inzerce, prodej, prodám, bazar

Přídavný benzínový motor

Kategorie: Ostatní cyklistika

Prodám přídavný benzínový motor 80ccm 2takt. Najeto cca 10km
Nové brzdy,najeté +-10km, přidám nové nepoužité řetězy,olej a další věci.

Možná dohoda

Možnost zaslání přes zásilkovnu
Přídavný benzínový motor
Podobné inzeráty
Motor do kola, přídavný set 800W 36V 26"
Prodám nové zadní kolo s elektromotorem, pro přestavbu kola na elektrokolo. Motor má výkon 800W 36V, maximální rychlost okolo 50 Km/h, případně možné jednoduše zapnout omezovač na 25 Km/h. Set obsahuje vše potřebné pro přestavbu, kromě akumulátoru a brašny na něj. Akumulátor lze běžně nechat postavit na míru, podle počtu kilometrů, které chcete na kole ujet. Elektrokolo, přídavný set na kolo, zadní motorové kolo, zadní kolo s elektromotorem.
Cyklotrenažeér NEO 2 smart
Pořízení- Prosinec 2021, rychlost z kopce udržuje přídavný motor podle sklonu,simulace vibrací při jízdě po kostkách nebo šotolině, sklon stoupání až 25 procent (2000w). zakoupený nový, použity asi desetkrát , doklad o zakoupení.
Zamek na kolo TOKOZ X Safety Box PRO III , vlozka PRO
Prodam novy, nepouzity zamykaci mechanismus TOKOZ X Safety Box PRO III s bezpecnostni vlozkou TOKOZ PRO, vhodne k uzamceni motocyklu, kola ve sklepe, michacky na stavbe nebo cehokoli cenneho. Kompletni baleni vcetne upevnovaciho materialu 3ks klicu a bezpecnostni karty. Bezpecnostni vlozka TOKOZ PRO!! Stav viz. foto. Mechanismus je nepouzity vcetne puvodniho dokladu o koupi a zaruky od 3/2021. Soucasti prodeje je vse, co je na fotografii. Osobni predani v Brne a okoli, vaznemu zajemci po jizni a severni Morave mohu privezt, pripadne mohu poslat na dobirku pres Zasilkovnu na naklady kupujiciho (79+23Kc) platba postovneho predem na ucet. Plati do smazani. Uzamykatelný mechanismus X safety BOX PRO III Přídavný uzamykatelný kotevní systém Vhodné pro zabezpečení skútrů, malých motocyklů, kol a kočárků v kolárně vysoký stupeň zabezpečení díky krytému čepu tělo zámku je zinkový odlitek čep z chrommanganové oceli, povrch tvrzený a korozivzdorný - iontová nitridace základna ze svařitelné oceli (11 343), povrchově kalené (cementace), povrchová úprava zinek-modrý chromát dodáváno s jednostrannou vložkou TOKOZ PRO 300, 100% odolné proti planžetování a bumpingu, vysoká ochrana proti odvrtání zkušebním ústavem zařazeno do 3. bezpečnostní třídy podle ČSN P ENV 1627 možno připevnit na různá místa: zašroubovat do dřevěných nebo kovových dveří, přimontovat na cihlovou stěnu nebo připevnit na podlahu z různých materiálů anebo navařit na kovové povrchy možnost různých klíčových systémů - systém stejných klíčů, různých klíčů a generálního klíče, a to i ve spojení s dveřními vložkami Dodáváno s: půlvložka TOKOZ PRO 300 ve 3. bezpečnostní třídě
KONVERZNÍ KIT 48V/750W STŘEDOVÝ MOTOR 8FUN
Motor má v sobě integrovanou řídící jednotku s PAS senzorem. Jednoduše se propojí s akumulátorem, a přes přiloženou sdruženou kabeláž s ovladači na řidítkách (displej atd.). Montáž na kolo je tedy poměrně snadná. Proč tento motor koupit u nás? Všechny tyto motory (a je jedno, zda je na obalu značka 8FUN, Bafang, EVBIKE nebo Apache) mají jednu výrobní nedokonalost. Špatně nakrimpované konektory fází motoru. To způsobuje u části motorů špatný chod a u některých se fáze vypálí a musí se to opravit. Všechny motory, zakoupené u nás, mají tento problém odstraněný! Troufáme si říct, že to řešíme jediní na trhu. Technické parametry: Verze: BBS-02 Motor: BLDC 750W/48V (určeno pro montáž do středu 68-72mm) Kroutící moment max.: 100 N.m (podle převodu kola) Max. otáčky: 83rpm Max. hluk: 55dB Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 25A PAS snímání pedálový senzor: integrovaný Hmotnost: 4,6Kg včetně talíře s ozubeným kolem (bez ovladačů) Součástí balení: Ovládací displej dle výběru (srovnávač displejů) Propojovací kabeláž 1-4 Senzor rychloměru s magnetem Ozubené kolo 46z s plastovým krytem (volitelně 44, 48 nebo 52z) Držák motoru L+P klika 175mm spojovací materiál český manuál Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. V ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit. Záruka: 24 měsíců Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně. Standardně se kit dodává bez senzoru řazení, ale vřele doporučujeme tento senzor k systému pořídit. Funguje jako automatická spojka, tzn. při řazení převodů automaticky na okamžik odpojí motor, aby bylo možné přeřadit bez poškozování přehazovačky tahem motoru. Stejného efektu lze docílit i manuálně, jde jen o komfort. Pokud chcete zachovat se senzorem také odpojování obou brzdových páček, objednávejte variantu s rozbočovačem. Pro další informace a objednání zboží nás kontaktujte na našem E-SHOPU: Elektrokola.
