k dispozici: 1ks)
Project OXFORD 2 - 20,-/ks. (k dispozici: 2ks)
Project OXFORD 3 - 25,-/ks. (k dispozici: 1ks)
Project OXFORD 4 - 25,-/ks. (k dispozici: 1ks)
Fotografie je ilustrační. Doplním/napište.
děkuji
úklid skříně, v případě zájmu pište prosím na email
Total English Upper Intermediate + DVD a CD
psáno tužkou cca. do půlky učebnice
pracovní sešit nevyplněný
prodej pouze dohromady
200,- Kč (cena celkem)
Total English Pre-Intermediate + DVD a CD
psáno tužkou cca. do půlky
prodej pouze dohromady
200,- Kč (cena celkem)
Total English Intermediate + DVD a CD
psáno tužkou do učebnice
do pracovního sešitu psáno i propiskou
prodej pouze dohromady
200,- Kč (cena celkem)
úklid skříně, v případě zájmu pište prosím na email
English 365 - učebnice a pracovní sešit 1 + CD
psáno tužkou, místy tenkým zeleným fixem
prodej pouze dohromady
200,- Kč (cena celkem)
English 365 - učebnice a pracovní sešit 2 + CD
psáno tužkou cca. do půlky knih
prodej pouze dohromady
200,- Kč (cena celkem)
English 365 - učebnice a pracovní sešit 3 + CD
obě knihy nepopsané
prodej pouze dohromady
200,- Kč (cena celkem)
The Cambridge English Course 1,2,3 The Cambridge English Course 1 Students Book, Michael Swan and Catherine Walter, Cambridge University Press, SNP 24-02-14/2, ISBN 80-04-55047-9, ISBN 80-0425920-0 The Cambridge English Course 1 Praktice Book, Michael Swan and Catherine Walter, Cambridge University
cena dohodou, osobní jednání nebo dobírka
New Concept English 2, 3, 4. L.G.Alexander, Longman, čínská verze ISBN 9787560013473, 9787560013480, 9787560013497
Neues Konzept Für Deutsch. L.G.Alexander, Longman, čínská verze ISBN 9787533757786
978-7-5682-3196-1 účetnictví
7-80595-917-X / Cao yang nianhua / Rui Sun 2004
Travnaté roky
Tento román živě odráží univerzitní život, krom většiny slov "lásky", zbytek je cesta, kterou autor procestoval, což vysvětluje univerzitní čas Chunhuaova normálního vzhledu s odlišným stylem a jasnou strukturou.
978-7-5432-2516-9 hmotnost 1330 g
Marketing Management Kotler Keller 14. vydání čínština
Marketing Management 14th Edition - official version Marketing Bible - Chinese Edition. Philip Kotler, Kevin Lane Keller. ISBN 9787543225169.
978-7-5407-2-0 9787540 Good father is better than good teacher
978-7-5663-1498-7 9787566314987
9787510846403 Big Crack (Chinese Edition), povídky
Dale Carnegie:
How To Stop Worrying And Start Living (Chinese Edition) ISBN 9787542933881
How To Win Friends and Influence People (Chinese Edition) ISBN 9787542933898
The Quick & Easy Way to Effective Speaking (Chinese Edition) ISBN 9787542934796
Osobní předání v Ústí nad Orlicí. Zaslání Zásilkovnou na výdejní místo +90 Kč nebo Českou poštou jako doporučený dopis za 69/75/81 Kč podle hmotnosti 0,5/1/2 kg. Písemný kontakt odpovědním formulářem, na SMS neodpovídám. Inzerát platí do smazání.
Vydání z r. 2013 (již není nikde dostání). Kupované v New Yorku na podzim 2022. Nerozbaleno z původního obalu. Původní cena: $500.
Anotace:
Curated by Hans Ulrich Obrist, Do It began in Paris in 1993 as a conversation between the artists Christian Boltanski and Bertrand Lavier and Obrist himself, who was experimenting with how exhibition formats could be rendered more flexible and open-ended. The discussion led to the question of whether a show could take “scores” or written instructions by artists as a point of departure, which could be interpreted anew each time they were enacted. To test the idea, Obrist invited 13 artists to send instructions, which were then translated into nine different languages and circulated internationally as a book. Within two years, Do It exhibitions were being created all over the world by realizing the artists’ instructions. With every version of the exhibition new instructions were added, so that today more than 300 artists have contributed to the project. Constantly evolving and morphing into different versions of itself, Do It has grown to encompass “Do It (Museum),” “Do It (Home),” “Do It (TV),” “Do It (Seminar)” as well as some “Anti-Do Its”, a “Philosophy Do It” and, most recently, a “UNESCO Children’s Do It.” Nearly 20 years after the initial conversation took place, Do It has been featured in at least 50 different locations worldwide. To mark the twentieth anniversary of this landmark project, this new publication presents the history of this ambitious enterprise and gives new impetus to its future. It includes an archive of artists’ instructions, essays contextualizing Do It, documentation from the history of the exhibition and instructions by 200 artists from all over the world selected by Obrist, among them Carl Andre, Jimmie Durham, Dan Graham, Yoko Ono, Christian Marclay and Rosemarie Trockel, including 60 new instructions from Matias Faldbakken, Theaster Gates, Sarah Lucas, David Lynch, Rivane Neuenschwander and Ai Weiwei, among many others.