500W 750W SADY SE STŘEDOVÝM POHONEM SAMOSTATNÉ MOTORY ZVÝHO
PŘESTAVBOVÁ SADA JE KOMPLETNÍ. NEPOTŘEBUJETE ŽÁDNÉ DALŠÍ PŘÍSLUŠENSTVÍ. Nová řídící jednotka umí vyčítat data o rychlosti a ujeté vzdálenosti přímo z motoru a díky tomu již sada neobsahuje čidlo rychlosti, montáž je tak snazší a přehlednější. Po připojení 36V baterie je nominální výkon motoru 500 W. Díky vysokému kroutícímu momentu silného motoru je možné na kole jezdit i v režimu akcelerátoru. Motor je bezúdržbový a díky jeho robustní konstrukci jej lze výrazně přetěžovat. VÝHODY SADY: multifunkční, podsvícený LCD displej, který kromě informací o jízdě, zobrazuje aktuální spotřebu energie (W), napětí baterie (V) a další… možnost aktivace nebo deaktivace tempomatu L+P brzdová páka e-brake se spínačem, díky kterému můžete okamžitě vyřadit motor z provozu variabilita přestavby (kola, koloběžky, tříkolky) bezúdržbová, robustní a odolná konstrukce motoru možnost přepletení do ráfku 20"-28" (ve specializovaném servisu) na motor je možné namontovat brzdový kotouč DÉLKY KABELŮ: displej: 300 mm brzdy: 400 mm akcelerátor: 400 mm napájecí kabel (z kontroleru): 1200 mm kabel motoru (z kontroleru): 1200 mm kabel motoru (z motoru): 350 mm připojení hlavního kabelového svazku: 170 mm hlavní kabelový svazek: 1100 mm kabel senzoru šlapaní: 950 mm TIP: Minimální vzdálenost pro přední osu je 100 mm a pro zadní osu 135 mm. Při instalaci sady do předního kola doporučujeme použít protiskluznou ráčnu, pro zajištění motoru proti protočení ve vidlici. OBSAH BALENÍ: Motor s výpletem v ráfku 26" nebo 28" Baterie 36V 13Ah v brašně Nabíječka 5A LCD displej s ovládáním Programovatelná řídící jednotka L+P brzdová páka s odpojovačem Otočný akcelerátor Centrální kabelový svazek Pedálový asistent Tato sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích. Omezení maximální rychlosti 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 60 km/h (mimo pozemní komunikace).
KONVERZNÍ KIT ENA 1000W/48V ZADNÍ KOLO
Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce bez námahy i do většího kopce. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu. Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu: - značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou - speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou - používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm - výplety jsou od nás před odesláním vycentrované* - sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír - výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy * výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne ** velikost potřebného ráfku najdete na plášti kola, nejčastějí horská kola mají 26'', trekový pak 28''(700C) Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu. Parametry motoru: Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů Točivý moment: 27,3Nm/48V Výkon: 1000W/48V* Napětí: 48V Průměr: 243 mm Hmotnost: 6,4 kg Převodovka: ne * Výkon motoru - Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu. Dodáváme s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu. Set neobsahuje baterii, plášť a duši. Specifikace: zadní přímý (bez volnoběžky) BLDC motor 24-48V vypletený v dvojitém ráfku Řídící jednotka ENA Sinwave 48V/28A - nastavena na 25A max, programovatelná, umožňuje nastavit až 9 výkonových map atd. Motor je s jednotkou velmi tichý. Možnost zadní kotoučové brzdy: ANO - klasická "šestidíra" rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru Montážní šířka zadního kola: 135mm s kotoučovou brzdou nebo pastorkem (šroubovací 7-kolečko Shimano TZ-21) Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení motoru - NE (nutno objednat samostatně) Ovladač plynu - NE, za příplatek lze vybrat páčkový nebo otočný LCD displej dle výběru - C961, 965, 850C Pedal Assist System - ANO s magnetickým kotoučkem Sdružená kabeláž s vodotěsnými konektory Sada náhradních konektorů Maximální rychlos - až 45 Km/h Počet otáček: max. 390 rpm Dojezd: například 50 Km (s 48V/15,4Ah aku) s příšlapem - závisí na terénu, hmotnosti jezdce, atd. Hmotnost kola: 7,3 Kg Hmotnost balení: 11,5 Kg Tato verze není schválená pro provoz na pozemních komunikacích* Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pouze pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a případně ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky